Een plek onder de zon!

[quote author=Bawurra link=topic=2376.msg26711#msg26711 date=1125990166]
Ja, helemaal mee eens :). Wij twijfelen ook niet hoor.
(Ik mag eigenlijk niet liegen, dus: heel af en toe een piep klein beetje dan :wink:)
Gr. Mel
[/quote]
Hoi Mel
Ik denk (hoop) dat het normaal is, Ik heb het ook geregeld. Als ik eventjes op een rustig moment me zondes zit te overdenken  :lol: :wink: Dan sluipt er wel is zo'n gedachten in van "waar ben ik in godsnaam mee bezig" ... Gelukkig is dat maar een korte en zeldzame gedachten... Maar vrij normaal lijkt me.
gr. Barry  :up:
 
"waar ben ik in godsnaam mee bezig" ... Gelukkig is dat maar een korte en zeldzame gedachten...

Yes, yes, hebben wij ook last van.  :)

Groetjes Miranda

NB zit ik gisteren voor de buis om er nu ook eindelijk eens een keer naar te kijken, komt het niet op tv............. :x
 
NB zit ik gisteren voor de buis om er nu ook eindelijk eens een keer naar te kijken, komt het niet op tv............. :x

Ja, wij wilden ook kijken, maar helaas.
Maar ik heb ook goed nieuws: vanavond (dinsdag) om 22:57 op RTL4:
"De spanningen tussen Michael en Rachel Russell lopen hoog op en Michael besluit daarom een tijdje in Sydney te verblijven. Rachel is nog steeds op zoek naar een baan als aerobicsinstructrice. Mick Skeggs probeert zijn vrouw te verrassen op Valentijnsdag."

Houdoe,
Ben
 
Het was weer leuk gisteren :)
Mandy Skeggs was weer aan het zeuren.... En die zoon van haar is ook een maf jong zeg! "Het moeten 15 rozen zijn en het zijn er maar 10. Krent!" En daarna het gezeur over de hypotheek.....

Maaaaarrr.... Rachel Russell is trouwens gemeen zeg! "Ja... jammer dat je een paar weken weg gaat, want nu heb ik niemand meer op wie ik kan vitten" Iets van die strekking. Ik vraag me echt af waarom ze zo'n grote stap hebben gemaakt als het niet goed zit. En als het in Australie pas begonnen is, dan moeten ze eens fatsoenlijk met elkaar om de tafel gaan zitten.
 
Wat dat betreft is het wel gemakkelijk als je alleen gaat: heb je in ieder geval geen gezeur van je partner die je in je enthousiasme remt omdat het toch niet is wat ie ervan verwacht......... :lol:

Ik vind het wel jammer dat het zo soap-achtig is, ik had gehoopt wat meer met beide benen op de grond: huis zoeken, banenjacht, oppakken van sociaal leven en dan iedere keer wat highlights ipv op dagelijkse voet......

Maar kijk stiekum wel elke avond, tenslotte toch australie he...? :wink:

Gr, Sab
 
Die Russels zijn, dat is tenminste mijn visie, op een verkeerde basis naar Australie verhuisd. Ze hadden in Groot-Brittannie al relatieproblemen. Een emigratie veranderd daar niets aan hoor. Je neemt je problemen gewoon mee. Nou ja, hun probleem. Ze zoeken het maar mooi uit.

En wat die Skeggs betreft. Dat mens moet eens ophouden met zaniken en eens tevreden zijn met wat ze heeft. Krijgt ze een bos bloemen van haar man, is het weer niet goed. Zeikwijf.
 
Het is gewoon een heel ANGSTIGE vrouw.
Nooit weggeweest uit het durpje waar ze is geboren. Altijd veel met de familie gedaan.
Leuke vriendinnen om haar heen verzameld waar ze lekker mee kon winkelen en  roddelen. LEES - mensen die niet tot dit clubje behoorden de grond inboren, etc.

Dat is nu allemaal verdwenen en nu moet ze het helemaal zelf redden.
Aan haar gedrag te zien is de omslag veel te groot voor haar. ben benieuwd of het nog wat wordt, want voor ze het weet zijn echtgenoot en kinderen op de vlucht geslagen.  :wink:
 
Annelies heeft helemaal gelijk.
Tis ook maar een mens.

En ja, het komt echt goed!

:p
 
de enige die ik tot nu toe nog een beetje normaal vind is die man die zijn vrouw verloren is en met z'n 2 kids emigreerde.
miel
 
Wat een giller gisteren!  :lol:


Er zou mogelijkerwijs misschien wel een kakkerlak in de kofferbak kunnen zitten - dus wat doe je? Je koopt een nieuwe auto!! :-D :-D :-D Had echt een opmerking van mij kunnen zijn! Gelukkig zat Rob ook te kijken - dus ook hij weet nu hoe het werkt :evil: :evil:


Hgr, Jeanine
 
hey Jeanine,

Wat dacht je van een klein nestje Red Backs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

groetjes Manja
 
Tja Redbacks wordt toch wel wat problematischer lijkt me  :-( :-(. Ik denk dat, mocht ik er 1 (of een hele familie) tijdens het rijden over m'n dashboard zien lopen, ik toch tijdelijk ff vergeet dat ik in een auto zit. Paniek - paniek - paniek  :-o :-o !!!
Maar goed, mochten ik en de rest van de weggebruikers deze incounter overleven dan vindt ik wel dat (als je bij een kakkerlak een nieuwe (2e hands) auto mag uitzoeken) je dit geval wel voor iets luxers mag gaan  :-D :-D :-D!!!

Hgr,
Jeanine
 
Ben je gek!! M'n man is hartstikke handig - die bouwt gewoon een nieuwe op een spinloos plekje  :-D :-D :-D
 
Paula en ik kijken (en hebben nog geen aflevering gemist) elke avond.
Het is leuk om te zien hoe in de loop van de tijd het standpunt van de diverse mensen veranderd. Sommige beginnen iets minder te klagen, maar dan krijg je opeens weer een joch, die met moeite door zijn haar kan kijken, die de Ozzie kds maar niets vindt, en liever in Engeland met zijn oude mates weer is.

Maar dat voorval van de "kakkerlak" zag Paula ook. Haar opmerking was meteen dat zij een mier in haar auto had en daarom ook maar een nieuwe moest hebben (auto bedoel ik, geen mier).

Wij blijven de serie wel volgen. Het geeft Paula een indruk over Oz en hoe de levensstyle daar is, en van zoveel mensen en zoveel wensen.

We hebben het vaak over wie eventueel blijft en wie eventueel weer terug gaat. Wij hebben ook een catagorie van diegene die ze terug moeten sturen. (Wingers not allowed, alhoewel sommige Aussie's er ook wat van kunnen).

Ook op deze manier krijgt Paula een idee van hoe de grotere steden zijn (er uit zien) aangezien ze alleen Cairns kent.
Door het feit dat wij in een klein dorp wonen, vallen de grotere steden af. (Te druk).

In the mean time, wachten we af hoe alles in de serie af gaat lopen.

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=2376.msg27961#msg27961 date=1126859132]

Door het feit dat wij in een klein dorp wonen, vallen de grotere steden af. (Te druk).

Rene
[/quote]

Rene,

Ik zou niet al te snel zeggen dat de steden niet in aanmerking komen omdat ze te druk zijn. Onze ervaring (vakanties, we wonen er nog niet, maar het komt dichterbij) met steden in Australie is dat deze onvergelijkbaar zijn met de steden in NL. Zelfs Sydney (4,5 miljoen mensen) is weliswaar druk, maar de omgangsvormen lijken toch meer op dorps-achtige omgangvormen. Wij zelf hebben onze zin gezet op Perth, en alhoewel het centrum van Perth (realtief dan) redelijk druk is, zijn de woonwijken (zelfs die dicht bij het centrum) toch wel lekker rustig hoor ...

In andere woorden: als je drukte afmeet aan het aantal mensen, auto´s etc, neem dan geen besluit op basis daarvan. Het gevoel van ruimte wat ke in heel Australie hebt, heb je in de steden ook!!

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hi Perthpete,

Ik heb voor 8 jaar in de "Northern Suburbs" van Sydney gewoond, Geruime tijd in Brisbane en een tijdje in Canberra. De "drukke steden" heb ik van nabij meegemaakt.
Het klopt als je zegt dat [quote author=perthpete link=topic=2376.msg27962#msg27962 date=1126859759]steden in Australie is dat deze onvergelijkbaar zijn met de steden in NL. Zelfs Sydney (4,5 miljoen mensen) is weliswaar druk, maar de omgangsvormen lijken toch meer op dorps-achtige omgangvormen. [/quote] en dat gaat vergelijken met b.v. de "Northern Suburbs" van Sydney, geeft ik je groot gelijk.
Veel ruimte om het huis, de huizen niet "hutje-mutje".

Misschien ben ik de metropolische drukte ontwent, nu dat ik in een dorp woon met 1800 inwoners.

Mijn zinnen (en misschien niet de keuze van Paula) is het gebied tussen Airley Beach en Cairns. Misschien komt de Gold Coast wel in aanmerking, maar dat zal pas later ter vrage komen als we weer eens die kant op zijn gegaan.

We zitten te denken om voor een paar maanden met campervan te gaan en dan van Adelaide (een mooie stad trouwens) naar Melbourne (een beetje te Victoriaans in mijn optiek) naar Canberra (daar kan je in rondjes blijven rijden) naar het cosmopolitaanse Sydney met z'n prachtige suburbs, en dan (weer) door naar Cairns.

Komt tijd, komt raad (heb nog even tijd en raad kan ik hier krijgen).

Gr. Rene
 
Back
Top