eerste stand van zaken

Marfran

New Member
Hoi, wij hebben ons al enige tijd geleden voorgesteld. En hebben hier inmiddels heel veel gelezen en af en toe gereageerd. Na maandenlange orientatie hebben we gisteren de beslissing genomen dat we t gaan doen!   :up:Dus nog maar een eerste stap van alles wat gaat komen. De procedure(s) gaan we nu in werking zetten. En vanaf nu zullen we jullie als t goed is op de hoogte gaan houden hoe t ervoor staat.
Groetjes, Martin en Francine en de kinderen

Gefeliciteerd met de beslissing en veel succes met het hele proces!  :up:
En als we kunnen helpen, laat maar weten hé!!

Sara

Leuke subject-titel :) Het is vaak al een hele stap, besluiten dat je ervoor gaat. De rest is veel meer procedures en paperwork, en niet te vergeten al wat je achterlaat... maar voor jezelf de knoop doorhakken is toch het begin van alles. Succes!! En hou ons op de hoogte..

[quote author=Marfran link=topic=3792.msg45889#msg45889 date=1138714286]Na maandenlange orientatie hebben we gisteren de beslissing genomen dat we t gaan doen!   :up: [/quote]

:p Laat ik die dubbelzinnige opmerking maar voor me houden...

[quote author=landmiles link=topic=3792.msg45895#msg45895 date=1138715890]
Het is vaak al een hele stap, besluiten dat je ervoor gaat. De rest is veel meer procedures en paperwork, en niet te vergeten al wat je achterlaat... maar voor jezelf de knoop doorhakken is toch het begin van alles. Succes!! En hou ons op de hoogte..
[/quote]

Precies! En zo is het! De grootste stap is gezet! :up: Namens mij ook heel veel succes in de paperwork-jungle!

:bye: Lin

hoii,

Gefeliciteerd met jullie beslissing!

En veel succes met alle voorbereidingen en procedures :lol:

Liefs Eutrice

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie ervoor gaan!  :up:

Veel suc6 met alle voorbereidingen, het zal niet altijd makkelijk zijn maar gelukkig is het forum er!

Groetjes,
Susan

Hoi, bedankt voor alle reacties en steun vooraf, dat zullen we vast de komende tijd nodig hebben. We zijn begonnen de eerste paperassen te verzamelen. :lol:
Groetjes,
Francine

Zo, we kunnen  nu ook eindelijk onze stand van zaken onderaan onze berichten plaatsen  :-D
Want gisteren is TRA op de bus gegaan. JOEPIEEE!!!! En eigenlijk sneller als verwacht we hadden wel wat tegenslag maar ook heel veel papieren sneller binnen dan we durfden te hopen.  :up: Ik heb nu tenminste echt het idee dat het avontuur is begonnen! Kan niet wachten tot we post terug hebben!
Groeten van Martin en Francine

Sjeesus, hoe krijg jij het voor elkaar in ruim een maand alle paperassen bij elkaar te krijgen?
Straks gaan mensen nog denken dat het makkelijk is naar Oz te verkassen.

:|

ps: succes met het vervolg.

:) Jullie hebben inderdaad alles snel bijelkaar gekregen zeg!
Heel veel succes!

Groetjes Lin

Ik moet zeggen dat Martin er meteen veel werk van gemaakt heeft.  :up:Veel bellen bellen bellen naar vorige werkgevers, een prima vertaalster in Australie getroffen, behulpzame notaris, zelfs de bank werkte mee. En Martin heeft er dus veel achteraan gezeten. We zullen ook nog wel onze portie tegenslagen krijgen denk ik. Maar tot zover ben ik heel tevreden! Als we een gunstige uitslag krijgen dan gaan we t familie vertellen, dat lijkt me een van de moeilijkste "hindernissen". Ben bang dat ze niet erg blij zullen zijn. Voorlopig geniet ik er van dat TRA de deur uit is.
Groeten
Francine

Spannend Francine,wou dat wij al zo ver waren.Zal jullie verhaal zeker blijven volgen.
Groet,Clair.

HIEP HIEP HIEP hoeTRAaaaaaaaaa!!!!!!!!
Zaterdag kregen we ons antwoord ! En Martin is geaccepteerd als first class welder  Hoera!!!!!!! Nu kunnen we volgens mij met een gerust hart een visum aan gaan vragen.  :-D :-D :-D
29 april kan hij nog net (was de laatste die zich inschreef) meedoen aan de IELTS test in Brussel.
Tjonge ik vind het allemaal wel spannend hoor!
Groeten,
Francine

He Francine, proficiat met je 'welder' hé!!  :-D HIj zal wel érg blij zijn, en jij ook! Heel erg gefeliciteerd en succes met de volgende stap hé!

En veel succes met de IELTS in Brussel!

Sara

Super nieuws Francine en Martin  :cheer:

Alvast veel succes met de IELTS en de rest van het visumaanvraag.

Groetjes,
Susan

Superrrrrrrrrrrrrrrrr nieuws, en lekker vlot!
Jullie kunnen bakken met geld verdienen in Oz. Ken veel welders en die "doen" het allemaal prima daar! Niet aan te slepen...............
Dus jullie zijn vast heel welkom....!

Henriette

Back