dutchies in Perth

Ik wil ook wel komen!

Heb geen kinderen noch een vriendin, maar kan wel gezellig babbelen en biertjes drinken.
En ik heb ook een Esky!
Kan ik mijn ouwe Benz weer eens van stal halen!

Krijgen we nog een iets gedetailleerder routebeschrijving, want ik moet mijn TomTom wel in kunnen programmeren?

Bart
 
Wij komen ook met z'n vieren!  Toevallig is mijn man thuis van de mijnen dus hij zal het ook wel leuk vinden.  Hij verstaat redelijk nederlands en spreekt het een klein beetje - dus een beetje geduld met hem!  Onze jongens van 16 en 14 komen ook.

Tot dan!

Groetjes, Angela
 
:up: :up: :up:


Volgens ons moet het wel heel erg gezellig worden komende zaterdag. En inderdaad misschien zijn er wel haringen en spekkies.........

Voor de zekerheid nog even de link met info over Floreat Beach Foreshore:

http://www.acoffeeinthepark.com/floreat-beach-foreshore

Daar vindt je ook het adres!!

Namens Monja en mij de groetjes en tot zaterdag
 
Met mijn twee kleintjes 1 en 3 is het tijdstip en locatie wat onhandig.
Maar ik wens iedereen heel veel plezier,  :up:

maar volgens mij gaat ..., hoe heet ze nou uit Greenfields (dat is naast het station)

groetjes

Erik
Mandurah
 
Hallo allemaal

Ik was van plan om ff langs te waaien, maar de plannen zijn veranderd. Ik heb toch maar kaartjes voor the who gekocht en ga morgen even genieten. Heel veel plezier en hopelijk ben ik er de volgende keer wel bij!

groetjes marieke
 
De BBQ.
Voor iedereen die niet gekomen is, jammer, je hebt wat gemist. Voor de rest, geweldig, een succes.

Ik was pas om 5 uur afgewerkt, dus ik was wat later, parkeer mijn auto, en zie een grote groep mensen. Omdat de ondergaande zon mij verblindde, belde ik Monja en die begon te zwaaien, was dus een grote groep met Nederlanders. Ja wat moet je verwachten, er komt niemand, of een man of 10? Ik denk dat er wel meer dan 30 mensen waren toen ik aankwam. Goed! Ook hadden Ethel, Gertjan, Tim en Monja het opgeleukt met een Nederlandse en Australische vlag en wat slingers. Helemaal goed! Meteen werd er gevraagd of ik een hamburger lustte en Griekse salade, hoorde ik Nederlandse stemmetjes uit de speeltuin komen en zag dat er een hoop kerels met een biertje stonden. Kan niet meer stuk! En inderdaad, geweldige avond gehad. Het enige wat ik persoonlijk jammer vond was dat ik niet iedereen heb gezien omdat ze al weg waren, en niet met iedereen heb kunnen buurten, daarvoor waren er te veel mensen. Maarja des te meer reden om het te herhalen, en voor herhaling is het zeker vatbaar.

Ik had begrepen dat de spekjes en de haring goed in de smaak zijn gevallen (heel goed gedaan en bedankt, Jeff van Nederlandse winkel). Ook hebben we met wat mensen al afgesproken om naar de V8supercars te gaan, gezellig.

Helaas is de wintertijd ingegaan, en is het vroeg donker. Toch was het al een flinke tijd donker voor de laatsten vertrokken (Ik ben niet altijd de laatste, hoe kom je er bij? hehehe). Waren natuurlijk ook mensen die een flink stuk moesten rijden, voorbij Mandurah.

Al met al leuk en gezellig, toen ik het tegen een collega vertelde die hier al 23 jaar woont, vond hij het echt jammer dat hij er niet bij was, maarja, daarvoor hebben we dus de volgende keer....

Ik zal eens kijken voor wat foto's van de BBQ, en als iemand anders leuke heeft gemaakt, laat maar zien!

Groeten Arno
 
[quote author=hummer link=topic=7289.msg136073#msg136073 date=1238931692]
Ook hebben we met wat mensen al afgesproken om naar de V8supercars te gaan, gezellig.
[/quote]
Kijk, dat vind ik ook wel interressant.
En aangezien we over (precies) 2 weken in het vliegtuig zitten.........

Bart
 
hallo allemaal,

Wij zijn het er helemaal mee eens. Het was gezellig en zeker de moeite waard om zo eens in de twee maanden te doen. Zo leer je weer nieuwe mensen kennen en het is natuurlijk heerlijk om lekker in het Nederlands even lekker bij te beppen over wat je meemaakt enz.

Wij hebben ook heel gezellige gesprekjes gevoerd en leuke mensen ontmoet. (hoop dat het ook wederzijds is natuurlijk)

En jazeker Jeff, de spekjes waren heerlijk en de haring hmmmmm Tja wat zal ik zeggen......ik ben geen viseter maar ger wel en hij vond het lekker. De lucht moest echt van mijn handen geschrobt worden nadat ik ze in stukjes had gesneden maarja alles voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Het was heel gezellig en ja ik geloof toch echt Arno en Monja dat jullie samen met Bart het licht hebben uitgedaan.................

Tim en Liza hebben het ook naar hun zin gehad alleen waren er niet zoveel leeftijdgenootjes dus de volgende keer zullen er toch echt meer 1 tot ......jarigen moeten komen.

Het was gezellig.

Ajuus......Ger, Iet Tim en Liza
 
Ja Arno, Monja en ook Gert, Iet en kids,
spijtig dat ook wij er nog net niet bij waren. Binnen een dikke week ben ik ook in Perth, en zullen we dan de plaatsjes voor Barbagallo (V8supercars) beginnen reserveren zeker?
En als Monja, Arno en Bart het licht hebben uitgedaan, dan zullen wij waarschijnlijk wel helpen om de voordeur op slot te doen de volgende maal. Gert en Iet, met Alexander erbij zal er toch al minstens 1 speelkameraadje zijn voor Tim en Liza. Jan-Pieter is daarvoor wel al veel te groot.

Hou een plaatsje voor ons vrij, de volgende maal.

Frank en Hilde
 
Wat leuk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Ik hoop echt dat we er de volgende keer lekker bij kunnen zijn, met dan weer 2 extra speelkameraadjes!

Hou ons maar op de hoogte van een nieuwe datum en locatie, zoals het er nu naar uit ziet hopen we de laatste week van mei te kunnen vliegen!

Sacha
 
Heb me ook prima geamuseerd!

Als je in je eentje komt is het altijd maar afwachten of je een beetje aanspraak hebt, maar dat was zeker geen probleem.
Heb inderdaad het licht helpen uitdoen, maar was nog wel bij mijn volle positieven.
Arno heeft me weer bijgebracht in de laatste roddels over Eindhoovuuu.

De oude Benz heeft me weer veilig thuisgebracht zonder problemen!

Nogmaals dank voor de organisatoren, dit moeten we vaker doen.



Groetjes, Bart
 
Denk inderdaad dat bouwjaar 280 BC toch redelijk in de buurt komt.....
Verbazingwekkend dat die nog rijdt.....
 
[quote author=Alja link=topic=7289.msg136384#msg136384 date=1239201065]
bwj. 1969?   280?
[/quote]

Nee joh! Is een 220S uit '60.
En hij rijdt nog prima ja! Toen bouwden ze nog auto's van staal en niet van poppestront  :lol:
 
heb ooit (zo'n 12 jaar geleden) een cabrio gezien, in prima staat. Ook een 220S (6 cilinder, ja toch he?). Bordeaux met beige leder interieur. Prachtige wagen. Maar moest toen kiezen voor een 'Pagode' 280SL.
 
Jammer zeg dat ik me pas net heb aangemeld op t forum en net een gezellige Bbq heb gemist!!
Ik woon sinds een jaar in Oz met mijn Australische partner en ben pas twee maanden geleden
naar Perth verhuisd. En wat een fantastische stad!! Al mis ik mijn vriendinnen van thuis nog steeds en zou ik
graag andere Nederlanders willen ontmoeten. Dus zijn er meiden die misschien samen willen sporten/wandelen, fitnessen
of natuurlijk gezellig een kopje koffie willen drinken??
En uiteraard als er nog een uitje met alle dutchies wordt georganiseerd ben ik er zeker bij!!!

Groetjes!!
Kim
 
Back
Top