Eric and Eva live in Sydney.

Dat zijn inderdaat hele mooie foto's!!
Heel veel geluk samen!

Pak de computter nu maar snel in dan!!!

Groetjes,

Albert en Jacquelien

Van harte !!

Wat een prachtige foto's !! nou wie weet spreken we elkaar snel in sydney!! ( vanaf 18 september zijn we er )

grt

maurice en monique

Even een kleine update uit Mexico, na Mexico stad zijn we naar Acapulco geweest en lekker een paar dagen aan het zwembad gelegen en van de zon genoten.  :cool:

Zijn daarna verder gereden naar Puerto Escondido, lekker golfsurfen op super mooie golfen,  :surfer: ( kunnen we vasr wennen voor als we straks in Sydney wonen!!

Zijn nu net aangekomen in San Cristobal, erg mooi met mooie oude gebouwen en mensen traditionele kleding en natuurlijk erg lekker mexicaans eten.

Over een week hopen we in Belize aan te komen waar we gaan duiken en nog wat meer van de zon gaan genieten.

Tot zover even onze update, het gaat jullie allemaal goed en iedereen suc6 met visums en verdere regelingen!!!

Groetjes uit een  :sunny: Mexico.

Eva en Eric

jaloooeeerss.......  ;)
Als ik nu zo naar buiten kijk is het grauw. De lucht zit weer eens vol met wolken, wolken en nog eens wolken! Veel plezier nog!

Ook van mij nog heel veel plezier gewenst, wow...duiken...das toch al weer wat jaartjes geleden voor mij........LEKKER GENIETEN

groetjes Miranda  :)

Gefeliciteerd alsnog en heel veel plezier nog op de honneymoon.........die jullie oneindig lang in australie kunnen voortzetten! Beter geregeld hoor! :lol:

Nou, wie weet, als ik het redt met mijn plannen ben ik in december ook in sydney, misschien een keer een biertje (of 2,3,4,......) doen?

Gr. Sab

hey everybody!

Bedankt voor jullie wensen en felicitaties! Onze huwelijksreis naar Mexico was geweldig! Wat een gaaf land. Heel divers. We hebben veel gezien, zoals Maya-tempels en prachtige musea, veel gedaan, zoals duiken tussen de haaien op Belize, en caverndiving in Tulum, en ik heb mijn eerste golfsurfles gehad! Maar we hebben ook lekker in een hangmat liggen lezen. Net waar we zin in hadden.. heerlijk!
Na Mexico zijn we soort van doorgereisd naar Lesbos (griekenland) waar mijn zus Melanie ging trouwen met een Griek, en hun dochtertje Niki lieten dopen. Was een hele belevenis, en heel leuk dat we met zo'n grote groep Nederlanders waren. Vond mijn zus erg gezellig!
Na 5 dagen Lesbos nam ik afscheid van mijn moeder. Was best moeilijk. Zij blijft nog een week bij Mel, dus dat scheelt misschien. (zit ze niet gelijk in de regen in Ned. en heeft ze haar kleindochter nog even bij zich in de buurt!)
Eer en ik zijn nu in Singapore, en worden vanavond (3 okt). door mijn schoonvader opgehaald.
En morgen... morgen zien we ons huis!!! Ben zo benieuwd hoe het er ook al weer uit zag (4 jaar geleden gezien).
Ik ben ook benieuwd wie er van het forum al in Australie zitten nu, maar binnenkort zal ik eens even lezen hoe het met jullie allemaal gaat.
We 'll keep in touch! All the best voor jullie allemaal, en succes met het waarmaken van jullie dromen!

Veel liefs, Eva.
En natuurlijk ook de groeten aan iedereen van Eric!

Wat leuk om weer wat van jullie te horen. Waarschijnlijk zitten jullie nu al in het  :plane: richting jullie huisje! Spannend! :hi: in Australie!

Heel veel plezier!  :bye:

WELCOME IN AUSTRALIA.

Heel veel geluk gewenst in jullie nieuwe homeland.
Geniet er van je leeft maar een keer.
En een bloemetje voor je huis.

Gr Ineke   :flowers: :flowers: :flowers:

Leuk stukje! Ik wil best geloven dat Mexico geweldig is :) Wat fijn ook dat jullie lekker de winter skippen nu, want je hebt nu natuurlijk voorjaar in Oz :)
Veel plezier met het zien van jullie nieuwe huis straks! :)

He wat fijn dat jullie huwelijksreis zo geweldig was!
En nu.... nog meer genieten van jullie nieuwe begin in Australie!!

Groetjes Lin

[quote author=amoz link=topic=608.msg30213#msg30213 date=1128324041]
Welkom thuis! Waar gingen jullie ook alweer wonen?
[/quote]

Hoi Amoz,

Bedankt voor jullie reacties, wij zijn in Sydney gaan wonen.

Groetjes Eric en Eva

Jeetje het is echt tijd voor een up-date maar we hebben het gewoon zo druk met vanalles en nog wat dat het er eigelijk niet van komt.

De eerste maanden zijn voorbij en we hebben van alles geregeld van een auto tot werk, verzekeringen, medi care, belastingen, sportscholen ect.

We hebben allebei erg snel werk kunnen vinden in ons eigen werkveld en zijn dus lekker op weg om inteburgeren en nieuwe mensen te ontmoeten.
We hebben het heel erg naar ons zin in Sydney en alles is zo een beetje als we ons hadden voorgesteld.
We wonen dan ook wel op een erg mooi plekje in sydney al zeg ik het zelf.
Na het werk kunnen we lekker een stukje zwemmen in de rivier en een beetje vissen voor het avondeten. Wat wil een mens nog meer, wel heel iets anders dan het uitzicht op de parkeerplaats in Delft ha ha.

Nu gaan we ons voorbereiden op de de eerste warme kerst in Australie met vrienden en familie, wel een rare gedachte om met kerst even lekker naar het strand te gaan. Verder organiseren we in Jan. een BBQ voor de mensen van het forum die in Sydney wonen.

Zo dan hebben jullie weer even een idee wat ons bezighoud hier in Sydney.

Groetjes Eric & Eva

Wauw, dat klinkt erg leuk! En zo'n uitzicht, dat kan tellen! Wij moeten nog een zes maand wachten, maar dan zijn wij er ook!
Veel plezier tijdens die warme Kerstdagen en geniet ervan!  :up:

Sara

Uitzicht op de rivier?? Ik ben toch heel benieuwd wáár jullie in Sydney wonen. Heb je daar (nog) geen foto's van??
Zelf heb ik nog "fond memories" van Tranmere, Hornsby en Palm Beach. Maar dat is alweer lang geleden, en zullen die plaatsen die ik me herinner allang dusdanig veranderd zijn, dat ik ze niet meer zal herkennen.
Still, het was er leuk.

Rene

Back