Ja de aanvraag is in behandeling!Dus nu is de aanvraag in behandeling voor jullie visum? geweldig!
Heb je deze sponsor nu ook via dat bureau gevonden en regelen zij alles voor jullie?
Ja ontzettend spannend! We zijn enorm aan het genieten van onze laatste weken hier, het prachtige weer momenteel in nl werkt daarbij erg goed mee!Spannend allemaal! De laatste weken gaan snel en voordat je het weet zijn jullie hier in de mooiste tijd van het jaar Succes met het regelen van alles! Waar gaan jullie wonen en werken in Oz?
Ja ik voel me ook precies zo! Zo spannend. We gaan enkel met koffers met onze kleding en wat speelgoed. In nl hadden wij alles 2de hands gekocht dus dan is verschepen duurder dan dat de spullen gekost hebben. We gaan daar gewoon helemaal opnieuw beginnen!Gefeliciteerd met de baan, super leuk! Dat is een fijne zekerheid om te hebben als je gaat emigreren! Wij vertrekken 22 oktober naar Melbourne, dus ik weet precies hoe je je voelt Het is zo een bizar gevoel dat het nu echt gaat gebeuren, of zo ervaren wij het in elk geval. Je leeft er zo lang naar toe en dan ineens wordt het echt... En de kids zijn er zo aan gewend hoor! Ik ben als 4 jarige van Nieuw Zeeland naar Nederland verhuisd en ik heb er nooit heel veel last van gehad zover ik weet. Je maakt toch weer snel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes
Gaan jullie ook nog je inboedel verhuizen? Wel heel fijn dat je je in elk geval geen zorgen hoeft te maken over je huis! Dat scheelt al een hoop stress
Geniet van de laatste weekjes in Nederland!
Ja de aanvraag is in behandeling!
Nee dat bureau was niet echt een succes. David heeft via seek deze baan gevonden! En de werkgever heeft zelf mensen in huis die al het papier werk regelen, wij hoefden enkel aan te leveren!
Met welke vliegtuigmaatschappij vliegen jullie?
Vlak bij de Whitsunday Islands. Mooie omgeving! met het mooie weer in NL kun je alvast een beetje wennenJa ontzettend spannend! We zijn enorm aan het genieten van onze laatste weken hier, het prachtige weer momenteel in nl werkt daarbij erg goed mee!
Wij gaan wonen en werken in hay point in queensland!
We vliegen met China Southern, daar vlogen we vorige keer ook mee. Het blijft een Chinese maatschappij, dus niet super deluxe (maar ook niet vreselijk) prima prijzen en als bonus 2 koffers van 23 kg meenemen per persoon vooral dat laatste was voor mij de dealbreaker
2x23 kg pp, dus 46 kg per persoon 92 kg met zn tweeën (ik ga er vanuit dat ik gewoon 3 koffers tot mijn beschikking krijg)2x tweemaal bagage? (dus 46 kilo per persoon?)
Of ieder bagage van 23 kilo?
46 per persoon is heel veel.
23 per persoon niet uitzonderlijk.