@ Wilbert
Ben ik regelmatig mee bezig geweest. Ook al een keer op een draadje de suggestie gedaan naar iedereen om even te kijken of bij het profiel van iedereen ook hun locatie staat. Zelfs al is het alleen "Holland " of "Australië". Maar het zou leuk zijn als ze de plaats er bij zouden kunnen zetten.
Vaak als er een opmerking geplaatst wordt, kijk ik wel eens waar ze wonen om te kijken hoe ze eventueel aan de info komen. Is het lokaal, of is het van horen zeggen?
Daarom heb ik ook het draadje gemaakt van "Wanneer gaat (ging) wie waar naar toe." Ik krijg toch steeds meer inzicht hiermee. Vergeet niet dat er heel veel forum namen zijn van mensen die zich aan hebben gemeld, maar nooit iets hebben gedaan. (Zie ook http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2910.30).
Ik heb zelf in het prille begin van mijn ontdekkingsreis door het forum mijzelf aangemeld met een andere naam, maar kon toen voor en of andere reden niet verder. Dus de naam "Laure011" is garbage. Heb het al door gegeven dat deze naam er af kan.
Dus als je (en ook de andere lezers/forumleden) deze informatie leuk (interessant) vindt, geef de boodschap door, anders lijk ik zou een zeikerd.
Rene