favorite snack??

Pfew... Ik kan bijna weer eten :)
Paar dagen erge last gehad van een ontstoken zenuw in m'n voortand. Donderdagavond issie dood gegaan gepaard met erg veel pijn, vrijdag was ie dood en was het ff rustig, zaterdagochtend begon het erg te kloppen, omdat de rotzooi natuurlijk nergens heen kon. Mijn wang en bovenlip werden enorm dik. Vandaag bij de tandarts geweest en die moest mijn voortand openboren zonder verdoving... Was dus echt geen pretje, maar zodra het open was ging de druk weg en kwam het grootste gedeelte van het vuil eruit. Nu heb ik geen pijn meer! Alleen nog een gat aan de achterkant van m'n voortand. Ik moet nu dus nog uitkijken wat ik eet, maar zit dus al ongeveer 3 dagen aan het vloeibare voedsel... Wel erg lekker om dan te bedenken wat ik vrijdagavond ga maken als het gaatje weer dicht is en alles als het goed is schoon moet zijn :)

Even een niet zo leuk verhaaltje, maar indirect kan het hier ook wel bij... Het NIET kunnen eten van lekkere dingen... Eigenlijk ook wel goed voor de lijn ;)
 
@ Manja.... Suspicious dat ze daar wel te krijgen zijn, en hier niet.... Ik kijk dus wel link uit  :-D :-D :-D
 
Arme Annemiek.... :|

Mijn eetlust is nu wel even verdwenen naar dit verhaal.....
 
Als bij ieder 'eng' tandenverhaal (denk ook aan Amber) je eetlust verdwijnt dan ben je de afgelopen weken zeker 10 kilo afgevallen, Lin :-D :-D
 
Ieieieieks auw, en nu? Plomberen of wat gaan ze nog doen?

Ja, die foto's van Amber heb ik inderdaad gezien, wat een koppie zeg, hoewel het er nu wel weer netjes uitziet.

Groetjes Miranda  :)
 
Ben nu alweer veeel happier! De pijn is voor een groot deel weg. Alleen nog een dikke bovenlip. Er is al heel veel vuil uit en ik ben weer miekje :) Was zondag erg stil en enigzins afwezig, dus voor mensen die me (goed) kennen was dat erg raar ;)
M'n tand doet nu nog wel zeer, maar de pijn is dan meteen weer weg, omdat die ontsteking al weer grotendeels weg is.  Tot vrijdag nog maar even vloeibaar, omdat ik een gat in m'n tand heb. Daar moet niet te veel vuil in komen, omdat het anders weer dicht gaat zitten en dan kan de ontsteking niet meer weg...

Komt verder wel goed :)
 
@ Annemieke; 't kan maar achter de rug zijn hè! Bah! Ik zeg altijd tegen mijn tandarts "We gaan elkaar geen pijn doen hè"..... Hij houdt zich alleen niet aan de regels, nah!

Zeg Manja, ik heb vandaag krokodil gekocht! Nee, niet een hele natuurlijk, en ook geen krokobil, ik geloof dat het stukken staart zijn. Vond ik bij een organic butcher! Puk Puk (poek poek) noemen ze het in PNG (Papoea Nieuw Guinea), klinkt onschuldig hè  :) Anyway, Steve zegt dat het niet alleen smaakt naar kip, maar dat je het ook min of meer zo klaarmaakt. Nou, ik zal wel 's spieken op het net, of er interessante recepten staan!

Sweetbread heb ik ook nog gevonden. Hoe heet dat ook al weer?! ... dinges klieren... Ah, zwezerik! Mmmmmm!

Ciao!
 
Hey Ireen,

Als zwezerik op het menu staat moet je ons Tijn even uitnodigen hoor! Over fav. snacks gesproken die staat samen met Foie Gras - "excuse my french" op 1 met stip :) voor da Chef in da house.

Groetjes
Syl en succes met je krokodil :)
 
Zeg Mevrouw Syl, wilt u soms de uitnodiging op embossed papier of zo?  :-D :-D :-D

Ik hou de zwezerik apart voor Tijn, okee?
 
Hi Ireen,

klinkt lekker zo'n krokodille stukje ,ik geloof er niks van dat ze dat hier in de buurt (lees een uithoekje van Friesland)ergens verkopen.
Heb je het al gegeten? by the way, het venijn zit in het staartje heb ik wel eens gehoord. :-D

groetjes Manja :)
 
Geef mij maar verre van de beschaving, diep down under,  :tent:

blikje met spaghetti in tomatosauce with meatballs :up:  :-D

Smaakt altijd.

natuurlijk wel opgewarmd he,
ps; opletten dat het niet in het vuur valt, dat blikje met inhoud. :-D :w00t:

:sunny: :sunny: :sunny:
 
Ik laat het wel weten, Manja, wanneer het me gelukt is er een fatsoenlijke dish van te brouwen  :-D
 
Ik krijg vanavond kant en klare lasagne van de Aldi voorgeschoteld. Een vriend komt vanavond bij ons logeren voor een nachtje, omdat hij 2 dagen in Enschede moet werken en zij eten het elke week wel een keer, omdat het zo lekker is... Geen idee, maar lasagne is altijd goed!
precies over 24 uur moet ik bij de tandarts zijn om de wortelkanaalbehandeling verder af te maken en de ontsteking is bijna weg... Enig idee wat wij morgen als toetje eten???
 
:-D :-D Sander heeft een trauma opgelopen van de lasagne van de Aldi!  :-D :-D
Kreeg ie vroeger altijd voorgeschoteld van zijn moeder.... En schijnt niet echt lekker te zijn. Eerlijk gezegd trekt het mij ook niet zo.
Lekker zelf maken met zalm en spinazie! Hmmm
Ben benieuwd hoe jij 't vond!

Groetjes Lin
 
[quote author=Annemiek link=topic=3743.msg46148#msg46148 date=1138873524]
Enig idee wat wij morgen als toetje eten???
[/quote]

Triffle??!
 
Nee Lin... Geen triffle ;)  IJS!!! Dat heb ik een hele tijd niet kunnen eten, omdat mijn voortand dat niet aankon ;)
 
Back
Top