goedkope vliegtickets

clara

New Member
er is al een tijdje weinig meer over geschreven, dus zet ik het hier maar neer.
we hebben een hele goede deal gemaakt via STA Travel met Korean Air. Je krijgt heen de overnachting aangeboden en terug zit er wel 7 uur tussen in Seoul. Nemen we voor lief want we vliegen voor $9200 met zijn 5en alles incl. retour (wel 1 kind met kinderkorting).
Heen MEL-Madrid en terug AMS-MEL vertrek 7 sept en retour 5 okt. dus ook nog vol in shoulderseason.
Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief en belt ipv zelf te rommelen, dan houden ze zich aan de deal die ze aangeven.
Mariëtte

[quote author=Wilbert67 link=topic=8919.msg118875#msg118875 date=1212739969]
Sorry, verkeerde link door gegeven, zag net dat de juiste link een niet bereikbaar is, maar deze moet zijn
http://www.opodo.de/

hij is nu weer bereikbaar voor tickets wereldwijd :up:
[/quote]

Dat scheelt nog eens even wat......ik heb het gelijk in mijn favorieten gezet.

@Clara: Weet je toevallig of je ook tickets kunt boeken met als eerste  vertrek Amsterdam?

Groetjes Mariette

Klopt Marjet,
Wij zijn van plan in September te vliegen en betalen dan 2600 EUR all-inn voor ons 4-ren!!
Wel enkele reis trouwens

nee, volgens mij kan het niet vanuit amsterdam, mij lukte het net niet. maar die andere link lijkt een goede! ik denk dat mijn link puur voor australianers (haha) is...
succes met alle boekingen!

Ach natuurlijk Wilbert........jij hebt al een visum op zak.

Ik keek even voor December (wishful thinking maybe) maar dan kom ik uit op €3000 voor z'n 4-tjes en allebei de kinderen zijn dan nog 11 jaar of jonger. Maar dan staat kerst natuurlijk voor de deur.....weer andere prijzen.

@Clara: Ja dat dacht ik al.....maar die link van Wilbert is ook niet gek

Mariette

Hoi Nikki,

Ik weet eigenlijk niet wat de goedkoopste tijd is om naar australie te vliegen. Ik heb gisteren even gekeken zoals ik bij die andere topic zei.  De goedkoopste tickets die ik kon vinden was bij Malaysian Airlines voor ruim 2600 euro enkele reis. Dit voor 15 maart. We gaan dan met zijn 4-en; Ik en mijn man betalen de volle prijs, we hebben een zoontje van 4 (2-11jr prijsklasse) en een zoontje van 1 jaar (<2jr prijsklasse)

Volgens mij betaal je naar het seizoen van het land waar je naar toe vliegt. Omdat ik het liefst voor 15 maart zou vliegen is het in australie eind van de zomer. Dus zijn de prijzen relatief duur. Voor een enkele ticket gaat het nog wel maar retour is het helemaal duur.

Groetjes Heidi

Nou ik heb gekeken bij Malaysia airlines, maar begin september kost het met zijn 2en nog maar € 1849,-
Dus dan zou ik toch maar even geduld hebben als je die mogelijkheid hebt.

[quote author=robbert000 link=topic=8919.msg121409#msg121409 date=1216020594]
Nou ik heb gekeken bij Malaysia airlines, maar begin september kost het met zijn 2en nog maar € 1849,-
[/quote]

Geduld? wat is dat?  :evil: :wink:

[/quote]

Nou, ik zou geen half jaar kunnen wachten hoor.. ook niet als dat dan 800 euri goedkoper zou zijn .. :)

[quote author=perthpete link=topic=8919.msg121412#msg121412 date=1216024274]
[/quote]

Nou, ik zou geen half jaar kunnen wachten hoor.. ook niet als dat dan 800 euri goedkoper zou zijn .. :)
[/quote]

dat zeg ik :grin:Ik ben daar echt te ongeduldig voor, als ik ergens voor ga, dan ga ik er ook meteen goed voor, dat noemen ze hier meestal iets te fanatiek ;)

Even ter info:

Mijn enkeltje (AMS-MELB) vertrek 5 augustus met Singapore airlines heeft EUR 980,11 gekost. Was niet de goedkoopste optie andere airline en stopover in Londen was geloof ik iets van EUR 150,- goedkoper. 

[quote author=Sacha link=topic=8919.msg121486#msg121486 date=1216043391]
Ja Nikki, da's iets dat wij niet hebben......
[/quote]

Denk het ook ja, maar dat geeft niet!

Back