goedkope vliegtickets

Hoppa de bullet is through the church!! net geboekt; Sun 28 Sep 2008 voor 913.85 euro
Flight Departs
SQ 323 Amsterdam
(AMS - Schiphol Intl)
11:55 (28 Sep)  Singapore
(SIN - Changi Intl)
06:30 (29 Sep) 
  (B777-200) 
Flight Departs
SQ 245 Singapore
(SIN - Changi Intl)
09:55  Brisbane
(BNE - Brisbane Intl)
19:20 

wat maf, ik kom net tot de ontdekking dat een enkeltje vanaf a'dam met quantas duurder is dat een retour!!!!!!

En de bedoeling is toch echt om niet meer terug te gaan, wat een rariteit.

Vanaf Frankfurt kan het echter wel en nog veel goedkoper ook.

dan ben je om en nabij de 2400 euro kwijt met een gezin van 3 volwassen en 1 kind.

de treinreis is 209 euro.

volgens mijn weten is dit de goedkoopste manier om in sydney te komen.

hoe zit het met een retour boeken en dan gewoon niet terugreizen, hoe kijkne autoriteiten daar tegenaan, is namelijk wel goedkoper dus vanaf A'dam

Heb je al eens een andere airline geprobeerd?? Met SA en MA maakt het wel degelijk uit!
Maar om op je vraag terug te komen, een retourtje kan geen bezwaar zijn hoor.

Succes, Chantal

:? Ik snap je vraag niet helemaal...... er bestaat m.i. namelijk niet zoiets als de goedkoopste maatschappij.
Alles is afhankelijk van plaats van vertrek (Ned/Ger) datum van vertrek, stops en acties!!!
Het is dus even zoeken als je een ticket wilt boeken en dan kom je vast wel op een goedkope ticket uit.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet op 100 euro kijk als ik daarmee een extra stop kan voorkomen.

Chantal

oh oke op die manier, dat daar moet je even goed voor gaan zitten en echt ook even goed voor gaan researchen..ok weet ik weer wat meer! Dank je  :up:

heb ff gezocht, in  februari 2009 : 2688 euro voor 2 personen, een enkeltje.
Vliegmaatschappij klm, vanuit amsterdam naar singapore, en vanuit daar naar Perth.

Ik heb ook even voor je gezocht(minder dan 1 minuut):
Gesamtpreis: € 1.891,38
Preis pro Erwachsener inkl. Servicepauschale: € 945,69 
Hinflug: Do 05 Februar 09 Bitte wählen Sie die Flugzeiten.
AbflugG1_O_1_1A_NA 19:40 Amsterdam Schiphol Airport, Niederlande Flugdauer:22:00, 2 stop(s)
Verfügbarkeit > 9 Plätze
Ankunft 01:40
+ 2 Tag/e  Perth Airport, Australien Singapore Airlines 

Scheelt toch al weer bijna 1000 EUR

Of:

TOTAL PRICE EUR   1,765.46
Fare for 2 Adults: EUR    1,308.00
Taxes & Surcharges: EUR    457.46

SQ323
Economy Class
(B777-200/200ER)  
Amsterdam (AMS)
11:15  Singapore (SIN)
06:25   (06 Feb)  

SQ223
Economy Class
(B777-200/200ER)  
Singapore (SIN)
09:30  Perth (PER)
15:35  

Toch weer 125,92 goedkoper dan Wilbert  :wink:

Ver vooruit boeken, en direct via Singapore Airlines.. enkeltje. Zit het vaak rond de 900 per persoon. :)

Hey, ik zag ergens trein naar Frankfurt 209 euro? Ik vlieg over drie weken (10 aug) van Brisbane met China Airlines naar Frankfurt en neem dan voor 38 euro de hogesnelheidstrein (2,5 uur) naar Arnhem! (kon niet vervroegen naar Amsterdam, tjok vol. Terug wel gewoon vanaf Amsterdam) Ik vond dat super, had Frankfurt nooit eerder als alternatief gezien. Want dat biedt ook mogelijkheden voor airlines als Etihad en vele anderen.....

Mijn totale ticket was origineel $1465 inclusief alles, nu met die omboeking en vervroeging is dat plus $420 extra geworden. Nog steeds een koopje vergeleken met alle prijzen nu......

Ik zal wel verslag doen hoe de reis bevallen is......

mijn favoriete websites:
www.expedia.com
d-reizen
zuji
webjet
vliegtickets.com
en een combinatie van vanalles!!! (zoals rechtstreeks bij airlines via hun sites, vooral goed voor Singapore Airlines...)

ja graag een verslag!!! thnx, want wij hadden inmiddels ook al gezien via Franfurt scheelt het enorm!!

[quote author=lizzyhas link=topic=8919.msg122095#msg122095 date=1216706365]
ja graag een verslag!!! thnx, want wij hadden inmiddels ook al gezien via Franfurt scheelt het enorm!![/quote]

Hoi, Parijs is ook een goede optie en snel met de thalys. Parijs bruist.

VGR dutch painter

nou toeval bestaat niet, gister een best heftige discussie met manlief, :blahblah: vind dat de kids voordat we  down under gaan absoluut Parijs moeten zien en op de IJfeltoren hebben moeten staan.

Vind het zo een kul,  :w00t:

Ik vind Fransen stom en de koffie belachelijk duur ,  :angry1:
ghe ghe, dat heb ik al gegeten en gedronken, vind het te toeristisch en overschat, maar hij denkt er duidelijk anders over, tis ook een bulgaar hoor, niet eens une echte hollander en dat gaat dan naar Aussieland, nou das mijn man,  :dance: :wink: :wink: :wink: :wink: mengelmoes appelmoes :lol1:

[quote author=lizzyhas link=topic=8919.msg122158#msg122158 date=1216754114]
nou toeval bestaat niet, gister een best heftige discussie met manlief, :blahblah: vind dat de kids voordat we  down under gaan absoluut Parijs moeten zien en op de IJfeltoren hebben moeten staan.

Vind het zo een kul,  :w00t:

Ik vind Fransen stom en de koffie belachelijk duur ,  :angry1:
ghe ghe, dat heb ik al gegeten en gedronken, vind het te toeristisch en overschat, maar hij denkt er duidelijk anders over, tis ook een bulgaar hoor, niet eens une echte hollander en dat gaat dan naar Aussieland, nou das mijn man,  :dance: :wink: :wink: :wink: :wink: mengelmoes appelmoes :lol1:

[/quote]
Hoi, Mijn vrouw is een frans en engels talige Canadese. Wij hebben nooit problemen in Frankrijk en zijn ongeveer 10 keer in o.a Parijs en andere streken geweest.  :up:

Als je koffie drinkt op een populaire plaats dan is het logisch dat het iets duurder is, dat is ook in NED het geval. Alles is in NED ook duur, zoals vieze 3 sterren hotels voor 150 euries de nacht in Amsterdam.

Ik zelf vindt de fransen aardig en zeer behulpzaam. Het eten in Frankrijk is veel beter dan hier. Luister naar je man en ga naar "Gay Paris". Open your mind and don't be so narrow minded. De hollanders hebben vaak een slechte reputatie in het buitenland - dat zegt niet dat alle hollanders zo zijn. Sta open voor andere culturen en accepteer dat niet alle mensen het zelfde zijn.

VRG dutch painter  :smile:

:laugh:ik ben zoooooooooo open minded, je zou eens moeten weten , maar dat kun je niet weten , dus ik vergeef  het je :humble:

IK HEB BIJNA DE HELE WERELD GEZIEN VANWEGE MIJN WERK,HEB MOOIE HERINNERINGEN AAN ALLERLEI SOORTEN CULTUREN, MAAR DE FRANSEN, MWA NEU, NIET ZO.

Dat zit ´m niet in de Fransen, maar in de Parijzenaars. Heb in mijn werk in het verleden veel zaken gedaan met Frankrijk, maar het blijft hoe dichter bij Parijs, hoe groter de eigenwijs..... :grin:

Maar als we daardoor goedkoper in Australie komen... Charles de Gaulle ligt net buiten Parijs gelukkig!

Back