Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Hoi Sacha,
Ik heb er geen verstand van maar doen ze wel iets bij buijsse?

Gelukkig heb je straks in iedergeval je schoonzus.
Ik blijf voor je duimen dat er toch een koper verliefd wordt op je huisje.
Gebeurde bij mij ook.
Alleen had ik twee weken voor vertrek geen tijd (en zin) om lang te onderhandelen.
Ik wilde naar mijn kinderen die ik acht weken niet had gezien.

... en als boos worden helpt is het helemaal niet erg om zo nu en dan boos te worden moet je maar denken.

Sterkte en Groetjes

Erik
Mandurah WA
 
Hoi Sacha,

Ik lees nu even bij wat jullie mee maken.
Wat een gezeur zeg.
Omdat ik niet alles (meer) lees weet ik even niet wat je man doet.
 
Na een boos telefoontje maandag naar Buysse heeft men daar gisteren onze aanvraag voor sponsoring met spoed in behandeling genomen en is dus ook gisteren ingediend (met dank aan sommige mensen hierop het forum en op Hyves). Nu is het dus 4 tot 6 weken wachten op de uitslag. Dat kan er ook nog wel bij!!!

Maar ik moet en zal eind mei in Australie zitten!

Sacha
 
[quote author=Sacha link=topic=9733.msg133621#msg133621 date=1236161034]

Maar ik moet en zal eind mei in Australie zitten!

Sacha


[/quote]
NOR of SOR?
Als het SOR wordt, zetten we het bier alvast koud tegen die tijd. :grin:

Bart
 
Of heb je liever een vlag en spandoek bij aankomst op het vliegveld van de mensen op dit forum? :smile:
Gaat wel druk worden op de airport dan. :grin:
Blij voor je dat Buijsse wat gaat doen.
Succes en groetjes Erik
Mandurah WA
 
Het word inderdaad NOR, ook al is Pete nog altijd geen voorstander van de wijk waar we in willen eindigen....Pomvol :smile:

En dat spandoek met welkoms comitee klinkt ook zeer goed! We hebben de familie en vrienden al verteld dat we geen gesnotter willen op Schiphol, want dat is te veel voor de kinderen (moet mama nl. ook mee snotteren...)

Zodra we een beetje fatsoenlijke woonruimte hebben, komt er een "we zijn er eindelijk" Feestje en dan wil ik jullie allemaal zeker ontmoeten!

Sacha
 
[quote author=Sacha link=topic=9733.msg133648#msg133648 date=1236182909]
Het word inderdaad NOR, ook al is Pete nog altijd geen voorstander van de wijk waar we in willen eindigen....Pomvol :smile:

En dat spandoek met welkoms comitee klinkt ook zeer goed! We hebben de familie en vrienden al verteld dat we geen gesnotter willen op Schiphol, want dat is te veel voor de kinderen (moet mama nl. ook mee snotteren...)

Zodra we een beetje fatsoenlijke woonruimte hebben, komt er een "we zijn er eindelijk" Feestje en dan wil ik jullie allemaal zeker ontmoeten!

Sacha
[/quote]
Ik ben een beetje lui hoor, welke wijk NOR is het dan?
Enne, feestje in OZ, altijd goed.

Bart
 
Dan word het Butler! Maar kan ook nog ergens ander in Joondalup of Wannerroo worden....misschien wel Tapping, Darch of Landsdale, je weet het nooit. Eerst maar eens een rondje door de wijk rijden voor de de verhuiswagen laten voorrijden :smile:
 
misschien wel Tapping, Darch of Landsdale, je weet het nooit

Tapping schijnt een erg mooie wijk te zijn...... :grin:
Jullie zijn altijd welkom als jullie aangekomen zijn.
Enne, om jullie over de streep te halen, bij ons staat het bier koud EN wordt er een cheese cake gebakken.  :wink:
 
Hoorde van Dirk dat je een berichtje had geplaatst met een toverwoord: Cheesecake.....
Ben gelijk mijn bed weer uit gekomen, want het water loopt nu in mijn mond.....

We komen er aan.. ga nu mijn koffer pakken!!!!!!

Hongerige Sacha  :grin:
 
Beste Sacha en anderen,


Ik heb twee weken geleden voor het 'Migration Institute of Australia' een seminar georganiseerd waarvoor ook de Directeur van het ASPC was uitgenodigd. Ik heb met hem gesproken en hij heeft mij gezegd dat hij verwacht dat alle visumaanvragen met een genomineerd beroep dat op de CSL staan voor eind mei een 'Case Officer' krijgen toegewezen. Het is niet de verwachting dat visumaanvragen met een genomineerd beroep dat op de MODL staat nog voor 1 juli van dit jaar een 'Case Officer' krijgen toegewezen.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
hoi sacha @ fam...

Waarom gaan jullie nu eigenlijk helemaal in het noorden van Perth wonen. Bij de rivier en de stad is het echt veel gezelliger!!!!!!! :roll: :roll: :grin: :grin: :lol: :lol:

gr. iet
 
Hoe ver naar het noorden willen jullie eigenlijk??
Volgens mij ben je voorbij Butler al bijna weer in Nederland. :grin: :grin:

Voor de duidelijkheid ik hoef geen discussie over mensen NOR of SOR, maar...
Mijn 'smelt op je tong' [size=12pt]appeltaart[/size] die dit jaar denk ik een prijs gaat winnen,

mag de rivier niet over. :|

Bedoel ik verder niks mee,
maar weet je zeker dat je NOR pomtown wil gaan wonen?
 
@Rob: Dank je wel voor weer een stukje info. Ik ga mij maar aanmelden bij de Breumelhof Fanclub, want aan jou hebben we gewoon iets!

@Iet: Wanneer we NOR gaan wonen kunnen we nog een beetje betaalbaar in een redelijk nieuw huis in de buurt van het strand wonen en dat is mijn ultieme droom  :smile:

@Erik: Dan kom ik jouw appeltaart wel SOR proeven! Het is dus inmiddels duidelijk dat jullie mijn zwakke plek hebben ontdekt: Ben gek op taart en andere zoetigheid....
 
[quote author=Sacha link=topic=9733.msg133724#msg133724 date=1236265948]
Ben gek op taart en andere zoetigheid....
[/quote]
Slechts 1 woord: PAVLOVA ;-)
 
[quote author=perthpete link=topic=9733.msg133781#msg133781 date=1236295376]
Slechts 1 woord: PAVLOVA ;-)
[/quote]

Pavlov effect bij Pavlova?
 
Heel fijn... zit ik hier 's ochtends vroeg op mijn werk en kom ik al dit soort lekkernijen tegen.....
Ga maar een simpel boterhammetje eten :-(
 
Back
Top