Janneke61
Well-Known Member
Ik dacht dat je voor het state sponsorship zou gaan, vandaar mijn opmerking. Succes met je 457!Oma hihi de link met het visum is een 457, vandaar het solliciteren!
Last edited:
Ik dacht dat je voor het state sponsorship zou gaan, vandaar mijn opmerking. Succes met je 457!Oma hihi de link met het visum is een 457, vandaar het solliciteren!
Heeft iemand toevallig een goed voorbeeld van hoe een goed cv er voor Australische begrippen uit moet zien?
Al flink wat gevonden op internet, maar zoek het liever in betrouwbare bronnen
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Mijn vader wees me erop om eens rond te vragen hoe het zit met de electriciteit in Australië. We willen namelijk graag onze tv meenemen, die hebben we pas een half jaar, maar als dat geen zin heeft ivm andere stekkers en amp dan kunnen we hem miss beter verkopen en daar een nieuwe kopen!
Wel even Gestapo-engels opfrissen met Allo Allo heheheNope. Test is van binnen en buiten, van voor naar achter in het Engels.
Ik sluit me daarbij aan.Je wilt voorgoed deze kant op, maar je gaat niet voor een permanent visum; zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar dat begrijp ik niet.
Ik sluit me daarbij aan.