Wilsil
Well-Known Member
Ik zou afblijven van de Patrol 3.0. Daar zijn in de beginfase flinke problemen mee geweest. Ze hebben het opgelost, maar het blijven een beetje de mindere. Helaas zijn de 4.2 en 4.8 niet nieuw te koop, maar 2de hands nog wel al worden ze steeds zeldzamer.
Wij rijden in een auto van 1994 met 233600 op de teller en het is net ingelopen
Toyota he, die blijven lopen.
Verder kan een diesel een hogere milage hebben dan een benzine.
Er rijden wagens rond met 500000 op de klok zonder een probleem. Onderhoud is het toverwoord.
Zoals r2d2 roesten ze hier niet want er is geen pekel!!
Al zijn er modellen, zoals de oudere 60 series waar de gutter doorroest, de GQ waar de achterdeuren wat probleempjes kunnen hebbben.
Verder een 2.4 Surf is een beetje zwakjes in vermogen en heeft de neiging om de kop te scheuren doordat het te snel oververhit.
Een heel verhaal, maar het hangt helemaal af van wat je te besteden hebt en wat je er mee wil.
Vertel eerst maar eens wat je er mee wil doen.
Gwen: kan best zijn dat de 200 perfect rijdt, maar ik ga geen $90,000 neer tellen voor een blik op 4 wielen.
r2d2: nee, de diff locks zijn vanaf factory ingebouwd en niet standaard. Net als de extra tank. Normal is het 90 liter.
Wij rijden in een auto van 1994 met 233600 op de teller en het is net ingelopen
Toyota he, die blijven lopen.
Verder kan een diesel een hogere milage hebben dan een benzine.
Er rijden wagens rond met 500000 op de klok zonder een probleem. Onderhoud is het toverwoord.
Zoals r2d2 roesten ze hier niet want er is geen pekel!!
Al zijn er modellen, zoals de oudere 60 series waar de gutter doorroest, de GQ waar de achterdeuren wat probleempjes kunnen hebbben.
Verder een 2.4 Surf is een beetje zwakjes in vermogen en heeft de neiging om de kop te scheuren doordat het te snel oververhit.
Een heel verhaal, maar het hangt helemaal af van wat je te besteden hebt en wat je er mee wil.
Vertel eerst maar eens wat je er mee wil doen.
Gwen: kan best zijn dat de 200 perfect rijdt, maar ik ga geen $90,000 neer tellen voor een blik op 4 wielen.
r2d2: nee, de diff locks zijn vanaf factory ingebouwd en niet standaard. Net als de extra tank. Normal is het 90 liter.