EERSTE DUDU AFSPRAAK!

Hallo allemaal,

10 mei kan ik, dus ben van de party!Ben benieuwd naar de swing-tent Maxx! En lijkt em leuk jou ook te ontoeten Cora!
Succes met de verhuizing komende week, Sigrid, hoop dat je het snel naar je zin zult hebben op jullie nieuwe plekkie. Leuk je weer even gesproken te hebben. Alweer beter?
Moet nu effe spullen pakken, want gaan een lang weekend naar Port Stephens.
Ingrid, ik bel je begin mei, want 't moet er nu echt van komen hoor. Hoop dat de laarzen dan nog niet uitverkocht zijn! Veel plezier op vakantie in ieder geval!
Groetjes Panky
 
Hoi,

Het staat in de agenda, tot 10 mei!  Volgende week gaan we verhuizen, we krijgen maandag de sleutel.  We zijn nog steeds wat krakkemikkerig, we hebben iets opgepikt in Melbourne (Mike's moeder schijnt het ook te hebben).  Hopelijk is het maandag weg zodat we goed aan de slag kunnen :grin:
 
Hey Ladies!

Hopelijk heeft iedereen er zin in zaterdag want we gaan naar de Marble Bar in het Hilton!

488 George St
Sydney, NSW 2000, Australia
+61 2 9266 2000


http://www.marblebarsydney.com.au

Ik heb me laten vertellen dat het een hele hippe tent is met hele goede muziek (life op zaterdag!) en voor onze leeftijd. Dames hebben trouwens gratis entree (ook lekker meegenomen voor ons Hollanders :grin:).

Nu alleen nog een tijd. Wat denken jullie van een uurtje of 9?

Groetjes
Maxx
 
:up: Helemaal goed Maxx!!! 't Ziet er super uit daar zeg! Heb er enorme zin in. Hoop jullie allen daar te zien, 9 uur ook prima. Eigenlijk best wel een reden om vantevoren nog een x te gaan shoppen, hmmm :grin:. Doeiiii tot zaterdag allemaal, groet ingrid
 
Lijkt me gezellig, ik ga ook en neem nog een introduceetje mee! Heb de website van die bar eens bekeken en lijkt me een erg leuke tent.
Spreken we binnen af? Of wachten we buiten?
 
Leuk Cora!

Laten we buiten afspreken zodat we elkaar sneller kunnen vinden.

Tot zaterdag!

Maxx
 
Ben vandaag inderdaad ff wezen shoppen: kom ik thuis met een bikini!!!! (tsja, was enorm in de uitverkoop, dusssss..).
Weet iemand toevallig of het ver is van de ferry naar de Marble bar? Zie jullie i.i.g. buiten, doeiiiiiiiii ingrid
 
Haaaaaaallo,

Ziet er inderdaad leuk uit die Marble Bar! Ik wil graag komen, maar is nog nie zeker. Wij zijn weer in blijde verwachting en de misselijkheid heeft behoorlijk toegeslagen, vooral aan het eind van de dag. Kijk dus even hoe ik me voel. Als ik kom, kom ik met Ingrid samen (wil die bikini zien natuurlijk!), dus zien jullie me wel verschijnen. Zoniet heel veel plezier en hopelijk gauw een nieuwe date, want wil jullie wel graag weer zien!

Groetjes Panky
 
hi hi, ben net terug van vakantie en het lijkt me wel weer eens leuk om iets af te spreken! Ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen is enzo. Meer liefhebbers? Ik hoor het wel, groet ingrid
 
Hallo allemaal,

Ja hoor Ingrid, helemaal voor een nieuwe date! Heb momenteel mijn zus met hub en kids op bezoek. Erg gezellig. Gisteren de hele dag gesjoeld, haha. Blijven nog een week en dan gaan ze met een camper rondtrekken. Moeten we weer effe afkicken.... Maar voor ze weer richting Nederland vertrekken komen ze gelukkig nog een weekie. Deze maand ook nog "even" trouwen, dus vrij druk deze maand, maar bij een date volgende maand ben ik van de party. "The basement" in de stad is ook leuk. Lekker eten en live muziek. Kun je van te voren op internet checken welke bands er spelen. Of heeft iemand nog een andere suggestie??? 't Is koud, dus misschien wel een hollandse stampot-avond ofzo :roll:

Hopelijk tot gauw! Groetjes Panky

ps. Ingrid nog een bakkie doen binnenkort???
 
hoi allemaal!

Wordt wel weer tijd voor een nieuwe afspraak lijkt me zo. Genoeg om bij te praten!
Wanneer en waar. Iemand suggesties voor een datum?

Groetjes
Maxx
 
Back
Top