Inge
Member
zo...gister zijn we weer op zoek gegaan naar een ander huis. Het is hier een erge aso buurt en we voelen ons hier totaal niet veilig!!!! Het huis naast ons is al afgebrand en aan de andere kant hebben ze het vorige week ook geprobeerd. In de tussentijd dat we dit hebben bekeken en dat we er vrijdag zijn ingegaan. Brrr... morgen komen de dieren maar ik zou niet eens lekker met de honden hier ene wandeling willen of durven maken.
We hebben het vanmogen verteld aan de makelaar en ze vonden het jammer maar we hebben meteen 2 andere huizen van ze bekeken en 1 is er geweldig. Ligt in een klein dorpje en is wel een stuk duurder maar..veiligheid voorop. Zou niet eens willen dat gary nu zou gaan werken en dat ik alleen thuis moet zitten. Heb jaren in Amsterdam gewoond maar heb me daar nooit zo onveilig gevoeld als hier. Bah.
Verder gaat het allemaal goed en lopen nog lekker in korte broek
We hebben het vanmogen verteld aan de makelaar en ze vonden het jammer maar we hebben meteen 2 andere huizen van ze bekeken en 1 is er geweldig. Ligt in een klein dorpje en is wel een stuk duurder maar..veiligheid voorop. Zou niet eens willen dat gary nu zou gaan werken en dat ik alleen thuis moet zitten. Heb jaren in Amsterdam gewoond maar heb me daar nooit zo onveilig gevoeld als hier. Bah.
Verder gaat het allemaal goed en lopen nog lekker in korte broek