FF voorstellen Johan en Yvonne

heel veel sterkte de komende dagen Yvonne! Wens Johan veel succes mocht je hem nog spreken :up: :up: :up: and fingers crossed.

Succes!
afro.gif

Spannend hoor! Ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat jullie er niks voor over hebben
wink.gif

Gr
Steven

Goh, het zal eens een keer lekker makkelijk gaan.... :wink:

Veel duimen ook van ons! :up: :up: :up:

Groet,
Annemarie

Krijgt hij gelijk na de tijd te horen of het OK is of moet je daar eerst ook een tijd op wachten?? :up: :up:

bedankt voor de gelukwensen, hij belde net dat ieaangekomen is en onderweg naar het hotel is dus het eerste deel is goed gegaan.

@alie het duurt zoals met alles weer ff voor we de uitslag krijgen, maar ik heb vertrouwen in Johan, en natuurlijk zal hij zelf wel een idee hebben hoe het gegaan is.

Yvonne

Johan was vannacht om kwart voor 3 NL tijd in het hotel en om 8 uur NL tijd stond hij in Lancashire bij de test locatie. Hij had 3 uur geslapen maar klonk best opgewekt en wakker.

Héhé de test is achter de rug en Johan heeft er een goed gevoel over. Tijdens de test 1 klein foutje gemaakt en tijdens het interview kon hij op 1 vraag geen antwoord geven. Nu begint het wachten weer. Als we de assessor mogen geloven hebben we binnen een week de uitslag maar ik ga maar uit van 2 weken dan valt het niet zo tegen. Johan belde om 6 uur NL tijd dat het erop zat en dat ie zin had in een douche en z'n bed.

Morgen kan hij lekker uitslapen, hij moet pas om 10 uur de kamer uit. Morgen kan hij rustig aan doen de boot vertrekt om ongeveer half 12 's avonds dus rustig aan.

En dan natuurlijk het andere goede nieuws, de nieuwe beroepenlijst, General plumber staat op de nieuwe lijst, dus dit stresvolle weekend is gelukkig niet voor niets geweest.

Gr. Yvonne

Wat fijn dat ie op de nieuwe lijst staat! Ik ga gauw de berichten lezen want ik ben benieuwd wie/ wat er allemaal op staat.
Hopen op een snelle uitslag he Yvonne! :up:

Lekker Yvonne, weer een hobbel genomen en gelukkig positief, zowel de SOL als de test :up:

Groet,
Annemarie

Lekker dat het voorbij is en dat jullie beroep op de nieuwe SOL staat! Gaat wel goed komen bij jullie
afro.gif

Gr,
Steven

Yes! Weer een grote stap vooruit :up: Dat mocht ook wel weer hè. Je ziet het jullie geduldig wachten en zoeken wordt ineens beloon.

I'm happy for you guys!

Vanmorgen gekeken op de site van Vetassess en je gelooft het niet SUCCESVOL joehoe, op naar de volgend stap
^_^ :happysun: :dance:
Alleen nog ff wachten tot 1 juli

Back