[quote author=lizzyhas link=topic=8919.msg122158#msg122158 date=1216754114]
nou toeval bestaat niet, gister een best heftige discussie met manlief, :blahblah: vind dat de kids voordat we down under gaan absoluut Parijs moeten zien en op de IJfeltoren hebben moeten staan.
Vind het zo een kul, :w00t:
Ik vind Fransen stom en de koffie belachelijk duur , :angry1:
ghe ghe, dat heb ik al gegeten en gedronken, vind het te toeristisch en overschat, maar hij denkt er duidelijk anders over, tis ook een bulgaar hoor, niet eens une echte hollander en dat gaat dan naar Aussieland, nou das mijn man, :dance: :wink: :wink: :wink: :wink: mengelmoes appelmoes :lol1:
[/quote]
Hoi, Mijn vrouw is een frans en engels talige Canadese. Wij hebben nooit problemen in Frankrijk en zijn ongeveer 10 keer in o.a Parijs en andere streken geweest.
Als je koffie drinkt op een populaire plaats dan is het logisch dat het iets duurder is, dat is ook in NED het geval. Alles is in NED ook duur, zoals vieze 3 sterren hotels voor 150 euries de nacht in Amsterdam.
Ik zelf vindt de fransen aardig en zeer behulpzaam. Het eten in Frankrijk is veel beter dan hier. Luister naar je man en ga naar "Gay Paris".
Open your mind and don't be so narrow minded. De hollanders hebben vaak een slechte reputatie in het buitenland - dat zegt niet dat alle hollanders zo zijn. Sta open voor andere culturen en accepteer dat niet alle mensen het zelfde zijn.
VRG dutch painter :smile: