effe kletsen, kweet niet waarover...

haha! we offeren geen kangaroes hoor!!

we bieden aan! sluipt het anglicisme er toch in...

enne wat betreft baby kuikens; hebben we toch weeer een zitkip! twee eieren, dus misschien toch nog kuikentjes...
 
Wat goed dat jullie op deze manier meehelpen! En mensen en roo's, super gewoon :up:

Dat had je waarschijnlijk niet gedacht, dat je ooit kangoeroes in je eigen huis zou verzorgen. Dat lijkt me toch wel (ondankds de omstandigheden) wel heel bijzonder.
 
Is het ook wel, maar het is niet gebeurd.

Het is hier nu winter, maar geen sneeuw. We zijn wel naar de sneeuw op vakanie geweest. En nog lag er niet veel sneeuw!
Ik ben nu in groep zes, en dat is hier de hoogste groep in de school.
Dus maken we natuurlijk ook een grade-6-production! Een groote voorstelling, en het zal vast wel heel goed worden!
ik heb wel een klein rolletje, terwijl ik een wel een grote rol wilde.

maar hier krijgen we speciale grade 6 truien! en daar gaat dan een plaatje op van een van de sixers! en nou heb dat toevallig gewonnen, dus straks loopt een-zesde van de school rond met mijn plaatje!
 
Vertelde je verhaal aan mijn dochter Suzanne en die had gelijk een heel verhaal over High School Musical! Maar ik begrijp dat dat jij een tekening hebt ontworpen? En dat die nu bij heel van van je klasgenootjes op de trui komt te staan? Dat is natuurlijk wel heel erg stoer. Over jaren hebben die kinderen waarschijnlijk nog altijd die trui met jouw tekening, misschien moet je maar handtekeningen erbij gaan zetten. Kan nog geld waard worden!

Wel jammer dat er zo weinig sneeuw lag, maar dat weet je hier. Hier is WA maken de kinderen met een of ander chemisch goedje zelf sneeuw, plakt werkelijk enorm. Het sneeuwt hier dan ook nooit. Was vandaag ook weer heerlijk weer, niks winter! Meer een soort van herfst in Nederland, soms veel regen en dan weer een paar dagen met een lekker temperatuurtje. Heb vandaag dus ook lekker in de zon gezeten. Wij houden niet zo van wintersweer, veel te koud.
 


OFX
Back
Top