Erna & Jeroen alweer meer dan twee jaar in Oz

Hoi allemaal,

Hier in huis wordt het almaar kaler en leger. Het begint al een beetje hol te klinken hier. We hebben al aardig wat dingen verkocht. Afgelopen zaterdag is er een grote klerenkast uit onze slaapkamer weggegaan. Wow, wat een ruimte ineens. 't Wordt wel een zooitje omdat we nu natuurlijk nergens met onze kleren heen kunnen; die liggen nu her en der verspreid over de bovenverdieping. Ach, nog 5 weken dan zijn we weg. Jippieeeeee.
't Is echt aftellen nu.

Groetjes,
Erna & Jeroen

Bedankt Kimmeke,

Wij vinden het ook helemaal geweldig dat we al zo snel weggaan nu.

Vandaag wat flyers opgehangen voor onze garageverkoop op 3 en 10 september. We verdelen het maar over 2 dagen want we hebben zoveel te koop. Hoewel we al verschillende zaken hebben verkocht, puilt onze garage zo ongeveer uit. Wel lekker :p trouwens om een keer zo goed op te ruimen. Je gaat je dan afvragen wat je in vredesnaam met z'n tweeen met zo'n groot huis moet :-D.

Groetjes,
Erna

Leuk zeg, ik hoop dat die van jullie net zo succesvol mag worden als die van ons :wink:

Oja tip: plaats een advertantie in de Zondags krant of regionale krant, daar win je een hoop mensen mee en de advertantie kost geen :whistle:

Groetjes Sander :up:

Hoi Erna en Jeroen

goed idee, zeg, zo'n garage-sale. Het kan dus ook hier in NL een succes zijn.
Wij hebben ook nog een garage vol met "troep" en ook wel eens iets in de tuin voor ons huis iets te koop gezet, zoals meubelplaten en restanten van underlayment platen, een radiator. etc
Tot nu toe hebben we op deze manier alleen onze grote zwarte PVC- regenton verkocht. Voor de rest geen handel.

Marktplaats ging gelukkig wel een tijdje als een speer maar in de zomer wordt dat wat moeilijker.
Je wilt ook niet weten wat Jan allemaal verzameld heeft in zo'n dertig jaar tijd. Hij is electronisch ingenieur van oorsprong en heeft altijd een zwak voor dat vak gehouden. Dus hebben we oude scopen en dat soort spul in de garage staan. Daarnaast heeft hij al het oude gereedschap van zijn vader gekregen en dan nog alles wat we zelf gekocht hebben.
Van de verbouwingen die we zelf gedaan hebben resten nog balken, planken, piepschuim platen, duizenden spijkers en schroeven, etc. etc.
We hopen dat ook allemaal voor een zacht prijsje te kunnen verkopen en anders komt er 18 november een grote bak op onze oprit te staan waar we ALLES in gooien.
Heerlijk lijkt me dat, geen troep meer, geen ballast meer en zo vrij als een vogeltje in de lucht. Op naar OZ.
:wink: Gelukkig kan Jan in Australie niets meer verzamelen, want de caravan wordt max. 5 meter.  :up:

groet,

Annelies

He leuk Erna!

Wij hebben in ieder geval een hele gezellige dag ermee gehad. Soms wel wat ´kleine ergenisjes´ als mensen gingen afdingen op spullen die gloedje nieuw waren en voor een zacht prijsje weggingen (Lees nieuwe NIKE jas voor 5 euries! :x) . Maar buiten dat alles was het een hele vruchtbare en gezellige dag met heel veel leuke reakties van mensen! Dus meid geniet er ook maar een beetje van!

He Sander,

Bedankt voor de tip. Ga ik nog wel ff regelen deze week.
Ik hoop dat het iets gaat worden. Gezellig wordt het vast wel, daar twijfel ik niet aan.
Ben vandaag al een paar uur bezig geweest zaken van een prijsje te voorzien. En ja, er zullen inderdaad mensen zijn die nog willen afdingen op € 0,50 maar ach, die horen er ook bij. Stuur ik wel door naar Jeroen, die weet daar wel weer raad mee :wink:.

Annelies, die verzamelwoede herken ik wel. Mijn Jeroen kan ook altijd alles gebruiken wat een ander wil wegdoen, vooral als het te maken heeft met techniek. Vervolgens wordt de rotzooi in de garage gedeponeerd waar het jaren blijft staan en wegrot; oftewel, er wordt never nooit iets mee gedaan en daar wordt ik zo moeoeoeoeoeo van.

Sorry maar ik denk dat jouw Jeroen gewoon gelijk heeft.  :roll:
Ik zeg ook "altijd makkelijk om te bewaren" je weet nooit  :lol1:

Ineke wil ook maar van alles weggooien  :x

Sterkte  :-D

Goedzo Ineke!! Wat moet je toch met al die ouwe troep!  :koekkoek:
                                                    :-D :-D

Je hebt het goed gezien Lin, het word TIJD dat hij van die klokken tik af komt.

:koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek:

:thinking: Kan wel zijn, maar.............ik weet WEL hoe laat het is  :-D

Er gaan gewoon weer twee knopen IN ...  :angry1: :blahblah: :bangingdoor: :cloud: :cry2:

[quote author=Ton en Ineke link=topic=2246.msg25008#msg25008 date=1124741436]
:thinking: Kan wel zijn, maar.............ik weet WEL hoe laat het is  :-D

Er gaan gewoon weer twee knopen IN ...  :angry1: :blahblah: :bangingdoor: :cloud: :cry2:
[/quote]KNOOPJES :lol1: :rotflmao:

:up:

Wat Erna troep noemt zijn dingen waar zij helemaal geen verstand van heeft  :fight: en dat moet eigenlijk ook maar zo blijven. Tis dat ik een goed hart heb, anders ging het gewoon mee  :), beter mee dan om verlegen. Het kan echt allemaal oooooooit weer een gebruikt worden.

Back