Even voorstellen: Marlous en Mathieu

Mooi Marloes, ook geregeld! Gefeliciteerd hoor! Nu lekker pakken, afscheid nemen en vliegen! Waar gaat het vanaf hangen wanneer jullie deze kant op komen?
 
Gefeliciteerd!

En die paniekaanval. Volkomen begrijpelijk hoor. Voor ons duurt het nog een jaar en ik had vanochtend ook plots van: WTF. Moet ik mijn alleenstaande moeder hier straks achter laten?!?!
 
Yeahhhhh! Visa approved! Twee uur geleden kwam het verlossende mailtje! Gisteren hoorden we al dat het sponsorship was goedgekeurd dus we hadden al zo'n vermoeden dat het visum niet lang op zich zou laten wachten.

Nu dus beslissen wanneer we precies vertrekken en dan alles inplannen wat geregeld moet worden. Na het 'lange' wachten (uiteraard niks vergeleken met de mensen op het forum die jaren bezig zijn, ik zou volledig gefrustreerd raken als ik in hun schoenen zou staan), slaat de paniek ineens toe. Diep in- en uitademen....We gaan gewoon echt naar Australië!
Wat geweldig! :) Weet je inmiddels al een beetje wanneer je wilt vertrekken?
 
Mooi Marloes, ook geregeld! Gefeliciteerd hoor! Nu lekker pakken, afscheid nemen en vliegen! Waar gaat het vanaf hangen wanneer jullie deze kant op komen?

Het hing sowieso af van beschikbaarheid van tickets, aangezien december een populaire maand is. Daarnaast was de vraag of we wel of niet nog Sinterklaas in Nederland wilden vieren en wat het bedrijf van ons verwachtte. Maar het is inmiddels allemaal vastgelegd! We vliegen op zondag 6 december naar Singapore, daar blijven we tot en met 10 december. Mathieu moet op het kantoor daar nog wat zaken regelen, dus dat kon mooi gecombineerd worden. Ik ga dus in mijn eentje Singapore ontdekken, nog even inlezen dus... We vliegen 10 december verder en die maandag daarop moet Mathieu direct aan de slag. Nog een paar dagen werken voordat het Kerst is en dan samen de omgeving ontdekken, een huis zoeken en ons nieuwe leven goed inluiden tijdens New Year! We zullen de eerste weken in een gemeubileerd appartement wonen tot de spulletjes binnen zijn, waarvan gepland staat op 19 januari. Maar goed, dan moet de douane natuurlijk onze spullen nog vrijgeven, dus ik reken erop dat we pas eind januari echt over kunnen naar ons vaste huis.

De komende weken zitten gelijk barstensvol met vrienden en familie die ons allemaal nog persoonlijk gedag willen zeggen. Eerst dachten we nog een groot afscheid te organiseren, maar uiteindelijk toch maar besloten om het in meerdere kleinere gezelschappen te doen. Dan heb je in ieder geval voor iedereen tijd. Op 1 december komt de verhuiswagen, dus tot de 6e zitten we of in een hotel of bij ouders. Het zal in ieder geval een lange tijd leven uit koffers worden. 4 en 5 december staan volledig ingepland om met familie Sinterklaas te vieren, een mooie afsluiter!

Iemand nog tips wat we met Kerst kunnen doen in Sydney?
 
kerst in Sydney :rolleyes: ja dat moet dan met de kerstmuts op naar Bondi :p
Kerst en nieuwjaar is druk in Sydney met aussies die naar huis komen en met reizigers van all over the world, die voor het vuurwerk komen. Het is er dus gezellig druk, super begin zou ik zeggen!
 
Back
Top