EERSTE DUDU AFSPRAAK!

Maxx

Member
Hey Nynke, Cora, Panky, Kathleen, Sigrid en Ingrid (ik hoop dat ik niemand vergeten ben).

Hopelijk gaat het er nu echt van komen!
Ik gooi even een paar data in de groep en hoop dan dat we er eentje uit kunnen pikken waarop iedereen kan.

Dondag 13 maart (na 18.00 uur)
Vrijdag 14 maart (gehele dag)
Zaterdag 15 maart (gehele dag)
Zondag 16 maart (gehele dag)

Ik stel mijn huis ter beschikking (45 km buiten Sydney richting Blue Mountains.. goed bereikbaar per trein of auto) maar we kunnen ook iets afspreken in Sydney centrum als dat voor de meesten handiger uitkomt. In dat geval stel ik voor om af te spreken bij De Belg vlakbij De Rocks.

Andere suggesties uiteraard ook welkom.

Ik heb er ontzettende zin in jullie allemaal te ontmoeten. Reageer hier zsm en hopelijk hebben we binnenkort een gezellige DUDU middag/avond!

Tot gauw.

Maxx
 
Okay, goed initiatief! Ik kan in principe elke datum. Donderdagavond zou dan voor mij makkelijker zijn als het bij de Rocks is. Wat die vrijdag betreft zit ik rond 3 uur met de kinderen, maar ik kan dan kijken of ik daar wat voor kan regelen. Zaterdag en zondag geen probleem, ook locatie niet. Heb laatst wat zitten 'bladeren' op topic vriendinnenclubje, en het lijkt me erg leuk jullie te ontmoeten, groet ingrid.
 
Leuk!  Ik kan ook iedere datum en op beide locaties.  Moet alleen wat regelend voor de kinderen dan.  In het weekend is dat het makkelijkst.  Ik hoor het wel.

Groetjes,
Sigrid
 
ARGGGGHHH.. In die week zit ik met mijn schoonouders uit NL in Alice Springs, kom de 16de pas weer thuis  :cry:.
 
Hey Cora,

We kijken even hoe het met de anderen zit ok? In zo'n groep kan altijd wel iemand niet volgens mij. Maar geen nood we wachten even op de rest. Zijn er meer die niet kunnen dan gooien we er nieuwe data tegenaan!

Groetjes
 
Omdat ik het toch aardig vind dat ik in het rijtje voorkom zal ik even een mailtje schrijven. Ik kreeg je SMS Maxx. Thanx. Zoals je waarschijnlijk al wel gemerkt hebt zit ik nooit meer op xpdite en heb dit alles van het clubje niet echt meegekregen. Ik zit in een drukke tijd met de kids en ik begin as zaterdag met een parttime studie. Daarnaast probeer ik een nu al best druk sociaal leven staande te houden, dus ik meld me bij deze af. Het is voor mij ook lastig om richting Blue Mountains te komen en naar de city kom ik ook al amper. Ik wens jullie wel veel plezier met zijn allen en wie weet tot in de toekomst. 

Groetjes Nynke
 
Hai Nynke,

Dank je wel voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels heel druk bent met je gezin en je voorgenomen studie. Ik wens je heel veel plezier en succes en wie weet tot horens.

Groetjes
Maxx
 
Ladies,

Helaas zijn er twee dames afgevallen. Kathleen heeft ook te kennen gegeven dat het in deze tijd niet uitkomt. Ik stel daarom voor om er toch voor te zorgen dat iedereen op de gekozen datum kan. Vandaar dat het eerste datumvoorstel af gaat vallen (Cora zit dan met schoonfamilie in Alice Springs).

Omdat de meesten aangeven dat een weekend beter is zal ik geen andere data meer voorstellen dan een zaterdag of zondag.

Hoe is 8 of 9 maart?
Of 19 of 20 april.

Laatste datum is wat verder weg. Ik krijg namelijk een vriendin vanuit Holland op bezoek in de tussentijd.

Ik hoor weer!
Groetjes,
Maxx
 
Hallo dames, ik heb net gehoord dat schoonfamilie toch een week eerder komt, dus  de eerdere data komen mij allemaal wel uit. Tja, eerst kijken, dan blaten :? .
 
Wauw, gezellig zo'n bezoekje! Ik kan alleen 8 en 9 maart, in april hebben de kinderen vakantie, en dan willen we graag iets zien van het mooie Australie! Groetjes ingrid
 
Ok nu iedereen toch kan op de eerst genoemde data wil ik voorstellen zondag 16 maart!

How about we maken er een lekkere lunch van ergens in Darling Harbour (makkelijk parkeren daar in de parkeergarage) zo rond 13.00 uur?

Groetjes
Maxx
 
Hi all!

Sinds een maandje woon ik samen met mijn vriend in Sydney. Ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten en ik zou het leuk vinden als ik ook naar jullie bijeenkomst zou mogen komen! Omdat mijn agenda nog erg leeg is, is 16 maart voor mij geen probleem. Darling Harbour is bijna bij mij om te hoek!

Groeten,
Linda
 
Hoi Linda!

Welkom in Australie en welkom bij de club! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Stuur me svp even je telefoonnummer via pm zodat ik je kan bereiken in geval er iets tussen komt.

Ik hoop dat iedereen snel reageert zodat we de afspraak definitief kunnen maken.

Groetjes en tot snel.
Maxx
 
Hoi hoi, 16 maart is een prima plan, lijkt me keigezellig.
Welkom Linda, ben hier nu zelf 2 maandjes en ken dat wel van die agenda ja! Groet Ingrid
 
Haaaaaaaaaaaaa Dudu's!!

Whoohoo, heb mijn laptoppie weer uit de container vanuit NL. En nog op tijd voor de meeting ook, helemaal goed. Ik ben dr graag bij. Datum ok voor mij. Zal vanaf nu weer regelmatig op de site zijn.
Momenteel dus de laatste dozen aan het uitpakken... en proberen te settelen. Dochtertje morgen voor het eerst naar school, spannend maar leuk!

Groetjes Panky
 
Leukleukleuk! Ben erg benieuwd naar jullie allemaal. Onze meet is twee dagen voor mij verjaardag, dus ik zal kijken of ik nog wat lekkers kan trakteren.
Iemand trouwens al een idee waar we precies naar toe gaan? Ik kom niet zo vaak bij de Harbour, dus ik heb helaas geen opties..
 
Hey hey!

Ik kijk er ook erg naar uit! Ik kom nog met een suggestie voor een leuk tentje.

Panky.. leuk he spulletjes uitpakken uit de container? Net Sinterklaas... :grin: Succes morgen met je dochtertje!
 
Ladies,

Zondag is het dan zover!
Ik kan zo gauw even geen naam van een leuk tentje vinden maar heb op verschillende plekken wel eens gegeten.

Zullen we afspreken bij de ingang van het Imax theater en vandaar uit zoeken we een leuk zonnig terrasje! Eettenten genoeg daar zo.

Dus tot zondag 13.00 uur ingang Imax!

Groetjes
Maxx
 
Back
Top