eerste stand van zaken

Tip: niet in dozen kijken die al jaaaaren dicht zitten, gewoon weggooien. :up:
En verder bij alles bedenken: is het de moeite van verhuizen waard om de container mee te vullen? Mag het eigenlijk zowieso wel mee? (ze doen zo moeilijk over vanalles dus hou die lijst er ook naast) :-(
We hebben een hoekje: rommelmarkt en een hoekje mee en een hoekje: mee indien er nog plek is gemaakt. En zo alles verdeeld. de rest meteen in vuilniszakken gepropt. :smile:
Het lijkt zo makkelijk, maar het duurde ook even voordat ik mijn draai gevonden had hoor! Hoe verder de dag vorderde hoe makkelijker ik vanalles weggooide. ( we hebben als eerste maar een dagje gereserveerd zonder de kinderen om ongestoord door te kunnen werken)
Veel succes hoor!
Wij hebben hier ook nog een heleboel om op te ruimen. Ik heb in de loop der jaren namelijk erg veel bewaard! :lol:
Groetjes!

Zo hee dat is alweer een tijdje geleden. Inmiddels hebben we 10 januari onze medicals achter de rug enneh nog beter: ONZE GRANT LETTER IS BINNEN!!!!!!
H O E R A A A ! ! !Ja bij ons ook! Hier is t dus feest! :cheer: :cheer: :cheer: ik ben zo blij! :lol1:
Binnen een jaar moeten we in Australie zijn en dat geeft een goed gevoel!
Voorlopig is er nog genoeg te doen. Dus we zijn er nog niet. Maar in gedachten zit ik er al helemaal.
Groetjes,
Francine

Hey jullie ook al! Gefeliciteerd hoor!

:congrats: :dance:

De grant letters vliegen iedereen om de oren. Gaat snel opeens :up:

Mariette

Hey, van harte gefeliciteerd en succes met het regelen van alles wat er nog geregeld moet worden.

Groetjes,
Erna

Geweldig! Van harte gefeliciteerd. Mooi te lezen al die positieve berichten.

Groeten Chantal

[quote author=Marfran link=topic=3792.msg81822#msg81822 date=1171999769]
ONZE GRANT LETTER IS BINNEN!!!!!!
[/quote]

Wow proficiat!

:surfer:

Wouw, de visums vliegen je om de oren !!!!
Van harte gefeliciteerd :up:

Last edited:
Heel erg bedankt allemaal voor jullie enthousiaste reacties! Hier valt op t moment nog weinig te melden. Ik ben geveld door een flinke griep en heb dus weinig kunnen doen. Maar Martin gelukkig wel e.e.a.
Ik heb alles hier op XPdite ook niet erg gevolgd. Maar wil bij deze een ieder die zijn Grant letter gekregen heeft feliciteren.  :up: Volgens mij zijn het er aardig wat momenteel. Leuk hoor! Is er niet een overzichtje ergens? Van de laatste 2 maanden ofzo. Ik ben wel benieuwd.
En natuurlijk voor degene die nog wachten veel sterkte hoor!
Groetjes Francine

Van harte beterschap Francine, hopelijk is de flinke griep  :cold: snel voorbij. 

Groetjes,
Susan

Inmiddels is de griep helemaal over. Tjonge dat duurde wel even. Ik kreeg zo nog meer zin om naar zonnig  :happysun: Australie te gaan! Daarna was Martin aan de beurt met de griep. Gelukkig heb ik nu weer een hoop energie. We hebben een heleboel opgeruimd en weggedaan. Spullen verkocht op de snuffelmarkt. En nog eens opgeruimd. En toen kwamen de makelaars. We hebben er eentje uitgezocht en ons huis staat TE KOOP! http://www.schinkeldeweerd.nl/Huizeninfo/vDoornlaan24/Detail.htm
En nu maar hopen dat het snel verkoopt. We zijn dus weer in een soort "wachtfase" aangekomen. Toch komt alles nu beetje bij beetje dichterbij.  :smile:
Groetjes!
Francine

Hi Francine,

spannend hoor! Jullie huis ziet er mooi uit, dus je hoeft er niet aan te twijfelen dat jullie je huis wel kwijtraken!

Groetjes,
Lela

Back