Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

Rene, als je dan toch alles bijhoud, dan zou ik het leuk vinden als je het uitgezocht krijgt, hoeveel van die 1000 xp-dite leden er nu inmiddels daadwerkelijk in Oz zitten(zaten) :up:
 
@ Wilbert

Ben ik regelmatig mee bezig geweest. Ook al een keer op een draadje de suggestie gedaan naar iedereen om even te kijken of bij het profiel van iedereen ook hun locatie staat. Zelfs al is het alleen "Holland " of "Australië". Maar het zou leuk zijn als ze de plaats er bij zouden kunnen zetten.

Vaak als er een opmerking geplaatst wordt, kijk ik wel eens waar ze wonen om te kijken hoe ze eventueel aan de info komen. Is het lokaal, of is het van horen zeggen?

Daarom heb ik ook het draadje gemaakt van "Wanneer gaat (ging) wie waar naar toe." Ik krijg toch steeds meer inzicht hiermee. Vergeet niet dat er heel veel forum namen zijn van mensen die zich aan hebben gemeld, maar nooit iets hebben gedaan. (Zie ook http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2910.30).

Ik heb zelf in het prille begin van mijn ontdekkingsreis door het forum mijzelf aangemeld met een andere naam, maar kon toen voor en of andere reden niet verder. Dus de naam "Laure011" is garbage. Heb het al door gegeven dat deze naam er af kan.

Dus als je (en ook de andere lezers/forumleden) deze informatie leuk (interessant) vindt, geef de boodschap door, anders lijk ik zou een zeikerd.

Rene
 
Laat ik deze topic even weer wat omhoog werken  :) .
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe verslaafd de mensen hier zijn aan dit forum. Zitten jullie tijdens het werk ook weleens op dit forum? Nou; ik kan je zeggen dat ikzelf het niet laten kan. Als ik op mijn stage ben, dan is de verleiding zo ontzettend groot!!!! Eigenlijk is het ook gewoon fout dat we hier internet hebben en ik maak er toch wel behoorlijk ' gebruik' van...... Hoe zit dat met jullie hierzo?
 
Ik ben geloof ik wel redelijk verslaafd,soms neem ik mezelf voor om vandaag de laptop in de kast te laten echt even opruimen uit het zicht.

Dan moet ik voor mijn werk (thuis ) even de vaste computer gebruiken en dan toch stiekum voor ik hem afsluit moet ik nog even op het internet ikoontje klikken,ja en dan is het zomaar gebeurt spontaan zit ik weer op het forum.

groetjes Manja
 
Ik zit constant achter de pc op kantoor, en check toch wel elk half uur even of er nieuwe dingen zijn bijgekomen, leuke reacties, interessante posts,....en als ik 's avonds thuis ben, ga ik toch ook af en toe effe kijken.............serieus verslaafd dus!!  :lol:

Sara
 
Er zijn al een aantal mensen geweest die de opmerking maakten over de tijd dat ik aanwezig was op het forum. Eigenlijk is het SCHANDALIG!! Zo om het kwartier MOET ik even kijken wie wat nu (weer) geschreven heeft. Ik heb ook altijd het forum op de achtergrond mee draaien, en als het voorstaat, dan gebruik ik de Alt+Tab toets als mijn baas binnen komt.

"Ben je nu nog niet klaar met dat spreadsheet??"

Maar ja, het is ook ZO LEUK!!

Zelfs voordat ik naar bed ga, nog even spieken. Ja, verslaving hè?

Rene.
 
Hahaha; krijgen jullie dan geen problemen op het werk, Rene-L en Sarabaes?!  :lol:
Ikzelf werd laatst bijna eens 'betrapt' op mijn stage. Klikte ik snel de pagina weg  :oops: . Maar volgens mij zag diegene het wel....beetje verdacht dus. Tsja het kan wel een beetje ten koste gaan van het werk en da's wel een beetje link. Tsja; misschien moet ik maar vuilnisman gaan worden ofzo; hihihi; dan is er geen pc binnen handbereik  :lol:
 
Ik zit hier gelukkig helemaal alleen en met mijn gezicht naar de deur, dus ben wel veilig!  :wink:
Maar bevorderlijk voor het werk is het zeker niet!  :-D

Sara
 
Ik zit in een plaats vergelijkbaar met Sara (ongelofelijk, toch??). Heerlijk alleen en kan bijna doen en laten wat ik wil.

Maar aangezien mijn werkt toch uit comp. werkzaamheden bestaat, lijkt het of ik altijd bezig ben met werkzaanheden die met iets met mijn werk te maken heeft.

Rene
 
We lijken toch altijd druk bezig hé Rene!  :-D En dat is het belangrijkste!  :-D  :lol:

Heb ik lekker veel tijd om dingen over het [size=20pt]NT[/size]  :lol:  op te zoeken!  :wink:

Sara
 
ik moet eerlijk bekennen, ben eigelijk helemaal niet verslaaft :cry: Mag dan wel op dit moment de meeste online time hebben maar dat komt omdat ik op me werk. Toch wel elke 10 a 20 minuten op het forum kijk. Er is hier geen  eigen kantoor ik werk dus op een werkplaats met 30man. Ieder wel zijn eigen bureau en computer. Alhoewel ik het toch redelijk sneeky probeer te doen heeft iedereen het wel redelijk door

Heb er tot nu toe nooit problemen mee gehad zorg gewoon dat ik altijd genoeg werk af heb.  Een maal thuis aangekomen of als ik een paar dagen vrij ben. Zit ik uiteindelijk gemiddeld nog maar 5 minuten per dag achter het forum. Heb thuis gewoon anderen dingen te doen. Vooral toen ik nog me motor had. Lekker poetsen om dan te gaan posen op de boulevard en dan weer terug naar huis om weer te poetsen daarna verslag doen op het motor forum. Tv kijken, zuipen en dan nog wat gemastiekt met muis :evil: :wink: Volgende dag begint alles weer van voor af aan.  O ja dan zo nu en dan nog even naar de sport school om op de boulevard niet alleen maar met me motor te kunnen posen, maar ook nog anderen balangrijken zaken.....zegmaar :roll: :-D  :-D De goede oude tijden...zucht.. Ben blijk als ik in Adelaide woon 80% van het jaar mooi weer en eindelijk weer een strand op een normale afstand. :cheer: :cheer:

Oo ja nog 1 ding het meeste van deze post is heel erg :eek:fftopic: maar wat moet ik anders doen op me werk....! Lekker dromen over Australië en mooie motors :up: :lol:
...gelukkig bijna weekend mensen :cheer:......
 
hihihi....!Heeeeel herkenbaar!Hier thuis precies hetzelfde,iedere x ff kijken of er wat nieuws gepost is!
Gelukkig is mijn man ook zo vol over Australie maar morgen hebben we een etentje met zijn familie.Niemand weet het nog.Iedereen neemt eten mee,wij een Australische salade.We willen ze vast laten wennen aan het idee.Clair.
 
Tja, nogsteeds een verslaving :lol:.
Ook gewoon meeleven met iedereen. En hoe kan dat het beste...
nou door dus steeds "even" te checken of er wat nieuws gepost is :).

Mel
 
Goed Rene,maar ze gingen niet doorvragen dus wij hebben verder ook niks gezegt.In februari is het volgende etentje bij ons,als ze al die Australie boeken hier zien liggen gaat er misschien een lampje branden..... :)Clair.
 
Typisch!! Ze verkeren dan nog in een staat van ontkenning.
Acceptatie komt wel als ze zien hoe serieus het is!!

Rene
 
Dat is ook een van de redenen dat ik ZELDEN (eigenlijk nooit!) het onderwerp Australië naar voren breng als we weer ergens bij Paula's familie kom.
Ze hadden al grote problemen toen we in Australië gingen trouwen. Ze zullen wel de grootste problemen veroorzaken als we weg gaan.

Dus, voor nu, ons mondje dicht. Veroorzaakt ook geen confrontaties.

Rene
 
Back
Top