goedkope vliegtickets

Wij hebben via Ebookers.com geboekt (niet via Ebookers.nl want die is om vage reden duurder) en vliegen vanaf Amsterdam
naar Londen en vanaf daar naar WA.
We hebben los van elkaar beide vluchten geboekt (ams-lon/ lon-perth)en dan waren we nog enkele honderden euro's goedkoper uit dan via rechtstreeks
vanaf Amsterdam.
Zag dat nu ook Royal Brunei vliegt vanaf Londen en deze zijn wel het goedkoopst maar die waren er ten tijde van onze boeking nog niet.

Is wel leuk zo'n goedkoop ticket maar hoelang doe je er dan over ?
Wij zijn 22 uur onderweg, via Kuala Lumpur naar Sydney voor ongeveer €1000 p/p

Groeten,
Johan

Nou die Ebookers.com vind ik niet echt goedkoop hoor.
Kan alleen maar super super dure reizen vinden!
Nu heb ik ook wel gezocht op deze maand nog, en ik weet hoe eerder je boekt hoe goedkoper..
Weten jullie eigenlijk of het veel uit maakt in welke maand je gaat kwa kosten?
Ik ga volgend jaar eind januari/begin februari en kom in juni of juli terug. Is dat een dure periode of verschilt dat allemaal niet zoveel?

december is een dure maand. Het is daar dan vakantie en veel britten vliegen dan ook naar australie. januari weet ik niet precies, is nog wel vakantie daar.

Ik kom trouwens op een bedrag van 1100 euro vanuit Amsterdam.

We willen dus idd NA de 17e april weg. De dag maakt niet zoveel uit.
Verblijf ongeveer 3 weken. Overstappen ( stop over maak ik er dan van) is op zich niet zo erg.
Dan slaap ik wel een of 2 nachten in THailand ofzo  :wink: HOE vreselijk  :shock:

Maar met 4 man (2 volwassen en 1 van 3 en 1 van 3 maanden ) is het flink duur.

Eind augustus gaan we dan definitief, maar we moeten natuurlijk intreden ( VISA GRANTED HOERAAA)

We nemen meteen trouwens 80 kilo mee die we daar opslaan. Doen andere dit ook?
Of is dat stom? :oops:

Weet iemand welke airline het goedkoopst is van Jakarta naar Hobart?
En is aug/sept dan de goedkoopste periode?
Wij vertrekken 15 april as naar Jakarta(Emirates,432pp :lol:).We verblijven dan bij mijn ouders maar willen daarna door naar Aussie.

Toe maar!!
Ik ga eens proberen of dat mij ook gaat lukken voor die prijs..
Hihi

Ja,volgens die jongen is dit incl tax!
Iemand anders vroeg dat ook al op het Wereldwijzer forum.

Het verhaaltje is Incl tax, maar je moet zooo flexibel zijn om dit trucje te kunnen doen.. Ook ben je ermee makkelijk meer dan 48 uur onderweg met al die overstappen. Daarnaast zijn de maatschappijen niet de beste, en je wilt op zo'n lange reis toch wel een beetje luxe en fatsoenlijk eten..

Hier nog info over een actie van Cathay Pacific:

Staat Australië nog altijd hoog op uw wenslijst van vakantiebestemmingen? Nu is de perfecte tijd om deze wens in vervulling te laten gaan! Cathay Pacific, Airline of the Year 2009, heeft alleen in de maand september een fantastische aanbieding van € 999 all-in naar diverse bestemmingen in Australië.
U vertrekt vanaf Schiphol, het ideale vertrekpunt van uw reis.

Back