februari gangers skilled 136

Hoi

Wij hebben het ook in febr. 2007 ingediend via Rob. Ik heb mijn IELTS test in aug. 2007 gedaan, dus die is later toegevoegd. Wat ik heb gehoord is dat het 3 maanden langer uitloopt......,dus dat wordt pas november, voor de medicals en vog??

Groetjes Jacqueline
 
[quote author=pieter en sylvia link=topic=7579.msg99888#msg99888 date=1190571279]
heeft er al iemand al wat gehoord ??????????
iemand..................

greetzz

pieter en sylvia :grin:
[/quote]
NEE het begint nu spannend te worden

Groeten Kees
 
wie hebben er een bureau ingeschakeld en wie hebben het zelf gedaan?
kijken of het erg veel uitmaakt kwa tijd!
wijzelf hebben een bureau ingeschakeld. (advantage migration australia) :lol:
laat maar horen!

greetzzz

pieter en sylvia :shock: :up:
 
Ik heb de 21e een mail ontvangen dat ik ben opgenomen in de skill matching database. Maar ik denk dat mijn medicals pas over een ruim een maand worden beoordeeld door de LCU:

The Local Clearance Unit (LCU) is currently experiencing delays of 8 - 10
weeks in the processing of medical clearances.

If your documents have been sent to the Local Clearance Unit in Sydney
please be patient as your clearances will be noted on our system when
completed.  If you want confirmation that your medical documents have
arrived there please contact your postal or courier service for this
information.  An officer will contact you/the authorised recipient if they
require additional information or documents.

We appreciate your patience in this matter.

Ja joh, ik heb al 1.5 jaar patience dus dit kan er ook nog wel bij ;)
 
wij hebben ook een bureau ingeschakeld (M2A). Helaas nog niets gehoord ..... maar de afspraak voor de meds komt nu wel steeds meer dichtbij
Zou het echt in tijd schelen?

beekse groet van,
Louise
 
Net even ons bureau gesproken.
Nu zijn net de visas uitgereikt aan mensen die eind december zitten.
Is er mischien iemand die later zit, dat kan namelijk?

Groetjes Kees
 
[quote author=krokkie link=topic=7579.msg100098#msg100098 date=1190887969]
Net even ons bureau gesproken.
Nu zijn net de visas uitgereikt aan mensen die eind december zitten.
[/quote]

Hmm...Dan loopt het eigen systeem van de ASPC ook achter. Vanochtend nog weer een auto-reply e-mail gestuurd naar aspc.processing@immi.gov.au en daarin staat dat de Offshore Skilled Applications van 1 december 2006 nu in behandeling zijn.....

We moeten dus nog steeds een aantal maandjes doorbijten (April 2007)
 
[quote author=mick link=topic=7579.msg100175#msg100175 date=1190973103]
just wondering.....zijn die December aanvragen met MODL??

groetjes


[/quote]
even gevraagd en ja dus
 
thanks :up:

wij hoopten nog steeds een beetje op de 6-8 maanden termijn met MODL....maar t lijkt er nu al op dat t 9 maanden gaat worden. Ach ja, tickets zijn al geboekt  :shock:, dan moeten we nog een maand langer op vakantie  :lol:
 
Nou luitjes, het is zover...wij hebben gister van M2A het bericht gekregen, dat ons dossier in behandeling is genomen. Dus volgens mij is februari nu aan de beurt.

Wie volgt........ :wink:

Groetjes Jacqueline
 
Hoi Jackie

Dat houd dus in dat je je oproep voor de medicals en vog nog moet krijgen?
Hoe lang duurt dat denk je
Wij hebben ook ingediend in februari, maar daarna wel gefrontload.
Wij krijgen dus als het goed is niets tussendoor te horen, maar direct de uitslag.
En maar hopen dat het snel is want de tickets zijn geboekt op 10 december.
Als we het visum dan niet hebben en ook niet krijgen in die tijd dat we daar zijn zit ik met een gat van ongeveer vierduizend euro.

Dus we hopen maar verder

Groetjes Kees
 
Hoi Kees,

We hebben de oproep nu gekregen voor de medicals en VOG en het dient voor de 7e november binnen te zijn, krap....
Na 8 maanden rust te hebben gehad, zitten we nu weer in het papier werk en te racen tegen de klok......

maar...het komt steeds dichterbij... :up:

Groetjes Jacqueline
 
[quote author=Jacky link=topic=7579.msg100847#msg100847 date=1192223459]
We hebben de oproep nu gekregen voor de medicals en VOG en het dient voor de 7e november binnen te zijn, krap....
[/quote]

Jaqueline, reken maar op nog minimaal 2 maanden na de 7e. De LCU in Sydney heeft een vertraging van 2 maanden voor het behandelen van de medicals. Mijn spul is op 21 augustus verzonden en ik heb nog niets gehoord. Afgelopen week waren ze blijkbaar 13 augustus aan het behandelen dus als het goed is moeten mijn medicals over 2 a 3 weken aan de beurt zijn, en dan moet het nog terug naar mijn CO die er ook nog mee aan de slag moet. Het zal dus nog wel wat langer gaan duren... Temporary visa worden overigens sneller behandeld.

Volgens een post op british expats duurt het na ontvangst van je medicals bij de LCU circa 10 tot 12 weken voor je je grant letter zal ontvangen (of niet natuurlijk maar daar gaan we maar even niet van uit):

Hi there, it seems that from the day your meds have been signed to visa grant takes approx 10 to 12 weeks.

My agent tells me that after your meds have been processed,they get typed up sent to co matched with your file then onto completion. Approx 4 weeks after they have been processed.

Ours were signed for on 13 Aug so I estimate that we should have visa end oct beg nov.....
 
Tjonge de vertragingen gaan maar door.... :-(, maar goed dan is de laatste stap wel gezet en dan maar afwachten.....

Wij staan wel op de Modl, we zien het wel. Onze intentie is toch om volgend jaar eind zomer te gaan. Dan heeft onze dochter als het goed is haar examen gehaald en dan kunnen we gaan. Het is alleen wel fijn om snel te weten of je je visa krijgt, nu kunnen we nog niets ondernemen.....

Groetjes Jacqueline
 
Foutje, MODL wordt niet sneller behandeld bij de LCU. Alleen Temporary visa... dit is de processing status van afgelopen week:

13th of August for permanent applicants
11th September for temporary applicants
 
[quote author=Jacky link=topic=7579.msg100859#msg100859 date=1192267469]
Het is alleen wel fijn om snel te weten of je je visa krijgt, nu kunnen we nog niets ondernemen.....
[/quote]

Inderdaad; ik weet ook nog niet wanneer ik ga (en ik ga zeker nog geen ticket kopen voorday ik uberhaupt weet of ik dat visum heb), maar ik denk nu aan jan / feb 2008. Maar dat kan misschien nog wat later worden afhankelijk van werk, het moment waarop ik mijn visum krijg, etc.
 
Wij wachten ook nog even hoor het de tickets. Door al die vertragingen hebben we ons tijdpad al diverse keren aangepast en we hebben er nu maar een groot vraagteken aan gehangen. Toch zonde zo'n gat van een paar duizend euries. En als het visum dan daar is.....  :grin:
 
Back
Top