favorite snack??

Thanks Sander!

Trouwens, in Nederland ook niet goedkoop. Maar wij vinden chips hier meestal te duur. Wij kopen wel de smiths bbq, die is okee, maar geen paprika natuurlijk, alleen als het twee zakken voor 4 dollar is. 3/4 dollar voor een zakkie chips, daar beginnen we niet aan.

Sanswichspread.... jammier. Misschien kun je coleslaw proberen, komt nog het dichtste in de buurt :D.
 
Dit is de site www.dutchfood.com.au waar je echt bijna alle Nederlandse producten kunt krijgen, ook Sandwich spread :-D .

Groetjes Sander
 
Hoi Sander,

Bedankt voor de link :up:.

Heb net gekeken en oooooo dan loopt het water me toch echt in de mond. Zoveel lekkere dingen :p.

Zal morgen eens uitgebreid kijken hoe ik dat in huis kan krijgen.

Groeten Nicole
 
[quote author=M5 link=topic=3743.msg45088#msg45088 date=1138264695]

Dit is de site www.dutchfood.com.au waar je echt bijna alle Nederlandse producten kunt krijgen, ook Sandwich spread :-D .

Groetjes Sander


[/quote]

is wel een dure site/winkel je betaald al snel $4.20 voor een zakje met borrelnootjes
 
Duur is maar net hoe graag je naar iets verlangt, en vind je het te duur dan koop je het niet en heb je geen borrel nootjes :-D . Bovendien is het verstandig om meerdere dingen te gelijk te bestellen dat maakt het al een stuk voordeliger.
 
Ik heb via die site een aantal dingen als verrassing besteld voor mijn tante in Rosebud. Werkte prima, eerst registeren, kiezen, je eigen tekst er bij zetten, betaald per creditcard waarna het verzonden wordt. Goedkoop?...niet echt....maar wel leuk en lekker.

Groetjes Miranda  :)
 
www.dutchfood.com.au
leuke site zeg, mijn ouders (en broer) zullen alles meteen willen bestellen! qua prijs is in principe (voor food product) het dubbele dan hier, sommige producten niet eens het dubbele, dus het valt wel mee.MMMAAAAARRRRR als je naar de zwitsal producten kijkt, kan je better bestellen via iemand die op visite komt! :)
 
[quote author=M5 link=topic=3743.msg45092#msg45092 date=1138268141]
Duur is maar net hoe graag je naar iets verlangt, en vind je het te duur dan koop je het niet
[/quote]


Als je het duur vind of niet , dat is een kwestie van smaak  :thinking:



Groetjes Johan
 
Ja maar wat wil je dan ook. Producten die van ver komen zijn immers altijd duurder dan in land van herkomst...?

Ik vind de gedachte in ieder geval prettig, ik mis nog niets, maar wanneer het zover is. Dan kiep ik mijn spaarvarkentje om en bestel iets lekkers!

Groetjes Lin
 
[quote author=damhooligan link=topic=3743.msg45137#msg45137 date=1138282306]
[quote author=M5 link=topic=3743.msg45092#msg45092 date=1138268141]
Duur is maar net hoe graag je naar iets verlangt, en vind je het te duur dan koop je het niet
[/quote]

Als je het duur vind of niet , dat is een kwestie van smaak  :thinking:

Groetjes Johan
[/quote]Dat zeg ik toch!

Groetjes Sander
 
[quote author=jufrebekka link=topic=3743.msg45054#msg45054 date=1138247919]
Sanswichspread.... jammier. Misschien kun je coleslaw proberen, komt nog het dichtste in de buurt :D.
[/quote]

Hoi Jufrebekka,

Coleslaw heb ik ook geprobeerd, maar helaas ook dat gaf geen voldoening haha. Vind trouwens dat alle salades (patato/pasta/cole) hier veel zoeter zijn dan in Nederland. Ze hebben hier gewoon zoetere mayo-achtige-saus.

Denk dat ik maar eens gebruik ga maken van het aanbod van familie en vrieden :evil: "als jullie iets nodig hebben of missen, moeten jullie het wel zeggen hoor, dan sturen we dat gewoon op".

Om toch maar even on topic te blijven: Arnott's Shapes Roasted Garlic & Parmesan  :p. Ook daar lik ik mijn vingers bij af.

Groetjes Nicole
 
[quote author=wezep link=topic=3743.msg45091#msg45091 date=1138267187]
[quote author=M5 link=topic=3743.msg45088#msg45088 date=1138264695]

Dit is de site www.dutchfood.com.au waar je echt bijna alle Nederlandse producten kunt krijgen, ook Sandwich spread :-D .

Groetjes Sander


[/quote]

is wel een dure site/winkel je betaald al snel $4.20 voor een zakje met borrelnootjes
[/quote]

Beter duur als niet te koop!!!
 
[quote author=Lin link=topic=3743.msg45253#msg45253 date=1138355549]
:-D En zo is het!!!

(Wat kunnen die kerels kleppen he? :blahblah: :call:)

[/quote]

Wij hebben de naam,  maar zij doen het, lijken wel ouwe wijfen.  :blahblah: :wheelchair:
 
BTW timtams chili... ik kon ze niet meer vinden bij Woolies  :cry:. Was dat dan iets tijdelijks? Want dat was de reden dat ik geen heiwee zou hebben  :).  Nou ja, dan moet ik een ander lievelingskoekje vinden. Oh trouwens, wie weet of ze bij woolies ofzo ook macaroons (cocos makronen) hebben? We hebben ze van de weet met de pre-schoolkinderen gebakken. Maar ik zie ze niet in de super  :-(. En ze zijn zo lekker!

p.s. vrouwen gebruiken per dag meer woorden dan mannen. Maar misschien gebruiken zij er meer op de computer en wij meer live :D.
 
Ja mannen,

De dames hebben gelijk...... deze keer.

Niet praten met volle mond.

:? :?

Jack :evil:
 
  Ze hebben hier gewoon zoetere mayo-achtige-saus.
@jufrebekka

mijn moeder heeft een recept voor echte hollandse mayo!!wil je die hebben?
oh en arnotts monte carlo koekjes zijn ook super lekker
 
TimTams Chili? Wat zijn dat? Ik heb ze alleen nog maar chocolade gehad! :)
Kokosmacronen lijken me ook echt heerlijk! Ik heb nu weer mijn Senseo, hmmm lekker met low fat tichened  Light Cream, net zo lekker als thuis! Een kokosmacroon lijkt me heerlijk erbij. Hier kun je bij Woolies ook speculaasjes krijgen en kano's! Niet slecht dus, maar die heb ik nog niet gehaald, TimTams voldoen prima!!!!!

(Hier bij de Woolies een hele Dutch section: Ontbijtkoek, vlokken en nog wel wat meer!)


[quote author=jufrebekka link=topic=3743.msg45257#msg45257

p.s. vrouwen gebruiken per dag meer woorden dan mannen. Maar misschien gebruiken zij er meer op de computer en wij meer live :D.

(Dit was notabene nog wel live... on the phone....!)
 
Ja de speculaasjes zijn lekker. In Kenmore worden ze zo lekker gevonden dat het uitverkocht is :D. Trouwens ik was het niet van de mayo Liz. Maar als ik die wil, dan koop ik gewoon een tube Remia frietsaus :D ahhhaa, ook bij woolies. Tja, als je zoveel mist, wat doe je dan in Australie he? Daarom probeer ik te genieten van de Australische snacks. Ik hoop dat ik er nu ZOveel van eet. Dat, mochten we weer in Nederland wonen, ik al misselijk word als ik er aan denk  :) goed ideetje he?  :cool: Kan ik het ook niet missen dan  :wink:.
 
[quote author=M5 link=topic=3743.msg45182#msg45182 date=1138311704]
[quote author=damhooligan link=topic=3743.msg45137#msg45137 date=1138282306]
[quote author=M5 link=topic=3743.msg45092#msg45092 date=1138268141]
Duur is maar net hoe graag je naar iets verlangt, en vind je het te duur dan koop je het niet
[/quote]

Als je het duur vind of niet , dat is een kwestie van smaak  :thinking:

Groetjes Johan
[/quote]Dat zeg ik toch!

Groetjes Sander
[/quote]


Ja , sander dat snap ik maar ik maakte er een leuk/flauw woordgrapje over ,
Onderwerp is eten , detail in mijn uitspraak SMAAK, hij ligt niet voor de hand , vandaar het  :thinking: smiley
Oke ?

Groetjes Johan
 
Back
Top