Gary, Inge & Animals

Yesssss jullie zijn er :grin: :grin: :grin:

Echt te gek  :congrats:

Zo een cherokee lijkt ons ook wel wat  :up:

Heel veel plezier met jullie ontdekkingstocht :shock: :cool:

Liefs Eutrice

Oh jaa.....het is een smiliieverhaal.. :p :p :lol:

:up: :up: Jullie zijn er ook  :up: :up:

Was wel weer heerlijk zeker om de dieren weer te zien.

En die Jeep, helemaal gaaf. Wij hebben er één gehad, maar te duur rijden in Nederland, maar in Oz komt er ook weer één onder mijn holliday  :grin:

Geniet er lekker van  :up:

Groetjes van Jolanda

Geweldig. Goed dat alles goed is gegaan. Geniet ervan daar in Australie. Succes met de koop van de auto (gaaf zeg) en de huizenjacht.

Het gaat super  :up: om te lezen.  Heel veel succes en plezier met alles regelen.

Groetjes,
Susan

het is inderdaad goed om de dieren te zien. We zijn nu 2x geweest en gaan maandag weer. Je mag 2x per week en ze raden toch wel aan om dit te doen. Ik dacht zelf dat het teveel stress zou geven maar het gaat prima als we weggaan, vooral de honden laten we even lekker rennen in het speelveld en anders zitten ze alleen maar in hun kennel. Gister had ik lekker ham en kaas mee vooral voor Sjakie, de kat die nog erg bang is. Elke keer tranen maar ja.......hij moet nog even volhouden.

Het huis wil nog niet lukken, ik had verwacht dat dat sneller zou gaan..vooral omdat de dieren op 1 maart vrij komen wil ik dan iets hebben. In het ergste geval neem ik ze in huis bij mijn schoonmoeder maar denk niet dat ik dan veel punten scoor :grin:Gelukkig heb ik er door de jaren heen al heel wat opgebouwd dus een paar eraf zal niet veel kwaad doen.

Wij vonden Malaysian erg goed om mee te vliegen. En ook fijn omdat je het 1e stuk overdag vliegt dus echt heel gebroken kom je ook niet aan. We zijn nu nog erg vroeg wakker (rond een uur of 4) en zijn om 23.00 echt kapot maar dat zal wel beter gaan.

Leuk om te horen hoe het met jullie gaat
en veel succes met het zoeken naar een
leuk huis. Klopt dat het met dieren moeilijker
is, maar ze zijn er wel.......zoeken...zoeken
...zoeken. Lekker dat je met ze kan spelen
en knuffelen in ieder geval.

groetjes Miranda  :smile:

[quote author=Inge link=topic=4543.msg80858#msg80858 date=1170997994]
We zijn nu nog erg vroeg wakker (rond een uur of 4) en zijn om 23.00 echt kapot maar dat zal wel beter gaan.
[/quote]

Naar wat ik begrepen heb is dat toch vrij normaal hoor, lekker vroeg naar bed en lekker vroeg weer wakker. :grin:

Mariette

he Jolanda,

Heb je vandaag nog Wanted Down Under gezien?
Ging over een Brickie met werktijden van 5.30 uur tot 14.00 uur.
Moet je toch ook wel vroeg je bed uit, voordat je gaat werken lekker ontbijten, ff joggen. :grin:
En dan toch lekker vroeg weer klaar. :lol:

ok 4 uur is wel errug vroeg

Mariette

Het koophuis waar we zo naar op zoek waren zit even op de achtergrond. We zouden het qua tijd gewoon niet gaan redden met de dieren om alles op tijd rond te krijgen dus nu vliegen we alle makelaars af op zoek naar een huurhuis. Hebben een application ingediend voor een heel oude "farmhouse" in Werribee south. Denk dat we morgen iets horen. Toen we het huis ingingen om te kijken trof ik in de 1e de beste kamer een dikke Huntsman op het plafond........bleeeehhh die heb ik dus nooit eerder gezien en moest wel even wennen aan het idee dat hij daar zat :roll:

Ze zijn mooi om te zien....zolang ze maar
niet bewegen en blijven zitten waar ze
zitten!!!!

Ik hoop dat je het huurhuis 'krijgt'.

[quote author=tum link=topic=4543.msg81214#msg81214 date=1171448320]
Ze zijn mooi om te zien....zolang ze maar
niet bewegen en blijven zitten waar ze
zitten!!!!

Ik hoop dat je het huurhuis 'krijgt'.

[/quote]

Zolang ze daar blijven zitten zul je mij daar niet zien en ik denk altijd maar als er een zit zit er misschien nog wel eentje. :p

Mariette

weetje, meestal zijn ze de volgende keer dat je kijkt weg........ :?
maar waarheen, denk ik dan stiekum ? :evil:

Ja dat bedoel ik, ik wil wel weten waar die dan naar toe is anders doe ik echt geen oog meer dicht.

Dan hebben we het niet meer over vroeg opstaan maar nooit meer slapen gaan. :lol:

Mariette

het huis is niet door gegaan........we hebben teveel dieren :oops: Misschien zijn we ook wel te eerlijk om het elke keer op te geven dus volgende keer hebben we geen dieren en zijn ze spontaan aan komen lopen als ze het een keer checken. Hoe kunnen we ooit iets opstarten als we niet eens een huis kunnen krijgen. Een hypotheek doen ze ook moeilijk over omdat we nog geen baan hebben maar we hebben een gesprek gehad en als we iets kopen voor 200000 betalen we 1000 euro per maand. Dat kan als we een vaste baan hebben maar voor een beetje huis betaal je ook 250 per week en daar doen ze niet moeilijk over :x Heel bizar maar we zitten momenteel een beetje in een cirkeltje. Ook natuurlijk door de druk omdat de dieren al met 2 weken vrij komen. En toch........... ik had ze voor deze ellende niet in een asiel achter gelaten in nederland.

Lastig!  Ik weet niet hoe streng ze zijn met het contoleren, hopelijk hebben ervaren forumleden advies.  Ik weet dat PerthPete een huis gekocht heeft zonder baan, misschien heeft hij ook advies. 

Groetjes,
Susan

Onze makelaar in Albury komt iedere 6 maanden het huis controleren maar ik heb geen idee hoe dat elders geregeld is.

Succes met het vinden van een huis.

Groet,
Erna

He balen zeg, daar ben ik ook bang voor ter zijner tijd...dat je geen huis kan vinden waar je dieren mag houden..........Daarom zijn wij van plan ; eerst mijn man naar Australië te laten gaan....werk zoeken en een huis, dan komen wij (ik en de dieren)...........maar wel ongezellig..........
Maar het zal vast wel goed komen!
No worries...(uhum)
enne je betaalt nu je huur/hypotheek niet meer in euros heur!  :roll: nog "inburgeren"

Succes Carmen.

Dat is echt jammer....ik hoop dat jullie snel
toch iets vinden!

Back