Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

Voldoende plannen. Maar mijn baas wil me nog niet laten gaan. Hij is misschien bereid om mij 2 jaar eerder met pensioen te laten gaan, maar tot die tijd ben ik nog hier (en mezelf lekker maken met al de leuke verhalen van andere leden die al snel gaan).
Nog niet genoeg geld om daar heen te gaan en daar te kunnen rentenieren. Ik wacht op de staatsloterij.

Dus ook voor mij "keeping up with the news".

Rene
 
Nou ja; laat ik mijn 'verslaving' nog maar even aanhalen :p. Heel af en toe kijk ik nog weleens hier op XPdite (als ik tijd en zin heb) en vooral bij 'Laatste stand van zaken' houd ik de ontwikkelingen van een aantal XPditers nog wel in de gaten. Vind bepaalde verhalen erg leuk om te lezen, maar ben hier verder weinig actief meer eigenlijk.
Wat mijzelf betreft moet ik zeggen dat mijn plannen voorlopig verandert zijn (helemaal wat Oz betreft) en dat ik het na m'n opleiding en stage voorlopig even rustig aan wil doen (ook na  aantal erg vervelende dingen die ik de laatste tijd meegemaakt heb).
Er zijn nog geen concrete plannen voor reizen, emigratie etc (naar Oz, NZ of ergens in Europa)en wellicht ga ik voorlopig eerst werken. Heb het hier nog steeds ook verder erg naar mijn zin in NL en heb momenteel verder niet veel te klagen. En in ieder geval staan er voor de zomer weer mooie dingen te gebeuren als alles goed verloopt verder. Laten we het beste maar hopen :up:
 
Ik ben er nog hoor!! Alleen iets minder actief in "replies"vanwege werk en studie. Het wordt vaak te laat 's avonds als ik mijn verslagen af heb en wil eigenlijk alleen maar naar bed om te slapen (rekening houdend met mijn leeftijd!!).

Rene
 
AH Rene!! We dachten al dat je er niet meer was ...  :cry:  Alles oke? Ja, veel werk .... zie maar dat je niet té veel werkt hoor, is nergens goed voor!  :wink:

Sara
 
Toch maar weer eens een beetje leven in dit topic plaatsen. Het is een beetje verwaarsloosd.
Er zijn inmiddels toch weer een aantal nieuwe leden erbij gekomen, en het zou leuk zijn om ook van hun eens te horen hoe hun verslaving tov Auistralië is.
Mijn verslaving zal altijd blijven, en het is dan ook leuk (goed) te horen dat ik niet de enige ben.

Rene
 
Voor mij is het ondertussen ook een verslaving geworden. Zodra ik thuis kom van het werk en de kindjes liggen lekker te slapen dan staat mijn laptoppie alweer aan.
Ik krijg een beetje het gevoel dat mijn avonden alleen nog maar om XPdite.net draait.

Het is ook niet verwonderlijk, want we hebben vandaag onze tickets geboekt. De grote stap hebben we genomen. Ik ga met mijn vriend op 30 juni naar Brisbane toe om ons te gaan orienteren (we zijn namelijk nog nooit in Australie geweest)
We proberen op een spon. visum binnen te komen. Het beroep (plaatwerker) staat op de MODL lijst dus er moet genoeg werk te vinden zijn. We twijfelde nog tussen Perth en Brisbane. Uiteindelijk Brisbane geworden.

Ik weet ieder geval wel dat ik nog heel wat avondjes achter mijn laptop zal doorbrengen.

Gr. Chantal
 
Jaja iedere x als ik m'n computer opstart,moet ik toch ff hier kijken,kan het nooit laten! :computer:
 
@ Chantal,
Ik denk dat je een goede keuze maakt met Qld. Als je kijkt hoeveel leden er zijn (of heen gaan) steekt het met kop en schouders boven de rest van Oz uit.
Okay, er zijn ook mooie plaatsen in de rest van Oz, maar Qld heeeft toch mijn voorkeur. Als we gaan, dan zullen waarschijnlijk wel in de buurt van Cairns zitten, in ieder geval tussen Brisbane en Cairns in.

Ik ben een tijdje afwezig geweest of het forum door werk en studie, maar begin nu toch weer (elke ochtend) met het forum te bezoeken. Het heeft ook een voordeel dat ik nu eindelijk thuis een goede draadloze verbinding heb tussen mijn hoofdcomputer en mijn laptop. Nu zit ik ook af en toe beneden in de keuken te forummen (mijn vrouw vind het "een fix halen").

Ik ben dus wel weer een tijdje aanwezig, tot de volgende opdracht dat me van werk opgedragen wordt, en er weer op uit gestuurd word.

Rene
 
Queensland steekt niet met kop en schouders boven de rest uit, kijk maar naar West Australie!
Maar ik dnek dat je gewoon moet gaan wonen waar je zelf wil, al zou niemand anders op die plek willen wonen.

Wat betreft die verslaving. Ik merk hoe dichterbij de emigratie komt, hoe meer ik met alles (en australie) bezig ben. Ik probeer er wel eens op te letten het niet steeds daarover te hebben, maar het is wel zo dat die emigratie nu mijn leven bepaald, dat is waar ik mee bezig ben en wat belangrijk is voor mij.
Ik ben ook redelijk veel op xpdite, maar ook dat wisseld wel met tijden. Ik ben nu ook vaak op banen/ huizen en andere sites. Zeker in het begin zat ik echt heel veel hier. Het is gewoon een super handig forum en leuk om mensen te ontmoeten die dezelfde plannen hebben. In het leven buiten het forum kom je die niet zo heel vaak tegen. Ik merk wel dat ik de laatste weken iets minder hier ben, maar nog steeds kom ik elke dag toch wel een paar heer kijken. De bezoeken zijn nu alleen iets korter...
 
Vandaag hoorde ik op de radio dat Brisbane de 'least liveable city of Australia' is. Waar dat op gebaseerd is, Joost mag het weten.

Files, ja, die hebben we hier VEUL. Verder, ach, ieder z'n meug, toch?
 
Heya!

Dat zal het wel zijn; teveel Nederlanders. Vandaag zag ik m'n cardioloog en die zei dat 'ie plenty Nederlanders in z'n praktijk had. Overigens had hij zelf een raar trekje; hij is fan van Ajax en hij slingerde me voetballersnamen om de oren! Ik zei 'ik geloof u meteen!' :)

Ik vind het ook nog heel liveabe hoor, alhoewel de files van/naar de CBD echt te gortig zijn, maar goed, daar kan je niets aan doen, dus zet ik altijd maar een blij muziekje op :)
 
Okay Catkin,
Je hebt gelijk, ik loop dus iets achter. Maar om een "sandgroper" te worden??
[quote author=Catkin link=topic=2839.msg86173#msg86173 date=1175582726]
Queensland steekt niet met kop en schouders boven de rest uit, kijk maar naar West Australie!
[/quote]
 
Back
Top