Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

[quote author=Robby link=topic=2839.msg31634#msg31634 date=1129315428]
Ikke helemaaaaaaaaaaal niet verslaafd aan dit forum :whistle:.
Over Oz praten: mijn vrouw verteld reeds 30 jaar hetzelfde verhaal hoe mooi het daar is  :shout: en wanneer wij eindelijk eens opr*tten.



[/quote]

Maar je weet je moet altijd naar je vrouw luisteren.
En doen wat ze zegt,
Helemaal als je in de auto zit   :drive: :blahblah: :blahblah:

Gr Ineke  :loldevil:
 
Je kan beter verslaafd zijn aan een forum dan aan iets dat veel geld kost....
Dit geld kun je dan lekker besteden als je eenmaal in Australië bent, toch.

We zijn er al helemaal uit, maar wachten nu tot Move 2 Australia nieuwe kansbeoordelingen uitvoerd,
we staan gelukkig op hun wachtlijst!!

Het is zo leuk om op dit forum alvast vooruit te genieten wat straks (eventueel) komen gaat,
plus dat iedereen hier is met hetzelfde doel. Je hoeft niet uit te leggen, wat je bij familie & vrienden wel moet,
waarom je wilt emigreren.

Allemaal veel succes met jullie droom. :up:
Karin
 
Het is op het ogenblik op het werk erg stil. (Al voor een paar dagen.) Heb dus erg veel tijd te doden. Wat doe je dan? Om de 5 minuten even kijken of er al wat nieuws is op het forum. Nee?? Dan maar even surfen. Vind er erg veel mooie links naar Australië.

Kom ik tot de conclusie dat ik niet alleen verslaafd aan het forum, maar ook aan alles wat met Oz te maken heeft. Ik heb dus al die links in een document gezet, en kan nu bijna door de links het bos niet meer zien.

Eigenlijk een slechte zaak. Ik moet nog een tijdje, en zit me dus nu eigenlijk lekker te maken met al die dingen over Australië en over al die Xpditers die daar naar toe gaan of zijn gegaan, terwijl ik (wij)............

Ik probeer telkens weer een beetje achtergrond te vinden van forummers die gevorderd zijn of op punt van weg gaan.

Dus toch verslaving.

Ga toch maar weer even kijken op Australische reisverslagen.

Rene
 
Rene, kerel,
als je hulp nodig hebt dan laat het me maar weten.

Ik ben expert in het mensen afhelpen van verslavingen...

    :whip:
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg32076#msg32076 date=1129639375]
Het is op het ogenblik op het werk erg stil. (Al voor een paar dagen.) Heb dus erg veel tijd te doden. Wat doe je dan? Om de 5 minuten even kijken of er al wat nieuws is op het forum. Nee?? Dan maar even surfen. Vind er erg veel mooie links naar Australië.
[/quote]
Hoi Rene
Beetje het zelfde verhaal
Alhoewel er de laatste tijd weer wat werk komt binnen druppelen is het toch nog erg rustig. Zeg maar 30 monteurs die 77 TV's moeten repareren dan ben je natuurlijk snel klaar. Dus doen we het allemaal maar rustig aan :p
Voor mij persoonlijk komt daar ook nog ineens bij dat ik totaal niet meer gemotiveerd ben. Komt natuurlijk doordat wij aan het af bouwen zijn voor de grote over stap in februari. Maar ook omdat ik weet dat ik niet meer welkom ben op me werk. Ze willen me per december weg hebben. Doordat er te weinig werk is. Maar gelukkig zijn die managers niet de slimste hier en zijn ze dus het een en ander vergeten waardoor ik al per mei op vast contract zit :evil:  :evil:  :evil: Maar goed de zweer wordt er niet beter op :cry:
Nog maar 17, 5 weken en dan zit ik in het vliegtuig :cheer:
groetjes :up:   
 
[quote author=Bear link=topic=2839.msg32179#msg32179 date=1129717405]
ik totaal niet meer gemotiveerd ben. [/quote]
Maar ook omdat ik weet dat ik niet meer welkom ben op me werk. Ze willen me per december weg hebben. Doordat er te weinig werk is.

Dan kom je ook gewoon niet meer met een opgewekte stemming binnen. Dan heb je ook omdat het
Komt natuurlijk doordat wij aan het af bouwen zijn voor de grote over stap in februari. 
Nog maar 17weken en dan zit ik in het vliegtuig :cheer:

En wat zullen die 17 weken om vliegen!!! Voordat je het weet......... :up:
En dan ruil je ook het pokke weer om voor het betere. :lol:

Ik wou dat ik mee kon!! :cry:

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg32180#msg32180 date=1129717822]
Ik wou dat ik mee kon!! :cry:
[/quote]

Gaat goed komen voor je het weet heb je het visum. De tijd vliegt voorbij. Ik weet nog dat wij juni 2003 naar Culemborg reden voor een intake gesprek met de agent :up: Tijd vliegt.... het zijn gewoon even de laatste loodjes die zijn altijd zwaar. Gewoon nog ff door de zo bekenden appel heen bijten :-D
Groetjes
 
[quote author=Bear link=topic=2839.msg32183#msg32183 date=1129719827]
Gaat goed komen voor je het weet heb je het visum. De tijd vliegt voorbij. [/quote]

Het is geen probleem voor mij met een visum, maar mijn pensioens gerechtigde leeftijd. Dat duurt nog zo lang.
Met mijn Ozzie pasport kom ik er zo in.

Maar ja, dat wachten hè?

R.
 
mmmm, tja wat zal ik zeggen.... aangezien wij zo bezig zijn met het voorbereiden en bij elkaar sprokkelen van de benodigheden voor het visum, kan ik wel zeggen dat we verslaafd zijn aan Australie.

Ook het forum heeft hier zijn verslavings zaadjes gezaaid.... ik zit dagelijks het zij vanuit mijn moeders huis, hetzij vanaf werk wel meerdere uren op het forum.
Gelukkig is het nog niet zo dat ik echt alles lees wat er geschreven wordt want dan zou ik geen tijd overhebben voor het emigratie proces en mijn study(werk).... maar nu Katrina ook op het forum aktief begint te worden is het inderdaad wel 24/7 geworden dat we aan het forum denken ....! :-o :lol:

Ik denk dat het een combinatie van factoren is die ertoe leiden dat men hier zo vaak te vinden is namelijk:

1.Informatief
2.gezellig
3.goedkoop (geen kosten)
4.Uitermate gezellig
5.en informatief natuurlijk

Maar dat vind ik geen probleem.... :up:
 
I begg your pardon, I stand correct.....

Ik dacht laat ik het niet overdrijven.... maar ik weet dat je gelijk hebt..... :-D

K
 
Aangezien ik, als gerechtvaardigde verslaafde, (erg) regelmatig op het forum kijk, (in feite staat het de hele (werk)dag aan hier) , valt het mij op dat ik dus niet de enige ben. In de loop van de dag zie ik regelmatig dezelfde forummers replies plaatsen.

Ben ik effe blij, dat ik dus niet de enige ben die het niet kan laten om bijna alles wat naar voren komt tenminste even in te zien. Ben ik dan nieuwsgierig?? Ja, dat ook. Vind het leuk om het reilen en zeilen te zien van anderen.

Ook leuk om te zien hoe het verloop van de hoeveelheid replies is. Ook daar is uit op te maken dat er veel mensen op dit forum zitten.
Nog even en we hebben de 1000ste lid erbij!!
Nog even!!

Rene
 
Ja ik ben ook steeds met één oog naar het forum aan het kijken, terwijl ik werk....

Op naar de duizendste hé!

S
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg33098#msg33098 date=1130236925]
Aangezien ik, als gerechtvaardigde verslaafde, (erg) regelmatig op het forum kijk, (in feite staat het de hele (werk)dag aan hier) , valt het mij op dat ik dus niet de enige ben. In de loop van de dag zie ik regelmatig dezelfde forummers replies plaatsen.
[/quote]

Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik regelmatig tot vaak naar dit forum surf als ik op mijn stage ben (foei  :oops:). Is natuurlijk niet helemaal correct van mij, maar de verleiding is zo groot (zoals Rene ook al aangeeft). Het valt mij mee dat ik nog maar tot dusver 25 posts heb geplaatst (+ nog een aantal van gebruiker iseldar; die ik eerst was). Maar ik denk dat het wel flink meer gaan worden.....
 
[quote author=Jean76 link=topic=2839.msg33121#msg33121 date=1130240278]
Het valt mij mee dat ik nog maar tot dusver 25 posts heb geplaatst (+ nog een aantal van gebruiker iseldar; die ik eerst was). Maar ik denk dat het wel flink meer gaan worden.....
[/quote]

Hé meid, je komt nog maar pas kijken. Nog geen 2 maanden en al 26 posts is 3+ per week exclusief de tijd dat je stukjes leest; moet je eens kijken; dat gaat hartstikke goed!!. :up: :up:

Rene
 
Hihihi heel herkenbaar,alleen mijn ouders,broer en close vrienden weten van onze plannen.Mijn schoonfamilie weet nog van niks.
Ik word al emotioneel als ik die witte Quantas kangaroo voorbij zie komen of als ik op CNN naar de temp kijk.....Clair
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg33123#msg33123 date=1130240543]
[quote author=Jean76 link=topic=2839.msg33121#msg33121 date=1130240278]
Het valt mij mee dat ik nog maar tot dusver 25 posts heb geplaatst (+ nog een aantal van gebruiker iseldar; die ik eerst was). Maar ik denk dat het wel flink meer gaan worden.....
[/quote]

Hé meid, je komt nog maar pas kijken.[/quote]

Er staat MALE in mijn profiel hoor...  :wink:
 
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o
:eek:ops!: :eek:ops!: :eek:ops!: :eek:ops!: :eek:ops!: :eek:ops!: :eek:ops!: :eek:ops!: :eek:ops!: :eek:ops!:
:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
:stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid:
:thinking:
:dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Ik  :oops: dacht  :oops: dat  :oops: Jean  :oops: een  :oops: meisjes  :oops: naam  :oops: was.

Zal nooit meer gebeuren!!!!!!!!!!

Rene
 
Back
Top