favorite snack??

[quote author=Annemiek link=topic=3743.msg46170#msg46170 date=1138878355]
Nee Lin... Geen triffle ;) IJS!!! Dat heb ik een hele tijd niet kunnen eten, omdat mijn voortand dat niet aankon ;)
[/quote]


triffle ijs, opwarmen misschien :-D :up:

Jack :evil:
 
@Ireen,
stond vanochtend in de krant dat Maxima en Willem-Alexander samen met nog een aantal genodigden i.v.m 400 jaar betrekkingen van Nederland en Australie met elkaar 30 kg. krokodil hebben genuttigd,dus ik zou zo zeggen zelfs royalty waagt zich aan dit heerlijk dis. Enjoy your meal zou ik zo zeggen.

groetjes Manja :)
 
30 kilo Krokodil? Da's waarschijnlijk net een halve KrokoBil dan.

Ik begin met een stukkie staart, met onze eigen koninklijkheden... whoever that may be... LOL
 
Wacht 's even Syl.... Dat wordt dus zwezerik met krokotail? Is er nog meer dat ik op dat menu bij die embossed invitation moet zetten? Hm??

Puik Lin!  :roll:
 
[quote author=Eerainuh link=topic=3743.msg46391#msg46391 date=1139004030]
Is er nog meer dat ik op dat menu bij die embossed invitation moet zetten? Hm??
[/quote]


VLIEGENDE KROKODILLEN :-D

heeft denk ik nog geen persoon op de wereld gegeten,

andersom wel :)

Jack :evil:
 
:wink: Voor Syl:

aangepast%20frietei.JPG


Sander's favourite snack....

Friet Ei   
Het Friet-ei dankt zijn naam aan de Engelse term ‘fried egg’ (gefrituurd ei). Aan de basis van deze snack ligt een heerlijke ragout van rundvlees met kleine stukjes ei. Het Friet-ei is behalve heel smakelijk ook een lust voor het oog.
(Whoehahahahaha!)
 
Ja Lin, ik zou het zo proberen (NOT!!). Misschien is het wel superlekker, maar zo ziet het er ahum niet echt uit  :hang:

geef mij maar een ijsje :icecream:

groetjes Miranda  :)
 
Doet een beetje denken aan fried icecream.. Ook best heel lekker als toetje (wel wat machtig).
M.vr.gr.
Perthpete
 
Fried icecream, ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik in december in Perth bij een aziatisch restaurant heb gegeten.
John is er helemaal wegvan, ik vond het wel lekker, niet super fantastisch wow lekker, maar wel geinig, gefrituurd ijs, wie verzint het!

gr lin
 
Ik heb vroeger ooit bij een oom van mij ijs uit de oven gegeten :lol:
Bolletje ijs met opgeklopt eiwit, heel even onder de grill. Een heel leuk effect!
 
Hiya Lin

Kijk, nou snap ik ook waar dat "friet" ei (i.p.v. kroket ei :-D :-D) vandaan komt.....een verbastering van Fried, echt logisch wel van Fried (engels) naar het hollandse Friet :-D :-D

Nou, ik noem hem gewoon kroket ei (wie weet proef ik er ooit nog een) en inderdaad zeg wat een lust voor het oog :-o, ben al druk aan het watertanden. Wat een cullinair hoogstandje :cool:

Groetjes
Syl

p.s. Lin, heb net een paar foto's gestuurd
 
... Patates Frites... Gebakken aardappels... M'n moeder zegt 'Patatje', ik zeg 'Frietje'.

M'n moeder zegt, we zijn vertrokken, ik zeg, we zijn aangereden...

Tomatoo, tomeetoo
Potaatoo, Poteetoo
 
[quote author=Lin link=topic=3743.msg46541#msg46541 date=1139138057]
Ik heb vroeger ooit bij een oom van mij ijs uit de oven gegeten :lol:
Bolletje ijs met opgeklopt eiwit, heel even onder de grill. Een heel leuk effect!

[/quote]

haha; da's echt apart zeg  :? :). Ben ik ook weleens benieuwd naar eigenlijk als ik dat zo lees.
Mijn favoriete snack blijft toch echt de kipkorn  :p . Heerlijk knapperig ook :roll:. En bij ons in Groningen hebben ze de 'speciaaltje'; lekker mals vlees met wat uitjes. Verder vind ik de nasi- en bami- schijf altijd heerlijk. Toch merk ik dat ik met gefrituurd eten wat moet uitkijken. Ben toch altijd een beetje bang dat ik er teveel van neem en dat ik dit op langere termijn dan ga merken  :oops:.  Ben zelf trouwens ook niet zo gek op fricandellen en kroketten; zo'n kipkorn is wat dat betreft ook ietsje 'gezonder' ook (alhoewel; je van gezond niet echt kunt spreken natuurlijk  :? ).
 
kipcorn gezond, laat me niet lachen,enig idee hoe ze aan die kip smurrie komen die er zo lekker in zit???
IK vind ze ook lekker hoor met een beetje pinda saus, maar vooral niet te veel bij nadenken.

groetjes Manja :)
 
[quote author=memswear link=topic=3743.msg46590#msg46590 date=1139158247]
kipcorn gezond, laat me niet lachen,enig idee hoe ze aan die kip smurrie komen die er zo lekker in zit???
[/quote]

Ik wil het maar niet weten geloof ik  :-o
 
Ik kom ook uit Brabant, maar dat aangereden gedoe ken ik niet ;) Een vriend van ons zei het ook eens... Ik ben om 11.00 aangereden. Ik krijg meteen het ongeluk-idee... Dikke deuken in je auto, omdat je bent aangereden ;)

Lekkere snack?
Veldsla, geroosterde pijnboompitjes, beetje cherry azijn, beetje walnotenolie, beetje sesamzaadjes....  Jammie!!!
 
@ Annemiek; ik heb m'm moeder (Scheveningse) dan ook tussendoor een hartaanval bezorgd...  :-D

Hier is overigens rocket-sla erg populair. En dat met blauwe kaas en dan balsamico en de rest die jij opnoemt... Bah bah!  :)
 
En vanavond... Burrito's! Niet uit een wereldgerechtenpakje van de Knorr, maar gewoon lekker zelf maken!
Yum Yum!
 
Back
Top