FF voorstellen Johan en Yvonne

Als alles mee zit wonen wij tegen die tijd net iets boven Joondalup, dus we gaan elkaar zeker zien. Stuur tegen die tijd maar een PM-etje wanneer je er bent, dan stuur ik mijn nummer en adres wel aan je door!

Sacha

Vandaag een vervelende mail van Rob gekregen, onze Vetassess assesment is afgekeurd.  :cry: Hij raad ons aan tijdens onze vakantie (vanaf 2 oktober) een bedrijf te vinden dat ons kan sponsoren. We krijgen het dus nog druk in die drie weken.

Bij deze gelijk een OPROEP. weet er nog iemand een bedrijf in de brandbeveiliging dat ons zou willen en kunnen sponsoren, opgeven staat "nog" niet in ons woordenboek. Het liefst in WA, maar we staan open voor sugesties

Yvonne

hey yvonne en johan,
das mooi shit zeg  :-( We dachten dat jullie er ook wel snel zouden komen, maar dat zal nu dus wel ff tegenvallen. hopelijk vinden jullie snel iets tijdens de vakantie!!!

succes met zoeken. :up:

[quote author=ydewit link=topic=9370.msg147420#msg147420 date=1254123170]
Vandaag een vervelende mail van Rob gekregen, onze Vetassess assesment is afgekeurd.  :cry: Hij raad ons aan tijdens onze vakantie (vanaf 2 oktober) een bedrijf te vinden dat ons kan sponsoren. We krijgen het dus nog druk in die drie weken.

Bij deze gelijk een OPROEP. weet er nog iemand een bedrijf in de brandbeveiliging dat ons zou willen en kunnen sponsoren, opgeven staat "nog" niet in ons woordenboek. Het liefst in WA, maar we staan open voor sugesties

Yvonne
[/quote]

Wat vervelend. Sterkte en vooral heel veel succes!

Da's goed kl.te.
Maar om maar gelijk verder te gaan; Hans (Hayabusa) is firey, hier in Rockingham.
Je zou hem eens een PM-etje kunnen sturen, hij is in ieder geval op de hoogte van de brandwereld hier.

Bart

Das echt zwaar @#$$%^

Hopelijk dat je iets kunt met Bart's idee?
En mocht het nou lukken met die sponsor, dan krijg je voorrang!
Think positive, en daar ben jij goed in Yvonne!  :up:

Succes!

Tanx allemaal, wat heerlijk zoveel mensen die je op het juiste moment een hart onder de riem steken. Ik ga zeker contact opnemen met Hans. Vandaag ff alles laten bezinken en vanavond zien we wel weer.

Groetjes Yvonne

Jeetje ...
Balen zeg !
Wat een negatieve berichten de laatste tijd, het zit allemaal niet mee !
Succes, ik hoop dat het lukt om een werkgever te vinden die jullie wilt sponseren !
Vergeet niet om ook nog te genieten van Australie !

Groetjes Annemiek en Harold

@ Wat balen Yvonne, is er nog een andere weg buiten gesponserd worden via een werkgever ?! Dont give up  :naughty:
@ skippy hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie al wijzer over die nw wijziging, wij zijn helaas ook getroffen door die nieuwe invoering!

Groetjes Willeke

Hebben ze ook aangegeven waarom die is afgekeurd? Heeft bijschrijven/schaven geen zin meer?

Lekker K**** zeg!! Kun je idd niet zoals Sacha al zegt iets bijschaven en t nogmaals proberen?? Succes in ieder geval!!

Een job offer is dit moment wel de snelste manier om in Australie te raken, wat dat betreft biedt het ook wel wat voordelen. Blijft natuurlijk wel klote dat de assessment negatief was... Maar er zijn genoeg wegen die naar Australie lijden, helaas zijn het vaak wel omwegen! Geef jezelf de tijd om erover na te denken en het te laten bezinken.
Zelf heb ik ervaren dat, bij een tegeslag, je eerst enorm baalt en helemaal geen zin hebt in al die mensen die zeggen dat het wel goed komt endergelijke. Maar dat je na een paar dagen vanzelf gaat kijken welke wegen nog wel omliggen en geloof me, je wordt nog eens erg creatief in deze hele procedure. Blijft natuurlijk wel het prettigst als alles gewoon soepeltjes verloopt. Ik ga voor jullie duimen, dat alles snel toch goed gaat komen  :up:

We wachten nog op Rob die zou bij de assesor navragen wat er precies niet in orde was en dan kunnen we misschien nog wat stappen ondernemen. Opgeven is zeker nog niet de bedoeling, we gaan gewon alle mogelijkheden uitpluizen. Maar eerst nog 3 weken genieten van Australië en wel rondkijken naar werkgevers. Dit was toch wel de bedoeling maar nu meer gericht op sponsoring.

En ja als de expert in "niet opgeven" nog hoop ziet dan moeten wij het zeker nog niet opgeven  :up:
Bedankt voor het meedenken. We laten het nog ff nazakken en dan morgen weer met goede moed aan de slag op zoek naar potentiële werkgevers/sponsoren

ff een kleine update

We kregen vorige week dinsdag een telefoontje van Johan zijn moeder dat we afgelopen weekend zijn oom uit Tasmanië (Peet) moesten bellen omdat hij een sponsor voor ons had gevonden met auto van de zaak en alles. Wij de hele week in de stres natuurlijk want we wilden graag weten hoe dat zat. Eindelijk zaterdag gebeld, was ie eerst in de kroeg of we over een uurtje konden terug bellen nou toen was ie niet zo aanspreekbaar(volgens mij dronken) hij zou ons zondag terug bellen. :angry: Natuurlijk geen geduld. Dus zondag ochtend om half 11 eindelijk een telefoontje. Hij had een bedrijf gesproken die al een jaar op zoek was naar meerdere mensen met ervaring in de brandbeveiliging (sprinklers enzo) helemaal goed voor Johan. Dus Peet vertelde over Johan en dat ie op zoek was naar een sponsor. Het bedrijf was erg geïnterresseerd en we moesten maar snel een CV enz mailen. Dus om 11 uur een solicitatiebrief met alle gegevens gemaild en nu gaat het wachten natuurlijk weer beginnen. B)

Ik ga zo m'n pa voorbereiden dat we misschien een sponsor hebben gevonden dan komt het uiteidelijke hopelijk positieve bericht niet helemaal uit de lucht vallen. Het valt me moeilijker dan gedacht om het te vertellen dat het nu misschien toch serieus gaat worden. Ik weet dat hij stiekem er op hoopte dat het niet door zou gaan (begrijpelijk). Maar ik wil het ook niet op het laatst vertellen dan heeft hij helemaal geen tijd om aan het idee te wennen.

De update was langer dan bedoeld maar ik moest m'n blijdschap (voorzichtig) toch ff kwijt.

Yvonne

Hee dat zou mooi zijn Yvonne! alvast gefeliciteerd dan. :up: Ik heb geen idee hoe het zit met baan aanbod/sponsor, maar vertel, zou je dan snel naar Oz kunnen?

Ik heb me er nog niet echt in verdiept maar volgens mij kunnen we dan snel in Oz zijn, afhankelijk van de snelheid waarmee het papierwerk wordt ingevuld kan je geloof ik (pin me er niet op vast) binnen 3 maanden in Oz zitten. :grin: Ik kan niet wachten. Het enige nadeel voor ons is dat het Tasmanië wordt en niet WA, maar ja binnen is binnen. Tasmanië is zeker ook prachtig maar het klimaat is wat meer als in Nederland. :oops:

Inderdaad binnen is binnen! Succes in ieder geval! Hopelijk krijg je snel positief nieuws uit Australie!

Back