eerste stand van zaken

Hoi Francine,

Jullie huis ziet er heel mooi en opgeruimd uit  :up:

Veel succes met de verkoop,
Groetjes,
Susan

Wow, dat kan nooit lang duren, voor jullie huis verkocht is! Mooi hoor!
Veel succes met de verkoop! Ik weet hoe het voelt in de 'wacht' te staan...... :|

groetjes van Pauline

Ja we hebben wel ons best gedaan het huis  "netjes" te maken. Sommige ouders van vriendjes die hier komen spelen herkennen het haast niet haha. Maar ja, die komen ook alleen als het hier vol speelgoed en knutselspullen ligt.
Pauline jij ook succes hoor!
Groetjes
Francine

Die "wachtfase" bleek ineens reuze mee te vallen. Ik kan het haast nog niet geloven, maar het huis is nu al VERKOCHT, als het goed is gaan we a.s. maandag het voorlopig koopcontract tekenen! Heerlijk! Dan moeten we er over 6 maanden uit zijn. Dat betekend weer dat we i.i.g. over 6 maanden in OZ zijn!  :grin: Ben zo blij!!!! (en helemaal als het koopcontract getekend is maardat komt vast wel goed)
Groetjes,
Francine

Zooooo, lekker hooor  :up: :up:

Dat hebben jullie echt snel voor elkaar, super!!

:congrats:

Liefs Eutrice

Volgens mij kunnen jullie de titel van je topic ondertussen wel aanpassen.
Volgens mij zijn jullie al beyond de eerste stand van zaken. :smile:

Mariette

Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dus maar weer even een update. Inderdaad we zitten nu wel al beyond eerste stand van zaken. Ik ga kijken of ik de titel van de topic kan aanpassen.... (hellup)
We weten nu definitief wanneer wij onze enkele reis OZ gaan maken, dat is op 4 november. Eind oktober komen de verhuizers. Maar we krijgen volgende week al de verhuisdozen. Kunnen we hopelijk op t gemakje gaan inpakken. En nog eens een keer alles bekijken en uitzoeken.
Vandaag was wel een moeilijke dag want de eerste kat is opgehaald. Toch wel raar dat er nu ineens maar eentje rondloopt. Maar gelukkig gaatie naar familie van me en nog beter: naar zijn moeder terug na 12 jaar! Het leek zelfs alsof hij er helemaal geen moeite mee had. (nou ja zeg) Maar al met al: een betere bestemming konden we eigenlijk niet bedenken!
Groetjes Francine

Ja, heftig worden zulke dingen... maar ja, het is nu nodig.. maar goed dat ze een goed tehuis krijgen!
Succes met alle regeldingen!!

groetjes Pauline

fijn is dat, om een datum te hebben waar je naartoe kan leven. Vervelend dat de eerste kat is opgehaald, maar wel fijn dat je weet waar hij naar toe gaat. Dat is toch wel prettig.
Succes met de laatste maanden en met al het geregel nog.

Op't gemakje inpakken???

Haha, volgens mij gaat dat nooit lukken, hoe meer tijd je nog hebt des te meer tijd je er ook voor uit kunt trekken en makkelijk uitstelt.
En laten we eerlijk zijn als het moet kun je soms in een beetje tijd veel meer dan anders in hele boel tijd.
Wij hebben toen in nog geen week het hele huis ingepakt, en daar hadden we toch een grote doos voor nodig :p

Mariette

Back