Geert, Hillegien en Lara op weg naar OZ

Hoi Hillegien,

Gefeliciteerd met al het nieuws, wat een toestanden zeg, ik wens jullie heel veel suc6 en geluk in de komende tijd.

:congrats:

Weet je al welk geslacht jullie kindje heeft?

Groetjes,
Koen & Katrina

Hoi Hillegien

Gefeliciteerd met het goede nieuws, en sterkte de aankomende tijd! :up:

Groetjes Sander

Ha Hillegien en Co.

Wat leuk! A new addition to the family. Wij hebben onze aanvraag ook allemaal even op pauze gezet voor de geboorte van de eerste. De gynaecoloog vond het overigens geen probleem om een rontgenfoto te nemen van zwangere mij, maar 'k heb er ook voor gekozen geen risico's te nemen.

Veel succes met de laatste loodjes en geniet ervan!

ps. en natuurlijk succes met de rest van de aanvraag: tjonge, wat zijn jullie lekker dichtbij!!!!

Hoi Hillegien,

Zo lang moeten wachten en dan eindelijk het verlossende berichtje.

Proficiat!!!!!!!!!!!!!

:up: :up: :up: :up: :up: :up:

Nu nog even geduld totdat de klein zich aanmeld.

Heel veel succes en sterkte.

Groetjes,
Brit

Gefeliciteerd met alles!! En een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Groetjes Miranda  :)

Hoera, eindelijk! Op 3 november is onze dochter Lara geboren!
Alles gaat erg goed, het is een prachtig meisje en wij zijn ontzettend blij met haar!  :baby:

groetjes,
Geert en Hillegien

Ik wens jullie een relaxte en gezellige kraamtijd toe, GEFELICITEERD,

groetjes Miranda  :)

[move]LARA!!!!![/move]

Geweldig! Goed gedaan!!!!!

Geniet er lekker van!!!

Groetjes,
Marina

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!  :)

Onze kleine meid doet het tot nu toe erg goed, vooral in bad gaan vindt ze heerlijk.  :bath:

groetjes,
Hillegien

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en een heel goede toekomst met haar gewenst in Australie.

gr.  Annelies

Even een kleine update:
Afgelopen dinsdag x-rays laten maken. Was nog een heel gedoe. In Groningen zetten ze tegenwoordig alles op schijf, maar dat mocht niet van DIMIA, dus moesten de foto's weer van de schijf af en op zo'n gewone joekel van een rontgenfoto geprojecteerd worden (lekker handig met verzenden). Dit schoot niet echt op, de hele afdeling in rep en roer, ze waren er ook nog aan het verbouwen... Uiteindelijk ben ik de volgende dag maar teruggekomen om de foto's op te halen.

Vandaag de medische keuring gehad. Alles OK. Weten we ook weer dat we goed gezond zijn.  :up:

We hadden al eerder bloed laten prikken en VOG aangevraagd. Daar is het wachten nog op.

Een vraagje:
Op de 'returnable coversheet', die we naar het ASPC terug moeten sturen samen met de VOG en nog een paar dingetjes, staat dat je ook een bewijs mee moet sturen dat je de medische keuring ondergaan hebt. Moeten we dan een verklaring van de panel doctor meesturen ofzo? Want de medische gegevens zelf gaan naan Sydney.

groetjes,
Hillegien

Inmiddels hebben we de laatste paperassen (kopieen nieuwe paspoorten, VOG's, geboorte akte Lara) opgestuurd naar Adelaide, dus nu is het weer wachten geblazen.  :p

Ook namens ons :congrats:  Ik sluit me verder helemaal aan bij Annelies.

En suc6 met het verder doorlopen van de procedure.  :up:

Gr.Koen

Back