Een plek onder de zon!

Gisteren avond (19 sept) nog gezien??

Heb ontzettend veel medelijden met Michael. Hij probeerd zijn best maar wordt heel erg op zijn huid gezeten door Rachel. En dan de brutale mond van Esmee. Niet te geloven!! Die gaan nog wel uit elkaar, terwijl zij juist naar Oz zijn gegaan om de relatie te verbeteren. Maar ik had begrepen dat de relatie al niet op een beste voet stond voordat zij er heen gingen.

Doet me toch denken dat er meerdere families naar Oz vertrekken voor een vergelijkbare reden.
Maar je neemt altijd je eigen persoonlijkheid mee. Als je al niet te genieten bent hier, ben je het daar waarschijnlijk ook niet.
Je moet het hebben van de steun van je partner. Krijg je daar geen een optimale steun van, wordt het al moeilijk. Je hebt je familie of vrienden niet voor een luisterend oor of een beetje medeleven, als het niet goed gaat.

Maar als je partner je steunt door dik en dun, kan je alles aan, zelfs het leven in een ander deel van de wereld.

We blijven deze soap volgen zolang het kan.

Rene
 
Nog even wat anders;

Mandy Skegg betaalde $188,00 voor een kappersbeurt.

Zijn de kappers daar echt zo duur??

Als dat zo is, laat ik me kaal knippen vóórdat iker heen ga!!! :-D
 
Welnee! Ligt er maar helemaal aan welke kapper je gaat. Mens spoort zowiezo niet volgens mij..... :-D
 
Voor dames alleen knippen iets van 20 dollar en martijn had zich laten bewerken voor 14,50 dollar (maar hij is man en student... dus hij speelt vals  :wink:). Ik vind het een stuk goedkoper dan NL. Enne wat ook fijn is. In NL gaan ze gelijk je haren wassen, je krijgt ongevraagd een hoofdmassage. Hier zeggen ze: heb je vandaag of gisteren nog je haren gewassen, oh dan is het wel okee  :up:. N(o)ice and cheap!
 
Volgens mij is ze inderdaad naar de duurste kapper daar geweest: Tony & Guy........ja dan betaal je dat wel :|
 
toevallig dat ik toen ik in sydney was langs een salon liep, ik denk loop ff binnen, maar toch maar niet toen ik de prijzen zag......

Van een zeer modebewust engels meisje begreep ik dat het echt 1 van de beste kappers (lees duurste) was, dat ze in engeland altijd daar naar toe ging want zij waren dan ook op de hoogte van alle laatste bla bla bla...

Vandaar dat ik de naam heb onthouden......ga zelf nooit....sterker nog, knip altijd zelf....das het voordeel van lang haar met krullen, kan weinig mee misgaan..... :lol:

Gr. SAb
 
Kennis van mij ging hier in Schiedam naar de kapper,
twee kleuren verven en knippen, 85 euries later liep
ze weer buiten.
Ik denk dat dat toch ook duur is.


Gr ineke :wink:
 
hallo ik ben eveline en wil met man ook naar aus de
kids hebben gelukkig hier hun stekkie gevonden dus
wat dat betreft geen zorgen.

we hebben jullie zorgen en onzekerheden via dit forum
meebeleefd en kijken nu ook naar een plek onder de zon.
maar wat wij ons nu afvragen is.. wij nederlanders moeten aan zoveel
eisen voldoen    :-o      zelfs onze zoon die een jaar gaar backpacken
moet hemel en aarde bewegen met een stapel papier werk
hoe kan dat nou dat die moeder met 2 kids zomaar aus inkomen zonder geld
of zo gelden er voor engelse andere regels of zo?
 
blijkbaar gaat het een stuk makkelijker voor die engelsen....

daarom zeuren ze ook zo, omdat ze het allemaal in de schoot krijgen, ze hoeven er niets voor te doen (nou ja bijna....) en het minder waarderen dan dat ze ook hemel en aarde hadden moeten bewegen om een visum te bemachtigen........!!!!!!

Gr. SAb
 
[quote/quote]
hoe kan dat nou dat die moeder met 2 kids zomaar aus inkomen zonder geld
of zo gelden er voor engelse andere regels of zo?

Dat kan omdat ze British is.En Aus is een Britishe kolonie.
Wel zelfstandig maar toch een kolonie.
Daarom zijn er andere regels.

Gr Ineke  :)
 
nou inderdaad dat mogen ze wel eens wat meer waarderen
als ik nu naar dat programma kijkt  erger ik me soms dood aan
die houding van goh niemand zit hier op mij te wachten. :x
 
Ik vraag me af wat ze vanavond weer uitspoken.

Maar als ik die Rachel weer zie met dat kr....ng van een dachter, geloof ik dat ik dan even het geluid uit zet.

Dan liever de Welsh. die zijn grappig. :)
 
nee dan dat stel uit sydney, god hoe heten ze ook weer, die timmerman en kapster waarvan de zoon terug is naar engeland....

gaat ze eerst solliciteren las kapster, en zegt bij elke sollicitatie dat ze niet weet of ze dat kan....beetje zelfvertrouwen: er zijn vast wel dingen die je nog nooit hebt gedaan, maar straal assertiviteit uit en zeg dat je in bent om alles te leren!!!!!

vervolgens gaat ze solliciteren op een administratieve functie (!) en neemt ze een half cv wat schots en scheef wordt uitgeprint.......nee dan maak je een goede eerste indruk. Dus.....neem je cv uitgeprint mee, kan het niet mis gaan...... :wink: komt ze thuis, zit ze te klagen over dat je blijkbaar in australie perfect moet zijn.....die kan nog heel wat leren van een sollicitatiecursus.

En nu wil ze naar huis: man heeft het naar zijn zin, dochter heeft draai gevonden. Nu ga ik alleen, maar stel dat: in dat geval als ik de enige zou zijn die niet kan aarden zou ik met mijn vent een afspraak maken we proberen het een jaar. En als ik me dan nog steeds ongelukkig voel....dan kunnen we alsnog zien. Vind het behoorlijk egoistisch, je hebt nu eenmaal met het hele gezin die stap gezet toch?

Voor ons een goede les hoe het straks niet moet! Geniet van de kleine dingen, dan kun je ook de tegenslagen beter aan!!!!!!

Gr. Sab
 
Werd er ook niet helemaal lekker van... heb 'm maar uitgezet. Was toch moe.... :)
 
Tja, en vervolgens zegt ze ook nog dat als haar dochter (die al aardig gesettled begint te raken in OZ) in Engeland niet op die ene school aangenomen wordt waar ze al eerder zat, dat ze dan toch voor haar dochter wel in OZ zal blijven...

Ze weet gewoon niet echt wat ze wil .. Of eigenlijk een stuk onzekerheid zal dat ook wel zijn. En natuurlijk een zoon die achtergebleven is...

Affijn, voor een ieder die zich zorgen maakt naar aanleiding van dit programma: Als je zorgt dat je (als partners) allebei integreert hetzij via werk, hetzij via vrijwilligerswerk danwel verenigings gebeuren, dan helpt je dat gegarandeerd om de eerste maanden niet in een (tijdelijk) heimwee te vallen en terug te willen..

M.vr.gr.

Perthpete
 
Het gezin met mama-zoon-dochter is ook niet helemaal geweldig zeg... Die zoon is echt een rotjong. Als je een nieuwe computer koopt is het toch ook niet verwonderlijk dat er niets op zit? Of weinig? Je zult dan voor zover ik weet toch zelf moeten gaan installeren. Even later op school zie je hem dan zeggen dat hij het leuk vind om met pc's te werken, omdat hij daar wel mee overweg kan.....    Nou vraag ik je. Als hij daar mee overweg kan, dan weet hij toch ook wat je moet doen als je een nieuwe pc hebt?
 
Terwijl hij in het begin zoooooo enthusiast was over Oz.
Maar, hij kon niet begrijpen dat er mensen zijn die het leuk vinden om Wobblies (Wallabies) uit de hand te voeren, en ging vervolgens eten naar ze gooien.
Hij vondt het ook vreemd dat ze niet hun eigen eten konden vinden, en dat ze daarom  gevoerd werden.

En dan dat haar dat hij eigenlijk beter een beetje af kon knippen vóórdat hij naar die sollicitatie ging. "Ik draag wel een staartje, maar ik laat het niet knippen!!"

Vreemde mensen die Poms.
 
Back
Top