Een plek onder de zon!

[quote author=Annemiek link=topic=2376.msg28760#msg28760 date=1127378704]
Die zoon is echt een rotjong.
[/quote]

Give the kid a break...

Het menneke heeft heimwee, mist zijn vrienden.
Het menneke emigreert op zijn 15e, laat alles achter wat hem lief is, logisch dat hij dan een terugval krijgt.

Hetzelfde als die zeurende pom. Iedereen reageert anders met heimwee, maar het kan er behoorlijk inhakken. Probeer daar begrip voor op te brengen. Dat mens lijkt me verder eigenlijk wel cool company.

En die brutale dochter is inderdaad een geval apart. Een typisch geval van een recalcitrante puber. De moeder, die zou er wat aan moeten doen. Maar die laat het allemaal toe en dat is nog veel erger dan het gedrag van die meid.

:x
 
Met de verkeerde redenen gaan emigreren kan nooit goed uitpakken, en dat is wel duidelijk in deze uitzendingen!
 
Ik blijf van mening dat, als je huwelijk/relatie al niet honderd procent is als je weg gaat, het heel moeilijk is om het daar beter te krijgen. Je neemt je problemen mee daar naar toe.

Je hebt je partner nodig als steun en toeverlaat. Het valt ook niet mee om huis en haard (en ook familie en vrienden) achter te laten, dat geef ik toe. Maar je zou toch moeten weten waar je aan begint als je zo'n end weg gaat.
 
Lin, jij gaat toch zonder San. naar Australia :evil: :wink:

Groetjes
Syl (die dit progamma dus nog nooit gezien heeft.....)
 
We hebben gisteravond in ieder geval afscheid genomen van het eerste gezin (Davies geloof ik) uit Wales. Misschien wel een van de meest ´normale´ gezinnen....

Dus de serie zal wel niet meer zo heel erg lang duren denk ik.

M.vr.gr.

Perthpete
 
afschied??? wie, wat, waar. Heb ik iets gemist :x 1 keer heel eventjes mijn ogen dicht en het RTL nieuws was ineens bezig :wall:
 
Terwijl jullie allemaal naar die vervelende winging poms kijken op RTL-X,
vermaak ik mezelf met het australische "mc. Leod's daughters" op Net 5.

5 mooie vrouwen die een boerderij draaiend houden in the outback, terwijl de dichtsbijzijnde buren 2 vrijgezelle kerels zijn! :lol:

Ik geef toe, het is een televisieserie dus absoluut nep. Maar die geemigreerde hooligans, daar krijg ik een behoorlijke sik van.

Bart
 
Maar daar kijk ik ook naar hoor. Heeft ff geduurd, want eerst vond ik er niks aan. Maar nu is het wel geinig..

Grtz Tanne
 
Is Lorraine eindelijk van Mark af. Ik kreeg niet echt het gevoel dat het afscheid haar moeilijk af ging. Tenminste de kinderen zagen hem liever weg dan daar. Blijf medelijden met hem houden.
Lorraine gaf tenminste ruiterlijk toe dat de reden om naar Oz te gaan (voor verbetering van hun relatie) niet verbeterd is/was in de tijd dat zij er waren. Ze hadden toch ook al problemen in Engeland.

Voor de rest, ik blijf het volgen.

Rene
 
Correctie;
Rachel is van bijna haar man (Mark) af. Lorraine wil van haar 4de man af.
Mark is gewoon voor een vakantie terug naar Engeland.
Maar Lorraine kan misschien nog problemen krijgen; haar 4de man is ook har sponsor.
 
Wil nog wel wat zeggen over Een plek onder de zon!
We zagen het wel en wee van engelse families waarvan ten eerste onduidelijk was hoe ze in Australie beland waren en  ten tweede hoe ze er aan werk kwamen e.d. Dat zijn dingen die mij interesseren. Dat ze gezellig met z'n allen gaan barbecuen en moeder zich meerdere malen ladderzat dronk vond ik minder interssant. Hoe de kinderen zich wel/niet aanpasten dat vond ik interessanter; had van mij wat meer uigediept moeten worden. Ach ja, ik kijk natuurlijk met kritischer ogen dat een gemiddelde kijker die niet met emigratie bezig is......McClouds daughters kijken dus? Zijn dat misschien de geemigreerde dochters van die Amerikaanse paardrijdende New Yorkse politiecowboy van 30 jaar terug?  :wheelchair:

Groet,
Connie
 
En ineens was het over  :? :? :? en gaat het weer over Spanje  :| :|

Wel een beetje teleurstellend  :cry:

Ook van mij had het hele programma wel verder uitgediept mogen worden! Maar wie weet is er nog hoop. Want voor de Australie reeks ging het ook al over deze twee personen in Spanje - maar nu dan ''een jaar later".

Hopelijk dus over enkele weken hoe het de gezinnen over een jaar begaat?!
 
Zou inderdaad heel leuk zijn. Ik vraag me wel af of er ooit een omroep met een serieus programma over het emigreren komt. Bij alle programma´s tot nu toe gaat het toch eigenlijk (een heel enkele uitzondering daargelaten) over smeuiige verhalen, waar het heel vaak fout loopt, of maar net goed.
Naar mijn idee geeft het wel een beetje verkeerd beeld... Of heb ik nu een te roze bril op ?? ;-)

M.vr.gr.
Perthpete
 
Jij hebt nou net geen roze bril op.
Ik ben het helemaal met je eens.
Het ging gewoon volstrekt nergens over.
Het was een leuke soap, niks meer en niks minder.
 
AJ:
You´re absolutely right... Het ging meer over de gezinsproblemen dan over het feitelijke emigreren... Onze beurt (om het ´echte´ verhaal te vertellen) komt ook nog wel !!

M.vr.gr.

Perthpete
 
Back
Top