FINAL UPDATE! George en Franciska naar...? blz.6!!

Nou ze hebben niet gelogen hoor in het quarantaine station  :grin: Ze doen het super en je hebt een heerlijk stel "apen". Kelly is inderdaad de staffielover en oppas en die vertelde dat Lightning nog al een "watje" is ahahah die staat elke keer te "praten" als ze langskomen.

Hoop dat je de fotos kan zien en volgende week zelf maar even de sunscreeen meenemen want ik had te laat je bericht gezien.

Hoi Inge, echt SUPER dat je even bij de honden bent wezen kijken, heel erg lief! :up: :up: :up: :up:

Kan mij goed voorstellen dat Franciska nu iets beter slaapt nu ze weet dat het goed gaat met haar kinders!

Sacha

Inge, ik vind je echt GEWELDIG!
Super bedankt en de foto's geven me inderdaad de indruk dat ze het prima hebben daar.

Lightning kan heel mooi " praten"  en Kaya kan mooi " loeien" hahaha
Hij is inderdaad een behoorlijk watje, een vrouwenhondje is het, een slijmbal :prop:

Het is dus geen overbodige luxe als ik de poepzakjes toch meeneem?
Ze zaten nog in een tas namelijk. Als ze 3x achter elkaar gaat zitten...., dat moet je ook opruimen natuurlijk  :grin:

goh, ben echt opgelucht!

Nu het handbagage vraagstuk nog oplossen en dan ben ik er klaar voor!

Hoi Franciska,

Toch wel leuk dat er iemand bij de honden is gaan kijken. Dat geeft je toch een gerust gevoel, helemaal als je er foto's van ziet.

Nu maar goed smeren met sunscreen anders hebben ze dadelijk nog een zonnesteek ook.

Nog een paar dagen.... en dan kunnen jullie ze weer bezoeken. Hou vol!

Groetjes heidi

Nou die poepzakjes kunnen er nog wel bij in je tas  :grin:Je hoeft ze daar alleen niet te gebruiken want ze hangen in die speelveldjes. Op straat wordt je wel geacht hier de poep op te ruimen dus ze komen altijd van pas ;)

Camera om je nek, laptop op je rug en dan nog je handtas (lekker vol) en een "rugzak/trolley". Gaat lang goed volgens mij, als je maar blijft lachen bij de balie  :lol:

hahaha vriendelijk lachen kan ik wel, maar George wordt altijd overal aangehouden  :cool:

Ach, ik neem gewoon alles mee en met 3 jassen op mijn arm is het toch gewoon net of ik het koud heb?
Ik loop dan wel op sandalen, dat zal er uit zien?!  :lol:
Ik denk ook wel dat ze soepeler zijn als je enkele reis hebt.
" Maybe this time they will see it through the fingers" (grapje uit een reclame)

Hier hoor je ook alles op te ruimen, doe ik dan ook braaf....
Maar als je dan gaat wandelen over de paadjes dan kan je bijna niet lopen van de poep die niet opgeruimd wordt. Gewoon midden op de stoep laten ze het nog gewoon liggen. Daar kan ik maar slecht tegen, vind dat vreselijk aso.

hoi hoi,

Ik zag enkele weken geleden op de website van chantal(tweety) ook dat ze extra (hand)bagage mocht meenemen omdat ze een  enkele reis had. Ik weet alleen niet of ze dat aan heeft gevraagd bij de vliegmaatschappij. Het lijkt mij ook dat ze daar niet zo heel veel moeite mee hebben omdat je toch niet meer terugkomt met nog meer bagage.

Na onze vakanties kwamen we ook altijd terug met meer spul dan dat we gegaan zijn. De kinderen werden overladen met cadeautjes van familie enz. Als het te gek werd deed ik de grote spullen in een postdoos en stuurde ik alvast wat vooruit. Dat kwam dan een maand of 2 later aan in nederland.

Het wordt nog aardig wat passen en meten lijkt me. de weegschaal lijkt me geen overbodige luxe :grin:

Groetjes heidi

We hebben allebei al 10 kilo extra voor de gewone bagage, dat hebben we aangevraagd.
De 2 tassen en koffer zijn allemaal 20 kilo p.st. dus daar kan niets meer bij.
Ze zitten trouwens ook behoorlijk vol.

Ik neem gewoon nog een tas mee hoor.
Als je door de douane bent mag je toch ook met extra tassen doorlopen van al het spul wat is gekocht.
Ik laat het met inchecken gewoon niet zien  :cool:
Opsturen heb ik wel aan gedacht, maar dat is net zo duur als 1 kilo overgewicht die je dan evt. moet betalen.

En nu ga ik lekker lezen, want alles wat ik uit heb hoeft ook niet meer mee  :wink:

Kun je trouwens ook computeren aan boord in het vliegtuig of is dat niet toegestaan ivm luchtverkeersleidingssignalen.(leuk woord voor galgje in het vliegtuig) Onze laptop houdt het meestal niet langer vol tot 1,5 uur en dan is de accu leeg en aangezien je toch zo'n kleine 24 uur onderweg bent zit je toch een groot deel zonder laptop.
Het is toch altijd een hele organisatie om alles passend in de koffers te krijgen.

De laatste 2 keer hadden we van die vacuumzakken mee in het koffer. een voordeel is dat je er meer in krijgt maar een nadeel is dat je wel de hele dag staat te strijken omdat alles verkreukeld is.
De eerste keer met kevin kregen we van mijn schoonouders een grote teddybeer, die hebben we ook helemaal platgezogen in zo'n zak. Kevin vond het heel eng en moest dan ook even aardig had schreeuwen toen die beer weer in z'n normale proporties te voorschijn kwam.  :grin:

Ik ga even de troep hier opruimen want het lijkt hier net afghanistan; Jeremy heeft alle speelgoedmanden op de kop gezet.
Nog even en dan is het weer tijd om kevin op te halen van school.
Kan ik hem vanmiddag weer binnen vermaken want het is geen  weer om buiten te spelen.

veel leesplezier!

groetjes heidi

Die vaccuumzakken heb ik ook, maar we zitten zonder die zakken al op 20 kilo in de tas en nu zit de tas mooi vol.
Zou ik die zakken gebruiken dan komt er te veel in en is de tas niet vol.

Ik heb gebeld naar SA en ik mag naast de laptop en cameratas gewoon nog een handbagage van 7 kilo meenemen.

Ik ga niet zitten computeren in het vliegtuig. Die laptop blijft mooi in de tas.
Ik ga slapen, eten en flimpjes kijken  :grin:
Op singapore vliegveld hebben ze ook computers staan waar je gratis een uurtje op kan geloof ik.

Hallo George en Francisca,

Wat zal het spannend zijn, zo een paar dagen voor vertrek!
Heel veel sterkte maar ook heel veel plezier en een goede vlucht toe gewenst.

Ik woon ook in Melbourne, dus ik hoor graag waar jullie straks zullen neerstrijken.

Groetjes, Vanja

Hoi Franciska,

Ik weet niet of we elkaar vandaag nog online treffen op deze site  of hyves maar ook van mijn kant;

EEN HELE GOEDE REIS TOEGEWENST!Misschien komen we elkaar toch ooit nog tegen in het LAND VAN  OZ

groetjes heidi

Fijne vlucht, geniet ervan en snel naar de hondjes kijken wanneer je er eindelijk bent! Geef ze maar een dikke knuffel vanuit Nederland!

Sacha

Ben zo nieuwsgierig hoe het nu met jullie is en met de hondjes, dus hoop dat je snel weer online bent met een verslag(je)

Sacha

Heb Franciska net even gesproken en ze zijn nog niet gesmolten ;) Alles gaat goed en ze zijn druk met de normale dingen die je doet als je aankomt, bankrekening, rijbewijs en vooral een huis zoeken. Zodra ze weer internet limiet hebben schrijft ze zelf haar verslag  :wink:

Back