Erna & Jeroen alweer meer dan twee jaar in Oz

:sorry: heren. 't Is nu eenmaal zo wat wij vrouwen zeggen. Wij hebben altijd gelijk, ook al hebben we het niet.

:rotflmao:

Jeroen vergeet vooral niet mee te nemen:

Boothengels,Strandhengels,Viskoffer,Haken en Loodjes,Lieslaarzen,Molens,Nylon,Aasnaald,Hoofdlamp enz.

Alsjeblief dames.   :fishing: :applaus: :fish: :fishing2: :rotflmao:

Zeer nuttige dingen Ton.

Van schoenen,een lady shave,krultang, geurtjes enz schrikt een haai niet.  :rotflmao:

:shout: JEROEN WAAR BEN JE

[quote author=Robby link=topic=2246.msg25448#msg25448 date=1124983348]
Boothengels,Strandhengels,Viskoffer,Haken en Loodjes,Lieslaarzen,Molens,Nylon,Aasnaald,Hoofdlamp enz.
[/quote]

Schrikt een haai ook niet van! :-D

[quote author=Robby link=topic=2246.msg25484#msg25484 date=1124999659]
Nou dan heb je Jeroen zijn ingevette hengel en mijn vlijmscherpe joekel van een haak nog niet gezien.  :wow3:
[/quote]
:fishing2: Je moet in je blote kont :eek:utraged: op de boot gaan staan, misschien dat je dan de haaien afschrikt!  :lol1: :rotflmao: 

[quote author=Lin link=topic=2246.msg25488#msg25488 date=1125005764]

:fishing2: Je moet in je blote kont :eek:utraged: op de boot gaan staan, misschien dat je dan de haaien afschrikt!  :lol1: :rotflmao: 
[/quote]

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol1: :lol1: :lol1:

Gisteren heeft Jeroen een afspraak met verhuisbedrijf De Haan uit Alblasserdam gemaakt. Op 20 september worden onze spullen gehaald. Vanmiddag werden de verhuisdozen e.d. al gebracht. Supersnel dus. Ik heb geen idee waarom we zo belachelijk veel dozen heb gekregen; volgens mij zijn het er genoeg om een heel weeshuis mee te verhuizen.

Over 2 dagen garageverkoop. Ben benieuwd.

De vertrekdatum komt nu wel snel naderbij. Onze buren zijn niet erg blij met ons vertrek want zij moeten maar weer afwachten hoe hun nieuwe buren zullen zijn maar dat is hun probleem. Voor de laatste nachten hebben ze ons een slaapplaats aangeboden en dat is toch wel erg aardig. Ook een collega van mij heeft dat al aangeboden; zij vindt het verschrikkelijk dat ik wegga maar in 2007 komt ze met haar man bij ons in Oz op bezoek.

Heb de afgelopen week al van verschillende dingen in Nederland een beetje afscheid genomen. Zo heb ik bijvoorbeeld zaterdag en zondag uren door Nationaal Part Het Dwingelerveld gedwaald in m'n uppie; schaapskuddes bewonderd en heerlijk gewandeld en uiteraard nog een paar fotootjes gemaakt.
Afgelopen dinsdag een beetje afscheid genomen van mijn vriendin Danielle en van het Nederlandse strand in Bergen aan Zee.
Vanochtend heerlijk anderhalf uur op mijn fiets door Nationaal Park het Drents Friese Woud gereden en van de zon genoten en over de heide gedwaald. Toch wel wat dingetjes die ik in Oz wel ga missen; vooral de heide want daar ben ik al vanaf mijn 4e jaar of zo helemaal verliefd op. Maar in Oz krijg ik uiteraard weer andere dingen terug die ik mooi vind.

Ik ga dan nu maar vast een beetje beginnen met dozen inpakken. Wat klaar is, is klaar. 't Is overigens niet meer zo gezellig in huis nu het zo leeg is. Gelukkig dat het nu (eindelijk) mooi weer en ik veel buiten zit in onze kleurrijke tuin (al is het nu meer bloeiend onkruid dan "echte" bloemen :-D).

Tjonge, het komt nu wel erg dichterbij, Erna.
Dat dwalen door Drenthe herken ik wel. Uit Friesland komende, ben helemaal verliefd geworden op o.a. de Peizer- en Eeldermaden en ik zal daar voor eind november nog veel te vinden zijn met m'n hond Eireann (Erin). Een zeer fanatiek en asociaal Jack Russelltje. Hij is eigenlijk van mijn dochter Paulina, maar toen ze op kamers ging is de hond bij ons gebleven.
Paulina krijgt 24 november haar bul maar is dan nog niet gesettled (lees: van de studentenkamer van 10 m2 af)  en we brengen Erin w.s. een week voor vertrek dan ook eerst naar m'n moeder. Nu is zij meer een kattenmens en Erin HAAT katten (spontaan uit zichzelf, hoor)  :oops: dus dat zal nog een heel gedoe worden.
Wij stappen de 26e maar vlug op het vliegtuig richting ...............OZ  :evil:

Nog heel veel sterkte toegewenst voor deze laatste weken.

groetjes

Hoi allemaal,

Gisteren hebben we de eerste garage verkoop gehad. Om 9.45 uur stonden de eerste mensen al voor de deur dus dat was al een goed begin. Ik kneep hem al een beetje dat er niemand zou komen zoals de bij het open huis voor de verkoop van onze woning het geval was. In het eerste uur hebben we al veel spullen verkocht. Ik zag iemand met de tv en videorecorder weglopen, de salontafel, klok en twee lampen verdwenen, de dozen met boeken werden leger, de voorraadbussen waren in no time verkocht. De hele dag liep het wel zo'n beetje door. Mijn (Erna's) vriendin Ingeborg die met dochter Linda was komen helpen, was de grootste afnemer. Die mijn geliefde Peugootje 306 gekocht. De opbrengst van de eerste dag is ons niet tegengevallen maar er zijn nog veel, vooral kleine, spullen overgebleven. Op 10 september houden we nog een keer een verkoop en zien wel wat er dan nog wordt verkocht.
De echo in onze huiskamer is nu nog luider dan ie al was en gezellig ziet het er niet meer uit maar goed, nog 19 dagen, dan zitten we al in het  :plane:.

Groetjes,
Erna en Jeroen

Dag Erna & Jeroen,

Het komt nu echt heel dichtbij, zeg. Als ik het zo lees, heb ik het gevoel dat er steeds een stukje "oude leven" van je weggaat. Afstand doen van je spullen, lijkt mij best moeilijk. Ik weet nog wel dat ik de baby-kleertjes weg deed en dat is nog maar een klein beetje. Het lijkt me allemaal zo'n dubbel gevoel :|.
Natuurlijk gaan jullie ook een hele fijne toekomst te gemoed (althans, dat mag ik hopen :wink:).

Heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes :).

Gr. Mel.

Ik ben blij dat ik nog niet echt veel tijd heb gehad om spullen te verzamelen. Mark had alles al en daar ben ik zo bij ingetrokken. Ik heb er aleen voor gezorgd dat het huis wat gezelliger werd met frutsels ;) Ook weer iets typisch vrouwelijks ;)
Bij mijn ouders staat nog wel veel van mijn speelgoed en schoolspullen. Ik moet dat echt gaan uitzoeken en kijken wat ik mee wil nemen. Ik heb sowieso 1 pop die gewoon mee moet. Die heb ik mijn hele leven al :) Heb wel eens gelezen over een actie om knuffels te verzamelen voor een of ander weeshuis in ......  een oostblokland. Tegen die tijd maar eens kijken of er dan nog zoiets is, want dat is misschien een goeie bestemming voor mijn knuffels :)

Nog 2.5 week en dan gaan jullie al! Echt super!!

Ik hoop dat jullie vandaag het een beetje droog hebben gehouden met de garage sale, hier in zwijndrecht kwam het met bakken naar beneden, dus we moesten zeker veel aan jullie denken. Nou we zien elkaar volgende week en praten (lachen)dan zeker bij.

Groetjes Sander :up:

Gisteren de tweede garageverkoop gehad. 's Ochtends miezerde het wat tot een uur of elf. We hadden de meeste spullen in onze woonkamer gezet, daar staat toch weinig meer in  :). Tegen elf uur brak het zonnetje hier door en de rest van de dag was het lekker weer. 't Was niet zo druk als vorige week, dat had er waarschijnlijk ook mee te maken dat er in het dorpje verderop een bloemencorso aan de gang was, maar uiteindelijk is ons de verkoop niet tegengevallen. De meeste grote spullen zijn nu weg. Wel zitten we nog met heel veel klein spul zoals boeken en serviesgoed. Dat hebben we gisteravond allemaal op Marktplaats gezet en zien wel of we er nog iets van verkopen. Zo niet dan is er altijd nog wel een opkoper te vinden en anders is de grijze container zeer gewillig.

Nog 11 dagen dan stappen we in het vliegtuig. Jeroen heeft afgelopen vrijdag voor het laatst buitenshuis gewerkt maar moet nu thuis zijn administratie e.d. nog uitzoeken en hij heeft nog wat opdrachten voor een paar klanten af te maken. Druk zat dus. De tijd vliegt voorbij.

Volgende week zaterdag 'afscheid' nemen van vrienden, buren en kennissen en zondag een rondje bij mijn (Erna's) familie langs.

Ikzelf 'moet' deze week nog wat vriendinnen bezoeken en dan zijn we klaar om te vertrekken.

We houden jullie op de hoogte.

Ik moest nog aan jullie denken! San en ik hadden het er nog over want hier in Zwijndrecht was het heeeel slecht! Fijn om te horen dat de verkoop goed is gegaan. Leuk he al die mensen die komen afdingen op je spullen... :shocking:
Nog 11 dagen... wat enorm spannend! Afscheidsfeestje wordt natuurlijk heel gezellig! :gossip: Iedereen nog een keertje zien en dan lekker weg samen!!!!!!!

Hallo allemaal,

We worden vandaag waarschijnlijk door KPN afgesloten van ADSL @##%#$%$, die sukkels daar doen gewoon niet wat je ze vraagt. In ieder geval 'kletsen' we jullie weer bij zodra we in Oz zijn. 't Zal dus een tijdje rustig zijn rondom onze stand van zaken.

Groetjes,

Erna

Nou is mooi k+t :angry1: dan, Geloof me nu besef je hoe verslaafd je bent aan een computer :computer:  :later:
Tot Zaterdag

Groetjes Sander

Back