George Franciska
XPdite Sponsor
Hallo allemaal,
We zijn een tijdje stil geweest, maar we hadden het echt enorm druk met dingen afronden!
We zijn nog niet klaar, maar ik kan nu wel een lastavaza topic maken.
Vorige maand hebben we ons huis overgedragen.
We hebben nachten doorgewerkt om de verhuisdozen in te pakken, maar het is gelukt.
Zelfs heel de garage is opgeruimd en ingepakt en dat was ook erg veel werk!
Dat klusje hebben we echt vreselijk onderschat!!! :shock:
Meneer Hazeleger heeft op 15 december om half 8 's morgens 63 dozen ingeladen.
Verder hebben we ALLE meubels verkocht en is de kringloopwinkel "blij" gemaakt met de rest.
We hebben er gisteren een rondje gelopen en herkenden onze spullen hahaha beetje vreemd is het wel!
Wij zijn klaar op wat opzeggingen en verhuisberichten na, tickets geboekt en ook voor de honden.
Wachten is nog op de uitslagen van de laatste bloedtesten van de honden, erg spannend zo een paar weekjes voor vertrek.
De honden vliegen als het goed is op 19 januari naar Melbourne en wij de 27e.
Op dit moment wonen we even in ons oude huis.
Hier voelen we ons ook wel weer thuis, leuke en bekende buren!
(we gaan vanavond even borrelen met ze)
De hondjes zijn weer op hun gemak na al dat ingepak en huis leeghalerij.
Ze moeten wel wennen aan uitgelaten worden in een woonwijk, wij woonden namelijk eerst in de polder.
Ze doen het goed en ik heb er vertrouwen in dat ze het straks ook snel leren in hun nieuwe omgeving.
We hebben nog wel 3 kratten papierwinkel waar we geen raad mee weten.
Wat moet bewaard blijven, wat kan weg....
Laatste belastingaangifte is me ook een compleet raadsel, maar zal vast goed komen.
Mensen genoeg die spullen na kunnen sturen als het nodig is.
Verder hopen we na aankomst in Melbourne snel een eigen plekje te vinden.
We mogen de eerste tijd bij een nicht van George logeren, maar we willen dat niet te lang.
We zitten dan te lang bij andere mensen in huis en dat is niet wat we willen eigenlijk.
Huurhuizen zijn er in de regio Melbourne genoeg, maar is er ook iets snel beschikbaar met een tuin en waar hondjes welkom zijn?
We hebben nog niet direct een favoriete plaats, dus ook dat zal wel lukken.
Vooralsnog maken we ons nog weinig zorgen!
Op naar de volgende fase!
We zijn een tijdje stil geweest, maar we hadden het echt enorm druk met dingen afronden!
We zijn nog niet klaar, maar ik kan nu wel een lastavaza topic maken.
Vorige maand hebben we ons huis overgedragen.
We hebben nachten doorgewerkt om de verhuisdozen in te pakken, maar het is gelukt.
Zelfs heel de garage is opgeruimd en ingepakt en dat was ook erg veel werk!
Dat klusje hebben we echt vreselijk onderschat!!! :shock:
Meneer Hazeleger heeft op 15 december om half 8 's morgens 63 dozen ingeladen.
Verder hebben we ALLE meubels verkocht en is de kringloopwinkel "blij" gemaakt met de rest.
We hebben er gisteren een rondje gelopen en herkenden onze spullen hahaha beetje vreemd is het wel!
Wij zijn klaar op wat opzeggingen en verhuisberichten na, tickets geboekt en ook voor de honden.
Wachten is nog op de uitslagen van de laatste bloedtesten van de honden, erg spannend zo een paar weekjes voor vertrek.
De honden vliegen als het goed is op 19 januari naar Melbourne en wij de 27e.
Op dit moment wonen we even in ons oude huis.
Hier voelen we ons ook wel weer thuis, leuke en bekende buren!
(we gaan vanavond even borrelen met ze)
De hondjes zijn weer op hun gemak na al dat ingepak en huis leeghalerij.
Ze moeten wel wennen aan uitgelaten worden in een woonwijk, wij woonden namelijk eerst in de polder.
Ze doen het goed en ik heb er vertrouwen in dat ze het straks ook snel leren in hun nieuwe omgeving.
We hebben nog wel 3 kratten papierwinkel waar we geen raad mee weten.
Wat moet bewaard blijven, wat kan weg....
Laatste belastingaangifte is me ook een compleet raadsel, maar zal vast goed komen.
Mensen genoeg die spullen na kunnen sturen als het nodig is.
Verder hopen we na aankomst in Melbourne snel een eigen plekje te vinden.
We mogen de eerste tijd bij een nicht van George logeren, maar we willen dat niet te lang.
We zitten dan te lang bij andere mensen in huis en dat is niet wat we willen eigenlijk.
Huurhuizen zijn er in de regio Melbourne genoeg, maar is er ook iets snel beschikbaar met een tuin en waar hondjes welkom zijn?
We hebben nog niet direct een favoriete plaats, dus ook dat zal wel lukken.
Vooralsnog maken we ons nog weinig zorgen!
Op naar de volgende fase!