En dan land het vliegtuig.... (woning topic)

@Jerden: Als je hele container gehandeld moet worden omdat er iets verdacht is is gevonden, dan zullen dus ook je matrassen worden behandeld. Vaak is het slechts een doos of iets dergelijks en blijven je matrassen schoon.

@Kathleen: Zal voor de mensen die nog in Nederland wonen de Target-grap uitleggen. Target voelt zich zelf soms net een beetje beter dan de rest en daarom wordt de naam vaak op z'n Frans uitgesproken, klinkt veel chiquer :)

Wat betreft schapen... zijn wij hier in Nederland altijd al de 'zwarte schaap'! Zoals wij in het leven staan is echt de praat vd de straat zou ik maar zeggen! HEERLIJK! Lekker helemaal wij zijn! Geen auto - bakfiets, geen RAL9010 - fel groen en knal roze (binnen en buiten, muren en plafonds) Trouwens alles de afgelopen maanden mooi RAL9010 meest gangbare wit van Nederland geschilderd vanwege de verkoop. Volledig natuuroveding, dus alles vers, biologisch-dynamisch, alles onbewerkt, geen magnetron, geen diepvries en ga zo maar door.... Ik denk me hele leven al dat ik in het verkeerde land ben geboren! Heb nooit hier thuisgevoeld of kunnen aarden. Maar als ik in NZ of OZ ben, ben ik thuis! Zodra dat vliegtuig land krijg ik altijd dat gevoel van, rust, yes, niet te beschrijven?! Wil dan net als de Paus de grond kussen, weet je? Anyways... beetje aan het doordraven, maar ben blij dat we allemaal anders zijn en laat ook iedereen in zijn waarde! Ik hoop dat we allemaal een geweldig leven zullen hebben Down Under! :up: Betty

AMEN!! :up:

per 31 Januarie geldt er een nieuwe wet waarbij het duidelijk is omschreven dat je dergelijke dingen schriftelijk aan de land owner moet vragen, maar dat de land owner redelijke verzoeken niet zonder meer mag afwijzen. Ik denk dat een boekenplankje nu dus wel tot de mogelijkheden behoort.

Geldt dit voor alle staten of voor 1 (of meerdere) staat? Ik ben er achter gekomen dat de rechten en plichten per staat voor huurders/landlords wel eens wilt verschillen..

VB:
Kosten van je waterverbuik: In sommige staten zit het bij je huurprijs (mag je het niet eens los verrekenen) en bij sommige staten is wel gescheiden en betaal je huur en je waterrekening voor je daadwerkelijke verbuik...

Leon en Chantal

Back