Crazy Kangaroo
Member
Ook wij hadden het geluk dat we familie hebben in Aussie (Chan d'r pa). Daar hebben we de eerste maanden kunnen "inwonen". Toen we hierheen gingen dachten dat dit maar voor 2-3 maanden zou zijn, maar dat werden er ruim 7... Maar we hadden geen andere keus omdat een baan vinden iets langer duurde dan verwacht en mijn appartement in NL niet verkocht werd. Dus we hadden wel uitgaven in NL (Hypotheek in NL) maar nog geen (vaste) inkomsten in Aus... Dit wisten we wel van te voren, maar het duurde allemaal iets langer dan verwacht.
Onze spullen uit NL (8 m3) zijn de week voordat we vertrokken al verstuurd en kwam 2 maanden later hier aan in Aussie. Omdat we "maar" 8m3 hadden, konden we dit opslaan in de schuur van Chan d'r pa totdat we een eigen plekje hadden.
Als ik zo terug kijk hoe het bij ons is gegaan, ben ik erg blij dat we familie hebben hier die ons konden helpen en mede-Xpditers die hier al gesetteld waren (Sacha(en dirk) en Tekkel(Bart, Miranda, Borris)) waar je ervaringen, tips en frustaties mee kon/kan delen...
Leon en Chantal
Onze spullen uit NL (8 m3) zijn de week voordat we vertrokken al verstuurd en kwam 2 maanden later hier aan in Aussie. Omdat we "maar" 8m3 hadden, konden we dit opslaan in de schuur van Chan d'r pa totdat we een eigen plekje hadden.
Als ik zo terug kijk hoe het bij ons is gegaan, ben ik erg blij dat we familie hebben hier die ons konden helpen en mede-Xpditers die hier al gesetteld waren (Sacha(en dirk) en Tekkel(Bart, Miranda, Borris)) waar je ervaringen, tips en frustaties mee kon/kan delen...
Leon en Chantal