favorite snack??

[quote author=Ineke link=topic=3743.msg45493#msg45493 date=1138525705]

Beste Jack.

Ik ben Ineke, en [size=14pt] Ton en Ineke [/size] is de man in mijn leven.
Kan je volgen  :lol: :lol: :lol:

Gr Ineke
[/quote]

Je man.......Ton en Ineke is dat 1 naam of 2 net zoals Jan Hein eeuuhhh, snap je mijn zever. :-D :-D :-D :-D

Gr uit het koude land (- 3)  :bye:

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=3743.msg45499#msg45499 date=1138526338]
[quote author=Ineke link=topic=3743.msg45493#msg45493 date=1138525705]

Beste Jack.

Ik ben Ineke, en [size=14pt] Ton en Ineke [/size] is de man in mijn leven.
Kan je volgen  :lol: :lol: :lol:

Gr Ineke
[/quote]

Je man.......Ton en Ineke is dat 1 naam of 2 net zoals Jan Hein eeuuhhh, snap je mijn zever. :-D :-D :-D :-D

Gr uit het koude land (- 3)  :bye:

Jack :evil:
[/quote]

Als hij gedronken heeft noemen we hem ook wel eens INEKE EN TON.  :cry: :cry: :cry:

Gr Uit het warme Land +31  :) bye
 
snap em helemaal,

Als het beestje maar een naam heeft , toch

Jack :evil:

Groetjes i'm out
 
over beestjes gesproken, heeft iemand in Oz kangaroo, emu of possum vlees geprobeerd??het schijnt dat je crocodile ook kan eten, ik heb het zelf nooit geprobeerd.
 
Hoi Liz,

Ik koop wel 's kangaroovlees, bij de organic butcher. Een biologische kangaroo dus  :-D Is lekker hoor. Possum heb ik nog nergens op het menu zien staan, terwijl er toch hoopjes van zijn - nou ja, vooral in NZ, maar ook daar staan ze (nog) niet op het menu. Weet niet waarom.

Krokodil heb ik zelf nog niet gegeten, maar schijnt kippig te zijn. Ongetwijfeld is er wel iemand hier die je er meer over kan vertellen. Of de emu gegeten wordt, geloof het niet, maar er zullen altijd wel uitzonderingen zijn. Ben 't in al die jaren in ieder geval niet tegen gekomen.

Smakelijk!
 
[quote author=Eerainuh link=topic=3743.msg45575#msg45575 date=1138577567]
Krokodil heb ik zelf nog niet gegeten, maar schijnt kippig te zijn. Ongetwijfeld is er wel iemand hier die je er meer over kan vertellen.[/quote]Ik heb net als meerdere mensen op de meeting in feb 2005 in Utrecht krokodil gegeten. Waarschijnelijk was die krokodil zeer oud, want het was een taai stuk vlees en ik vond het echt niet te pruimen :dizzy:
 
In Nederland haalde ik bij de DEEN ook wel eens een stukje kangaroe vlees of emu. Was lekker....Lag gewoon in de vriezer  :up:
 
ik haalde voorheen bij de ALDI wel eens struisvogel biefjes, ik zie ze op het moment niet meer,ze waren erg lekker mals. Ik ga ervan uit dat ze in Australie onbeperkt verkrijgbaar zijn, is dat ook zo?

groetjes Manja :)
 
Wij waren een paar weken geleden in Zweden, en daar lag gewoon zeehondenvlees naast de biefstuk. Toch eiegnaardig hoor!

S
 
He Lin nog even vertellen hoe je een Timtam moet eten of drinken.
Je schenkt een glasje port , neemt een Tim tam, bijt boven aan de timtam een hoekje af,
het zelfde aan de andere kant, wel schuin tegen over elkaar.
Doe de Timtam een klein beetje in het glasje, en zuig de port door de tim tam.
Lekker receptje he'

kan ook met koffie, duh ... 
 
[quote author=amoz link=topic=3743.msg45637#msg45637 date=1138620288]
He Lin nog even vertellen hoe je een Timtam moet eten of drinken.
Je schenkt een glasje port , neemt een Tim tam, bijt boven aan de timtam een hoekje af,
het zelfde aan de andere kant, wel schuin tegen over elkaar.
Doe de Timtam een klein beetje in het glasje, en zuig de port door de tim tam.
Lekker receptje he'

[size=14pt] kan ook met koffie, duh ... [/size] 
[/quote]

Ik houd het bij de port :up: :-D
 
[quote author=Liz link=topic=3743.msg45643#msg45643 date=1138622137]
port met zeehondenvlees??? :-D
[/quote]

[size=12pt]port met zeehondenvlees???[/size]
[size=10pt]port met zeehondenvlees???[/size]
[size=8pt] port met zeehondenvlees???[/size]
[size=6pt]port met zeehondenvlees???[/size]
[size=4pt]port met zeehondenvlees???[/size]


[size=22pt]Got you  :-D :-D :-D :-D :evil: :evil: :evil: :evil: :up: see above[/size]

Jack :evil:
 
@ Manja,

Ik heb nog geen struisvogel gezien in de winkel, maar in restaurants kan je het wel tegenkomen.


Jammer?
 
[quote author=Liz link=topic=3743.msg45655#msg45655 date=1138623827]
@ jack

ballen in tomatensaus
:evil: :evil: :evil: :evil:
[/quote]

Heerlijk Liz, moet je ook eens proberen,
Smaakt bijna overal bij.

Wel eerst opwarmen , he.

Gr,

Jack :evil:
 
@Eerainuh
Het zijn erg malse biefstukjes en  ik vind ze net iets smakelijker dan die van de koe.
Ik verbaas mij erover dat ze niet  algemeen in de supermarkten voorkomen, terwijl ze hier bij de ALDI om de vriezer liggen.

groetjes Manja
 
Back
Top