Google Earth

Mag ik ook weten waar je hem kan downloaden??? Want op die site zelf kan ik hem ook niet downloaden.....

Grtz Tanne  :cool:
 
Wooptidoo!! Heb em nu op het werk ook en m'n collega's zijn laaiend enthousiast!
Heb gisteravond zelfs gezien waar Mark gewoon heeft in Parramatta! Het huis waar ik geboren ben in Bergen op Zoom en het huis waar mijn ouders nu wonen staat er ook goed op.

Over Brisbane gesproken... Brisbane staat heel mooi aangegeven, en Goldcoast ook, dus ik denk dat je met een beetje zoeken Beenleigh ook wel kunt vinden Lin :)

P.S. Ik heb em vanochtend gewoon van de site gedownload, dus misschien dat het nu weer wel werkt... Eerst deed ie het niet, maar 2 minuten later weer wel.
 
Cajendra:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2007.msg19528#msg19528

Iets naar onderen (of naar boven, afh. van je forumsettings) had ik de URL al een keertje neergezet :)

http://www.koekeloekoe.nl/GoogleEarth.exe
 
Ook grappig.... Als je naar Washington DC gaat en je zoekt het White House op, zul je zien dat het hele terrein van het White House blurry blijft. Er valt niet op in te zoomen :) En dat terwijl je, bij wijze van spreken, op het binnenterrein van het Pentagon iemand in z'n neus kan zien peuteren ;)
 
Bedankt voor de link Maluka.

Ik heb het nu thuis geprobeerd, maar idd, het is een exe file, dat wil niet op de Mac  :x
Maandag op mijn werk maar weer proberen!!
 
[quote author=Maluka link=topic=2007.msg19705#msg19705 date=1120207739]
http://www.koekeloekoe.nl/GoogleEarth.exe
[/quote]

Bedankt voor de link.
 
T kan gewoon aan mij liggen antuurlijk, maar t programma werkt niet bij mij. Hij zegyt dat ik niet ik kan loggen, terwijl mn verbinding en alles gewoon goed is. Weet iemand waar dat aan ligt???
 
Shuter street:

Ik heb dat probleem ook gehad....En ik heb toen een spyware programma laten draaien, maar het kan ook liggen aan het feit dat je op een softwarematige firewall nog geen toegang hebt gegeven aan GoogleEarth....ook virusscanners kunnen iets tegenhouden waardoor je niet kan connecten.....
 
Maluka, ik heb hetzelfde probleem met inloggen, maar ik snap nou even niet wat ik moet doen?? Moet ik een of andere firewall uitzetten??
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb dit programma in de firewall toestemming gegeven en het geeft nog steeds een foutmelding.
Ik had op een andere computer gisteren het ook gedownload en daar werkt ie perfect.

Top programma!!!!
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=2007.msg19748#msg19748 date=1120243768]
Maluka, ik heb hetzelfde probleem met inloggen, maar ik snap nou even niet wat ik moet doen?? Moet ik een of andere firewall uitzetten??
[/quote]

Nee, maar als je een softwarematige firewall hebt (Zone-Alarm, Norton Personal Firewall) dan moet je per programma toestemming geven om het internet op te gaan....en dan moet je GoogleEarth.exe dus toestemming geven..

Zet NOOIT de firewall uit op een Windows machine, want dan is de kans groot dat je machine met een paar minuten onderuit is gehaald!!!
 
Hey Maluka, Ik denk dat je wel een Google Earth helpdesk moet gaan beginnen!

:-D
 
Nee, maar als je een softwarematige firewall hebt (Zone-Alarm, Norton Personal Firewall) dan moet je per programma toestemming geven om het internet op te gaan....en dan moet je GoogleEarth.exe dus toestemming geven..

Gedaan, maar nog hetzelfde.
Dat wordt dus op het werk vliegen.....................
 
Ik wordt er nu langzaam helemaal gek van :bangcomputer: :cloud: :bangcomputer: :bangcomputer:
Ben al de hele avond bezig om google earth aan de praat te krijgen, maar het lukt niet?????????????????
Geen idee waar het aan ligt, en ik ben nu echt nieuwsgierig geworden na al die positieve berichten!!!
 
same here :| :-( :?
Overal toegang verleend. Tientallen keren ge-reboot. Niks schijnt te werken. Waarschijnlijk staat er ergens nog een optie verkeerd. Maar waar????  Altijd het zelfde met de MCafee shit  :-( Hab zelfs heel de firewall afgezet ook heel mijn privacy service uit geschakelt,... nog niks. Dinsdag maar weer proberen. wordt er een beetje sick van :wall: Ga me koffers pakken en van een lang weekend Ameland genieten :cool:
 
Hmmm vreemd, had gisteren inderdaad al toestemming gegeven aan mn Firewall (die vraagt dat altijd automatisch), toen deed ie nog niks, opnieuw opgestart en alles, nog niks. Nu probeer ik t wel en doet ie t gewoon. Du sik ga is ff kijken of ik het huis in Moonee Ponds kan vinden waar ik heb gewoont, ben benieuwd na al die positieve opmerkingen.
 
En ik heb het ook nog gevonden, was een beetje moeilijk omdat er opeens een grote wolk ergens over zat en toen raakte ik de weg kwijt. Vreemde was dat ik opeens het samekomen van een aantal wegen herkende en het zo toch vond. Super leuk programma moet ik zeggen en de foto's van Melbourne zijn nog niet heel oud, want een aantal nieuwe gebouwen staan er al op. Grappig ook dat ik het witte werkbusje van mijn oude rhuisgenoot in de straat ontdekte. Tis een klein straatje en hij was de enige met een spierwit busje, hahahahaha.
 
Het kan natuurlijk ook zijn dat de server maar een maximum aantal clients tegelijkertijd mag bedienen en het is natuurlijk erg populair geworden....vooral nadat het berichtje op nu.nl heeft gestaan
 
Back
Top