februari gangers skilled 136

Okee co toegewezen, heeft onze aanvraag al behandeld en wat gebeurt er??? Gewoon stukken weg medicals van een van mijn zoontje en ielts en bewijs van goed gedrag van mijn vriendin. We zijn zeer boos. Ze verwachten van ons dat alles in orde is en raken zelf spullen kwijt of het allemaal niets kost tijd geld en energie. .....verdomme. Aan de ene kant blij met Co maar aan de andere kant vertraging van 9 weken. shit ik baal enorm!!!!! Trouwens 8 februari 2007 aanvraag aangekomen.

groeten marc
 
Hoi Marc,

Dat is vervelend voor jullie, houdt dat ook in dat je die spullen die hun zijn kwijtgeraakt ook weer opnieuw moet indienen??? JOOH ik mag hopen van niet, wat een gedoe zeg. Ik zou zeggen, adem in en adem uit en tel tot 10.. :wink:
De laatste loodjes........

Succes Jacky
 
Hoi Marc

Jeetje wat kl#%^&*()_)*&en dat die papieren kwijt geraakt zijn. Zal duimen dat ze snel boven water komen. Heeft ze die stukken trouwens wel al gezien en is zij ze kwijt geraakt of zijn ze nooit bij haar geweest.
Kop op :up:
 
Ze gaan nu zoeken als het goed is. Copie van ielts en police clearance zijn al onderweg. Medicals moeten overnieuw als ze die niet vinden. Ik weet niet of de dokter Mijn zoon's medicals bij heeft gevoegd ik neem aan van wel maar ja je weet nooit maandag eff. bellen.

Hier zaten we niet op te wachten

gr marc
 
Hoi Marc,
de dokter zal toch wel een kopie op kunnen hoesten die je kunt gebruiken?
hou je haaks en als je straks daar lekker aan de bbq zit, kun je er hopelijk om lachen. Maar voor nu is het vooral om te  :cry:

grt Louise
 
hallo andere februari gangers.

wij hebben net te horen gekregen dat we ons visum heben!

we kunnen het nog niet geloven!!!!!!!!!

niet eens een mail gehad dat we een co hadden maar al gelijk een grant letter.

super we zijn helemaal blij!!!!!!!!


hopen dat jullie ook snel bericht krijgen!

pieter en sylvia
 
Gefeliciteerd

dat is goed nieuws
Wanneer was nu je aanvraag binnengekomen?
Was dat op 16 februari?
Wij op 22 februari dus hopenlijk nog maar een paar dagen
Veel succes en drink er even een glas champagne op

Groejes Kees
 
[quote author=pieter en sylvia link=topic=7579.msg101515#msg101515 date=1193334329]
hallo andere februari gangers.

wij hebben net te horen gekregen dat we ons visum heben!

we kunnen het nog niet geloven!!!!!!!!!

niet eens een mail gehad dat we een co hadden maar al gelijk een grant letter.

super we zijn helemaal blij!!!!!!!!


hopen dat jullie ook snel bericht krijgen!

pieter en sylvia
[/quote]

Gefeliciteerd!!!!!!!!

Dan kan het voor de rest van ons ook niet echt lang meer duren...

Spannend :smile:
 
Yippie,

Na alle rust van het wachten mag nu alles geregeld worden om te vertrekken. Succes hiermee.

Jasper
 
Wow geweldig!!! Dus zo kan het ook gaan.
Dat maakt het wachten weer een stuk aangenamer.

gefeliciteerd en succes met de verdere voorbereidingen.

groetjes Louise
 
We hebben een case officer!!!  :grin: En de medicals zijn ondertussen opgestuurd naar Sydney.
Helaas wil onze CO nog wat extra info, wat wel wat ver gaat, maar ok als ze het wil weten dan kan ze het krijgen toch.

Nu maar afwachten wanneer de grant letter binnen valt. Gelukkig zit er weer schot in de zaak.
Wie heeft er ook al iets gehoord?

groetjes Louise
 
Hoi Louise,

Onze CO wilde ook meer info. Terwijl bij de Tra alles oké was. Het schijnt weinig voor te komen, maar toch. wij hebben sinds vorige week onze VOG's binnen en de Medicals moeten er ook al liggen,maar dat duurt nog 6 tot 8 weken, voordat ze die in behandeling nemen. Nu maar wachten....rond januari krijgen we goed bericht hoop ik, vertrouw er wel op, alles is goed tot nu toe.

Groetjes Jacky
 
Hier net hetzelfde, verzoek om extra informatie. Ze zijn de eisen blijkbaar behoorlijk aan het aanscherpen. :x
 
[size=10pt]Vandaag eindelijk het goede nieuws: grant letter ontvangen.[/size]  :grin: :grin: :grin:
 
nog een februariganger met het visum!!1

gefeliciteerd!!!!!!! :dance: :congrats:


veel succes verder en geniet ervan!!!

greetzz

pieter en sylvia
 
Dat is goed nieuws, gefeliciteerd hoor  :happysun:
en redelijk snel toch?
Helaas zijn ze onze longfoto's + bijbehorende formulieren kwijt dus de grant letter laat nog even op zich wachten :cry: Maar hopelijk vinden ze die snel terug tussen al die stapels aanvragen.

veel plezier met plannen de komende tijd.

Louise
 
Back
Top