EERSTE DUDU AFSPRAAK!

Hallo allemaal,

1 uur, ingang Imax is prima! Ik heb mijn telefoonnummer aan je doorgegeven, heb je die ontvangen, Maxx? Wil je me jouw mobiele nummer ook nog effe sturen, kan ik in ieder geval iemand bereiken, mocht ik jullie nie kunnen vinden.... Heb er zin in. Xie jullie zondag!!

Groetjes Panky
 
leuk, leuk, leuk! Moet zeggen dat ik er superveel zin in heb! Van dat telefoonnr. vin'k wel een goeie. Zou je mij het jouwe ook willen sturen maxx? Nou tot zondag allemaal, ben net verhuisd dus nu druk met uitpakken etc, eindelijk weer m'n eigen spullen, heerlijk! doeiiiii
 
Hoe is het best om te gaan?  Ik ben nog niet naar darling harbour geweest.  Is het makkelijk parkeren? of is het beter met de trein?  We zijn vorig weekend ergens in Sydney geweest en parkeren was een ramp.  We moesten toen ergens de auto neerzetten en weer terug met een taxi.    In ieder geval tot zondag.  Het is idd handig om mobiele nrs uit te wisselen.  Je hebt die van mij al Maxx, ik heb op het moment alleen een mobieltje.

Groetjes,
Sigrid
 
Sigrid waar woon je precies? Ik kom zelf vanuit Penrith met de auto. Ik parkeer meestal in de parkeergarage achter Darling Harbour (altijd plaats wel een klein stukje lopen). Er is ook een parkeergarage aan de city zijde van Darling Harbour (only 10 dollars in the weekends) en altijd plek. Als je wilt weten welke dat is moet ik even het adres zoeken. Ik rij er meestal zo naar toe :lol:

Met de trein is natuurlijk helemaal makkelijk en volgens mij niet ver lopen.
 
Als je een adres hebt graag Maxx, dan kom ik ook gewoon met de auto.  Ik woon trouwens nu tijdelijk in Castle Hill.  Over een maandje kom ik jouw kant uit, naar de Blue Mountains.

Groetjes,
Sigrid
 
Ik kan geen van deze dagen, helaas. Kon geen vlucht krijgen vanuit Perth  :grin:
Liefs Brig x

enjoy het dagje uit
 
Het Gitt!

Zo jammer dat je niet efkes op en neer kon :cry: Maar ik hou je op de hoogte en spreek je nog!

Cheers
Maxx
 
Ingrid, Sigrid, Panky!

Ik vond het heel erg gezellig en ben blij jullie te mogen leren kennen. Tot de volgende afspraak! Wordt dat paardrijden, swingen, de Hollandse borrelavond of bij iemand thuis (bij mij altijd welkom)?

Tot snel!
Maxx
 
Sluit ik me helemaal bij aan Maxx, ik vond het keigezellig!! Mijn thuiskomst was helaas een stuk minder maar daarover een andere x. Het maakt me niet zoveel uit wat we gaan doen, maar ben natuurlijk wel benieuwd om te zien hoe je woont (en ja, die kangoeroe wil ik nou ook wel eens zien!). Volgens mij zitten we over een maand precies in de vakantieperiode, en dan zijn we weg. Dus of eerder (maar dan heb je denk ik nog bezoek uit Nederland?) of daarna ofzo. Heb je het nog kunnen vinden Sigrid? En Panky, lekker geMac't? Nou meiden, hoop tot snel een volgende afspraak, groetjens ingrid
 
Ik vond het ook reuze gezellig!  Tot de volgende keer, voor of na de vakantie. In de vakantie zijn wij ook weg en zoals het er nu uit ziet gaan we na de vakantie verhuizen.  We hebben vandaag het huis nog een keer bekeken en een aanbetaling gedaan.  Ik heb de garage trouwens makkelijk kunnen vinden gelukkig. 

Groetjes,
Sigrid
 
Hoi Sigrid,

Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Ik heb gisteren nog eens gekeken op Google maps. Van ons uit is het maar 20 minuutjes! Leuk joh! Welcome to the neighbourhood (20 minuutjes is voor Australische begrippen toch neighbourhood not? :grin:).
Mijn koffie staat klaar. Voor de anderen ook trouwens :wink:

Groetjes
Maxx
 
Hoi meiden,

Ook ik vond het heeeel gezellig afgelopen zondag!! Leuk jullie te ontmoeten en zeker leuk om nog eens af te spreken binnenkort.
De Sydney Borrelavond is de eerste donderdag van de maand en wordt
gehouden in de Unas Restaurant in Broadway rond 7pm. Ik ben er nog nooit naar toe geweest, maar we kunnen natuurlijk eerst het borrelen proberen en daarna swingen? Bij mij thuis kan ook altijd... gourmetten en sjoelen toch? Of moeten we eerst raften/kanoen nu het weer nog lekker is? Wij gaan niet met vakantie, dus misschien kunnen jullie vast een datum geven wanneer jullie weer terug zijn?
Ingrid, woensdag nog even op losse schroeven, want weet niet of mijn auto dan echt weer klaar is (hagelschade). Bel je nog. Zoja, heb je zin om mee te gaan naar Mosman, Sigrid? Maxx, je mag natuurlijk ook mee. Vind het jammer dat je wat verder uit de buurt woont  :-( maar ook hier staat de koffie klaar.

Groetjes Hanneke
 
hagelschade.....hagelslag??! hmmm. Zie maar, ik zou het natuurlijk wel erg gezellig vinden en iedereen is natuurlijk altijd welkom! Ik hoor het wel. Hey Sigrid, wauw spannend van het huis joh: proficiat. Heb je wel lekker geslapen? Doeiiiiiiii allemaal, ingrid
 
Hoi Hanneke,

Afstand is voor mij zelden een probleem dus als het mag ga ik graag mee. Ik hop wel in mijn autootje. Ik ben alleen wel een werkende vrouw  :-( dus kan overdag alleen vrijdags en in het weekend. En deze week is manlief op zakenreis dus kan ik de kinderen niet zo makkelijk alleen laten. Als je me even laat weten wat de bedoeling is dan kan ik aangeven of ik mee kan.

Groetjes
Tanja
 
Hey allemaal, ben benieuwd hoe het is met iedereen! Ik heb hier inmiddels bijna alle dozen uitgepakt en da's wel een lekker gevoel, het wordt steeds meer ons plekje. Sigrid, ben benieuwd naar je huis, is het allemaal doorgegaan en ben je al verhuisd? En Maxx, was (is) het leuk met je vriendin, vast wel he! En Panky, voorlopig woon ik nog in Mosman, dus het komt er vast wel een x van. Trouwens ook erg veel leuke laarzen te koop hier, voor de liefhebber! Hopelijk gaan we volgende week op vakantie (moet nog goedegekeurd worden, grrr)en dan zijn we eind april weer terug. Woensdag 30 april koninginnedag, ook een leuke datum om af te spreken?! Hoop alles oke bij jullie en tot snel een x, doeiiiiiiingrid
 
Hoi allemaal!

Ik ben net terug met mijn vriendin uit Queensland (heerlijk temperatuurtje daar 33C!) en nu weer aan het werk.

Ik zou het ook leuk vinden om weer af te spreken. 30 april klinkt heel toepasselijk maar helaas is het hier geen Koninginnedag dus ik moet gewoon werken :-(

Ik heb gehoord van een nieuwe swingtent in Sydney voor de wat (ahum) rijpere man/vrouw. Ik ben de naam even kwijt maar daar kom ik wel weer achter. Ideetje misschien voor de volgende Dudu meeting. Bijvoorbeeld zaterdag 10 mei?

ps Ingrid waar zijn die leuke laarzen te koop :grin: Ik ben altijd in voor een paar nieuwe...

Groetjes en tot gauw!
Maxx
 
10 mei ben ik nog vrij; lijkt me superleuk. Weet je ook waar ergens in Sydney? Ahwel, dat hoor ik wel een x. W.b. die laarzen: in Mosman natuurlijk. Panky wilde hier laatst komen shoppen voor een leuke kinderwinkel hier, maar dat moet er nog van komen. Bij deze iedereen natuurlijk van harte welkom. Tot volgende x ingrid
 
Lijkt me erg gezellig, alleen vertrekt mijn moeder die dag naar NL, dus ik moet even kijken hoe laat ze vliegt.. Mocht het vertrek overdag zijn ben ik er bij! Paardrijden intrigeert me trouwens ook heel erg  :sunny: . Gaat er trouwens nog iemand naar de koniginne-borrel van de ambassade? Wij wel,zijn namelijk wel toe aan wat zoute haring...
 
Hoi!

Sigrid, Panky kunnen jullie ook 10 mei?

Cora leuk als je er de tiende bij kunt zijn. Wanneer en waar is die borrel?

Groetjes
Maxx
 
Back
Top