het is inderdaad goed om de dieren te zien. We zijn nu 2x geweest en gaan maandag weer. Je mag 2x per week en ze raden toch wel aan om dit te doen. Ik dacht zelf dat het teveel stress zou geven maar het gaat prima als we weggaan, vooral de honden laten we even lekker rennen in het speelveld en anders zitten ze alleen maar in hun kennel. Gister had ik lekker ham en kaas mee vooral voor Sjakie, de kat die nog erg bang is. Elke keer tranen maar ja.......hij moet nog even volhouden.
Het huis wil nog niet lukken, ik had verwacht dat dat sneller zou gaan..vooral omdat de dieren op 1 maart vrij komen wil ik dan iets hebben. In het ergste geval neem ik ze in huis bij mijn schoonmoeder maar denk niet dat ik dan veel punten scoor :grin:Gelukkig heb ik er door de jaren heen al heel wat opgebouwd dus een paar eraf zal niet veel kwaad doen.
Wij vonden Malaysian erg goed om mee te vliegen. En ook fijn omdat je het 1e stuk overdag vliegt dus echt heel gebroken kom je ook niet aan. We zijn nu nog erg vroeg wakker (rond een uur of 4) en zijn om 23.00 echt kapot maar dat zal wel beter gaan.