FF voorstellen Johan en Yvonne

Hartstikke mooi, Tasmanië is ook Oz, en na twee jaar kun je volgens mij (met Australische werkervaring!) gaan en staan waar je wil.

Hou ons op de hoogte!
groeten,

Laurens

Dit zou een prachtige oplossing kunnen zijn!!! Kan je later altijd alsnog onze kant op komen als je dat nog wil :)

Helaas weer een deurtje dichtgegaan, we kregen vandaag een mail vanuit Tassie dat ze net 2 in opleiding hebben aangenomen en dat ze niemand nodig hebben :oops: . Dus maar een solicitatie naar Wormald de deur uit en een mail naar familie in Sydney, Rob daar zit ook in de bouw (al vele jaren) dus wie weet niet geschoten is altijd mis, we geven nog steeds niet op al zit de moed inmiddels wel in het kleinste teentje.

Dus dat was die klap die ik hoorde.... Maar wel goed dat je toch naar oplossingen blijft zoeken. Positief blijven staan in het leven kan soms een onverwacht eoplossing geven. Geef de moed nog niet op :)

Sjonge jonge, konden ze nou niet ff wat langer wachten met die stagelopers!
Maar goed dat je verder kijkt dan jullie tenen lang zijn :wink: We duimen weer mee :up:

Ik doe mee met de duimclub. Hopelijk vinden jullie ook een weg om er toch nog enigzins snel te raken. Als je nog een creatieve oplossing weet, hou ik me ook aanbevolen.

Succes ermee en hopelijk is er snel weer een lichtpuntje te vinden :up:

Hallo allemaal, er is weer veel gebeurd in huize de Wit/van Chastelet de laatste maand maar ik heb weinig tijd gehad om hier weer eens een update te plaatsen.

We hebben de hoop op een sponsor nog niet opgegeven maar dat lijkt op dit moment een langzaam spoor te zijn en we waren bang dat de "normale" procedure ook niet door kon gaan. De Vetassess had Johan beoordeeld op zijn papierwerk en afgewezen. Gelukkig hebben wij het beste emigratie bureau en heeft Rob het toch voor elkaar gekregen dat Johan bij de review positief beoordeeld is. Zo zie je maar weer dat de juiste contacten en het niet opgeven van Move2Australia er voor heeft gezorgd dat we een stapje verder zijn :up: :up:

Op naar de test bij de Vetassess, we blijven volhouden en al wordt het een paar jaar later dan gehoopt ooit zullen we er komen. We blijven op zoek naar een sponsor dus als iemand een baantje in de brandbeveiliging (sprinkler monteur/uitvoerder) weet dan houden we ons aanbevolen.

Das weer een mooi stapje vooruit Yvonne en Johan :up: Fijn hoor, en goed dat je M2A achter je hebt he!Wanneer staat jullie volgende trip gepland? Wordt weer eens tijd niet? :wink:

Volhouden!!!! :up: Tuurlijk willen we allemaal zo snel mogelijk de oversteek maken nadat je het besluit hebt genomen, balen is het wanneer het allemaal niet zo snel gaat als je zou willen. Maar met zoveel geduld en op deze manier gaan jullie er echt wel komen!

Groetjes,
Kathren

Komen we terug van een weekje La Palma (ff opladen na die koude, witte winter) staat er ineens een mail van Rob in de mailbox. Of we het erg vinden dat de Vetassess assesment van 14-06 naar 17-05 wordt verplaatst. Duhh, nog een maandje eerder weten of we door de assesment heen komen ja das echt erg :grin: . Dus maar gaan bellen om het ticket voor Johan te verplaatsen (en de huurauto en hotel) en hopen dat het niet te veel extra gaat kosten. Zowaar een keertje iets wat sneller dan gepland gaat.

Yippieieieieie, een blije johan en Yvonne

Hardstikke fijn voor Johan/ jullie!kan me goed voorstellen dat het fijner is als hij zo snel mogelijk die test kan doen. Nog ff goed oefenen :up:
Spannend! :up:

Eindelijk weer eens wat positief nieuws :up: Spannend!!!!!

Ik stuur jullie hiermee een hele berg met positieve fibes toe! :sunny: Gaat jullie helemaal lukken!

Het is zover Johan is op weg naar Engeland, maar stel je voor dat het nu wel volgens plan gaat. Ik had een vlucht geboekt naar Liverpool met de KLM maar door de aswolk werd de vlucht geanuleerd en verplaatst naar morgenochtend.

Johan moet morgen om 8 uur in Lancashire zijn voor de test en het vliegtuig zou dan pas om 9:45 uur landen, veel te laat natuurlijk. Dus om 13 uur zagen we op internet dat de vlucht werd geanuleerd en direct naar de site van de Stana line en een ritje op de boot geregeld. Johan gelijk in de auto en om 14:30 vertrekt de boot.

Hij heeft me net gebeld dat ie de boot heeft gehaald en over een half uur vertrekt. Als johan aankomt in Engeland moet hij nog 474 km rijden, dus z'n dag is voorlopig nog niet om.

En deze week was ik al aan het rondspringen van de spanning dit kan er nog wel bij. Ik zal blij zijn als Johan dinsdag weer thuis is, dan gaat het wachten weer beginnen, daar kan ik inmiddels al wat beter tegen.

Yvonne

Back