hey everybody!
Bedankt voor jullie wensen en felicitaties! Onze huwelijksreis naar Mexico was geweldig! Wat een gaaf land. Heel divers. We hebben veel gezien, zoals Maya-tempels en prachtige musea, veel gedaan, zoals duiken tussen de haaien op Belize, en caverndiving in Tulum, en ik heb mijn eerste golfsurfles gehad! Maar we hebben ook lekker in een hangmat liggen lezen. Net waar we zin in hadden.. heerlijk!
Na Mexico zijn we soort van doorgereisd naar Lesbos (griekenland) waar mijn zus Melanie ging trouwen met een Griek, en hun dochtertje Niki lieten dopen. Was een hele belevenis, en heel leuk dat we met zo'n grote groep Nederlanders waren. Vond mijn zus erg gezellig!
Na 5 dagen Lesbos nam ik afscheid van mijn moeder. Was best moeilijk. Zij blijft nog een week bij Mel, dus dat scheelt misschien. (zit ze niet gelijk in de regen in Ned. en heeft ze haar kleindochter nog even bij zich in de buurt!)
Eer en ik zijn nu in Singapore, en worden vanavond (3 okt). door mijn schoonvader opgehaald.
En morgen... morgen zien we ons huis!!! Ben zo benieuwd hoe het er ook al weer uit zag (4 jaar geleden gezien).
Ik ben ook benieuwd wie er van het forum al in Australie zitten nu, maar binnenkort zal ik eens even lezen hoe het met jullie allemaal gaat.
We 'll keep in touch! All the best voor jullie allemaal, en succes met het waarmaken van jullie dromen!
Veel liefs, Eva.
En natuurlijk ook de groeten aan iedereen van Eric!