Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Jajaj... wij zijn weer aan het poetsen.... Morgen weer een bezichtiging. Die ander heeft niets meer van zich laten horen, dus we gaan weer duimen, kaarsjes branden, bidprentjes zoenen en andere dingen doen om de Huizengoden gunstig te stemmen :smile:

Helaas midden in de vakantie, dus de kinderen lopen flink in de weg, maar we gaan wel even buiten spelen (als het weer het toe laat)
 
[move][size=50pt]DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) DUIM ;-) [/size][/move]
 
Hoi Sacha,

Ik zal morgen ook eens even stevig duimen dat je dat huis eindelijk eens kunt verkopen.

Misschien kun je met de kids even naar een indoor speeltuin. dan hebben de evt kopers het rijk alleen om rond te neuzen.

heel veel succes morgen

groetjes heidi
 
Ook van mij[move][size=10pt][size=10pt]duim, duim[/size][/size][/move]

Erik
NB: ik had mijn huis verkocht de dag voor ik wegvloog. ik hoop niet dat je daar op hoeft te wachten.
 
Van ons dan ook
[move]
images
[/move]

Ik heb ook nog een foto van mijn eigen duim na een ongelukje, maar daar maak ik vast geen vrienden mee :p

Bart
 
Het poetsen is weer klaar, het huis is weer in opperste staat van paraatheid gebracht. We duiken morgen maar even bij de buurvrouw langs voor koffie, want Suzanne is ziek.

Heb vandaag toch ook maar even met Buysse gebeld. In dat rare standaard mailtje van de DIAC staat nog altijd dat de aanvragen van voor 1 september 2007 op de CSL lijst voor 20 maart een CO moeten hebben. Dan zou je toch bijna gaan denken dat het geen tikfout is :-(. Alida was inmiddels ook aan het twijfelen geslagen en heeft wat statusreports opgevraagd bij de DIAC. Zij hoopt ons donderdag meer te kunnen vertellen, want het duurt altijd een aantal dagen voor ze daar een uitslag van krijgt.

Omdat we nu toch per 1 mei ons huis uit moeten, zijn we nu ook maar eens verder gaan kijken naar een andere optie: Sponsering door WA. Dirk zijn beroep staat op de lijst voor heel WA en dan komen we nog altijd binnen met een permanente vergunning. We hebben dus ook maar aan Alida door gegeven dat als het geen tikfout is, dat we daar voor gaan. Onze keuze is zo duidelijk voor Perth, dat we die gok dan maar moeten nemen. We wilden nl. altijd vrij zijn om te gaan en te staan waar we ons wilde vestigen en in wat we gingen doen, maar nog langer wachten is gewoon geen optie meer. En dan zijn we nog altijd veel gelukkiger dan andere mensen op dit forum die niet de keuze kunnen maken.

We wachten het allemaal maar even af.

Ga nu weer stil op een stoel zitten zodat het nergens meer rommelig kan worden :grin:
Alvast allemaal bedankt voor het duimen!

Sacha
 
En dat was weer een helaas pindakaas :x Ze zijn niet op komen dagen....Makelaar stond dus ook voor niets op de stoep en ik heb voor de kat zijn viool mijn zieke kleuter uit bed getrokken.

Dank jullie voor het duimen. Misschien moeten we de volgende keer maar duimen dat ze gewoon eens netjes komen, dan zijn we al weer een stukje verder.
 
Dankjewel Bart, dat had ik even nodig, een reden om te lachen  :smile:

Als ik die &^%$%^& ooit nog tegen kom, zal ik het aan het doorsturen!
 
Hoi Sacha,

Ik was net even benieuwd of er al een reactie was maar ik zie dus dat ze niet op zijn komen dagen.
Het is jullie blijkbaar niet gegund om het huis te verkopen.

Er zit wel een voordeel aan; Nu hoef je vandaag en morgen niet meer te poetsen.

Op naar de volgende bezichtiging.

Groetjes heidi
 
G%dv@rd(mmense k(tt@k&ppen, niet eens een telefoontje?!.
Zeer laag, hou vol , later zul je er om lachen want uiteindelijk zal het verkocht worden en gaan jullie de winners worden,

See ya on MSN.............


Cheers from the NT,

Jack :evil:
 
Hoi Sacha,

Asociaal!  Sommige mensen hebben geen respect voor anderen.  Hou vol, komt wel goed (mijn man en ik hadden tegenslagen met de verkoop van onze woningen, maar kwam uiteindelijk wel goed).

Nog beterschap gewenst voor de zieke  :ill: kleine.


Groetjes,
Susan
 
Ben erg blij met alle opbeurende woorden :up:

We hebben vandaag nog wel even contact gehad met de makelaar en het heeft niets met ons huis te maken, maar met de mensen zelf. Hij had gisteren 2 andere bezichtigingen staan voor andere huizen en stond daar ook 2 keer voor niets. Er is dus een nieuwe trend in makelaarsland: fake afspraken. Toen de eerste niet op kwam dagen, heeft hij voor de zekerheid de 2e afspraak gebeld om te vragen of ze het zouden halen en toen was alles nog goed. Een uur later stond hij weer voor niets bij een huis te wachten.

Wat bezield die mensen toch?
 
Die mensen hebben te weinig inlevingsvermogen. Denken helemaal niet aan de gevolgen voor andere mensen o.i.d. Echt enorm l*ll*g zoiets...
Ons apartement heeft uiteindelijk ongeveer een half jaar te koop gestaan en in die tijd hebben we 1 mevrouw gehad die kwam kijken en die zeer geïnteresseerd was. Ze kwam daarna nog een keer kijken en heeft toch een andere identieke flat gekozen. Op de dag dat we besloten om de prijs dan maar iets te verlagen werd er gebeld door een man die wilde komen kijken. Die had nog de oude prijs gezien, dus hebben we het zo gelaten en hij heeft het uiteindelijk gekocht voor de oude prijs :)

Ook bij jullie komt het goed Sacha! :up:
 
[quote author=Sacha link=topic=9733.msg133066#msg133066 date=1235509266]
Heb vandaag toch ook maar even met Buysse gebeld. In dat rare standaard mailtje van de DIAC staat nog altijd dat de aanvragen van voor 1 september 2007 op de CSL lijst voor 20 maart een CO moeten hebben. Dan zou je toch bijna gaan denken dat het geen tikfout is :-(. Alida was inmiddels ook aan het twijfelen geslagen en heeft wat statusreports opgevraagd bij de DIAC. Zij hoopt ons donderdag meer te kunnen vertellen, want het duurt altijd een aantal dagen voor ze daar een uitslag van krijgt.
[/quote]

Om helemaal gillend gek van te worden. Op geen enkele manier krijgt ons emigratie bureau nu boven tafel of het een tikfout is of niet. We hebben dus vanochtend de knoop maar doorgehakt en gaan toch voor een 176 (State Sponsered). Ik heb mij dus vandaag gestort op het schrijven van mijn motivatie waarom WA en al het "onderzoek" dat we hebben gedaan..... Nu maar hopen dat ze erin trappen. Begin april moeten we de uitslag hebben en dan verder in afwachting van een CO. Begin toch wel een beetje last te krijgen van pijn in mijn buik, 1 mei moet ik de sleutel van het huis aan mijn schoonzus overdragen.....En ik wil niet nog maanden in Landal Greenparks Zevenhuizen moeten wonen :-(

Sacha
 
Hoi Sacha,

Ik zag net dat je online was dus ik was even aan het kijken of er nog nieuws was ivm jullie visumaanvraag. het is wel balen zeg dat het allemaal zo lang moet duren. Begrijp ik nu goed dat jullie met de visum subclasse 176(state sponsered)niet naar Perth(e.o) gaan maar naar Adelaide?

Het lijkt mij ook niet fijn om zo lang in zo'n bungalowpark te moeten wonen. Het is toch altijd behelpen. Kun je met je schoonzus geen afspraak maken om de overdracht later te laten doen. Dat scheelt dan alweer een paar maanden behelpen.
Ik hoop voor je dat de aanvraag voor een 176 visumclass sneller verloopt dan waar je nu mee bezig bent geweest.

Succes met het verdere verloop!

Groetjes heidi
 
Hoi Heide,

Het blijft gewoon WA en dus ook Perth!!!!

Helaas kan ik niet van mijn schoonzus vragen of ze nog een paar maanden langer wil wachten op ons huis. Ze zit midden in haar scheiding en heeft gewoon een ander huis nodig. Wanneer wij dus langer moeten wachten, gaat ze een ander huis zoeken en zijn wij onze betrouwbare huurder kwijt. Dat is dus ook geen optie.

Ik heb net nog even met Buysse gebeld en ben behoorlijk boos geworden. Nu hebben we de afspraak dat zij morgen ochtend naar de tekst kijken voor de aanvraag en ik alles zelf wel online invul. Dat gaat een stuk sneller! Ja, ik heb haast  :x
 
Back
Top