[quote author=Sacha link=topic=9733.msg135041#msg135041 date=1237835960]
[size=7pt] Ik denk het.....
Maar je hebt gelijk... zal weer eens een kleine update geven!
Ons huis is nog altijd niet verkocht, zelfs geen kijkers meer. Maakt me allemaal niets meer uit. Op 1 mei staat de zeecontainer voor de deur en gaat Crown Relocation alles inladen (29 april komen ze alles inpakken). Op 2 mei gaan wij verhuizen naar ons tijdelijke onderkomen: Een huisje bij een molen in Zwammerdam :roll:
Ja.. Zwammerdam... Dat ligt bij Alphen aan de Rijn. Een familielid woont daar in een prachtige molen en wij mogen in het huisje dat er naast staat. Dit is gebouwd voor hun dochters, maar die zijn inmiddels beiden het huis uit. We hebben dus 2 slaapkamers en een zoldertje. We kunnen de oude hooischuur gebruiken als woonkamer (die is nl. helemaal verbouwd tot een prachtige loungeruimte) en koken doen we in de molen zelf.
Het afscheidsfeest staat gepland voor 23 mei, bij Dirk op zijn werk. Zijn lieve directeur heeft het pand ter beschikking gesteld (kosteloos!!!!) We hoeven dus alleen maar een springkussen te huren en eten en drank te regelen en kunnen gaan feesten!
Ik weet het... en dit alles zonder een visum :shock: Je moet ergens beginnen, niet waar????
Houd in elk geval in dat we vanaf 24 mei ook direct kunnen vertrekken zonder ons meer om allerlei randvoorwaarden druk te moeten maken. We pakken de eerst beschikbare vlucht richting Perth zodra het visum binnen is.
Zo... iedereen weer bijgepraat, ga ik weer lekker bijlezen!
Sacha [/size]
[/quote]
that's the spirit