Gary, Inge & Animals

zo...gister zijn we weer op zoek gegaan naar een ander huis. Het is hier een erge aso buurt en we voelen ons hier totaal niet veilig!!!! Het huis naast ons is al afgebrand en aan de andere kant hebben ze het vorige week ook geprobeerd. In de tussentijd dat we dit hebben bekeken en dat we er vrijdag zijn ingegaan. Brrr... morgen komen de dieren maar ik zou niet eens lekker met de honden hier ene wandeling willen of durven maken.

We hebben het vanmogen verteld aan de makelaar en ze vonden het jammer maar we hebben meteen 2 andere huizen van ze bekeken en 1 is er geweldig. Ligt in een klein dorpje en is wel een stuk duurder maar..veiligheid voorop. Zou niet eens willen dat gary nu zou gaan werken en dat ik alleen thuis moet zitten. Heb jaren in Amsterdam gewoond maar heb me daar nooit zo onveilig gevoeld als hier. Bah.

Verder gaat het allemaal goed en lopen nog lekker in korte broek :up:

Jeetje Inge, wat vervelend nou.

Hopenlijk is dat andere huis wel een topper en heeft het wat je zoekt.
Wanneer krijg je te horen dat dat door zou kunnen gaan.
Btw, kun je nu weer gewoon je spullen pakken an naar het volgende huis gaan.
Zit je dan niet vast voor drie, zes of erger nog twaalf maanden?

Mariette

[quote author=kallie link=topic=4543.msg82493#msg82493 date=1172653607]

Wanneer krijg je te horen dat dat door zou kunnen gaan.
Btw, kun je nu weer gewoon je spullen pakken an naar het volgende huis gaan.
Zit je dan niet vast voor drie, zes of erger nog twaalf maanden?
[/quote]

Op zich is het bij dezelfde makelaar dus ze hoeven ons niet meer te screenen. Denk dus dat het snel zou kunnen gaan. morgen brengen we het application formulier.

Op zich kun je zo weer vertrekken maar in het ergste geval zitten we aan 6 maanden huur vast. Wel ging de makelaar dit huis vandaag meteen weer op internet enzo zetten als te huur en zodra er nieuwe huurders inzijn  hoeven wij niet meer te betalen. Dus hopelijk komt er snel een ander dan zijn we overal vanaf.

hoii,

Naahhh..... dat is ook wat  :-( , denk je een prachtige locatie te hebben gebeurt
er zoiets :oops:
Dat had ik niet verwacht, dat  wordt dus echt heeel goed rondkijken voor we ergens gaan 'intrekken'.
Hopelijk vinden ze snel iemand anders die erin wil ik zal voor jullie duimen.

Komt allemaal goed :smile:

Liefs Eutrice

Hoi Inge

Wat een narigheid en dan denk je dat je een geweldig huis hebt, is de buurt onveilig.
Heb dat er snel nieuwe huurders voor zijn, want op een dubbele huur zit je ook niet te wachten.
Good luck

Groetjes Erna

[quote author=Tijlcarm link=topic=4543.msg85042#msg85042 date=1174419325]
Ben zo benieuwd.... :roll:...
[/quote]

oh..sorry sorry.. heb de laatste berichten helemaal gemist. Gister hebben we groenlicht gekregen voor een heel mooi huis in Werribee. Vandaag hebben we getekend en vrijdag om 16.00 uur kunnen we de sleutels ophalen :lol: We zijn er ontzettend blij mee, hebben gezegd dat we 6 maanden huur vooruit betalen dus dat hebben we ook geregeld vandaag. Het is een contract voor 12 maanden.

Vandaag zijn we ook bij de customs geweest in Melbourne om onze spullen "in te klaren". Deze gaan we vrijdag morgen ophalen dus dat kan dan direct naar het nieuwe huis. Wordt een echt Kerst-weekend met alle spulletjes uitpakken.

Carmen als je het leuk vindt kun je onze weblog bezoeken, (www.ingezing.web-log.nl) daar houden we alles bij met foto's. (ook anderen mogen kijken :grin:)

De dieren gaan ook super, met de honden gaan we eigenlijk elke dag naar het strand en 2 van de katten vermaken zich al heerlijk buiten. Zijn bijna savonds niet binnen te krijgen. De 3e vind het nog prima binnen hoewel die ook vaker voor de deur zit te kijken wat er buiten allemaal gebeurd.

Hier nog een meekijker  :smile:

Wat een prachtig huis zeg!!

Veel geluk in jullie nieuwe huis.

Groetjes,
Lela

Super nieuws  :up:  Ik wens jullie en de animals veel plezier in jullie nieuwe huis.

Groetjes,
Susan

Vanaf eind maart huren we de woning waar we nu zitten. Leuke buurt, mooi huis niets aan de hand. Totdat een 1.5 maand geleden de makelaar belde dat de eigenaar het huis te koop wil zetten!!!! Zo gezegd zo gedaan maar hij vraagt er veel te veel voor dus we hebben gelukkig nog geen kijkers gehad. Wel zijn we zelf op zoek gegaan naar een eigen woning. Vorige week vrijdag een rondje gereden in Bacchus March, zaterdag een paar woningen bezocht ook binnen met Gary erbij, smiddags een bod gedaan en zondag was het "van ons". We hebben dinsdag het contract ondertekend dus als het goed is wordt er nu gewerkt aan het financiele gedeelte. Als alles goed gaat krijgen we 21 sept. de sleutel.

Prachtig huis tegen een heuvel aangebouwd met ruimte genoeg voor ons en de dieren. De tuin achter is opgedeeld in etages zoals een terrascamping en voor kijken we schuin weg naar een National park.

[quote author=AnSteveTomas link=topic=4543.msg97114#msg97114 date=1187298841]
Gefeliciteerd met jullie eigen stukje Australië!
An

PS: blijft het molentje staan?

[/quote]

hahaha zou wel leuk zijn he??? Geeft me wel een vertrouwd gevoel. Geen idee allemaal hoor... alles wat vast zit aan het huis en in de tuin blijft staan en zitten volgens mij. Zelfs de lampen aan het plafond.

Back