Google Earth

Jaaahaaa!! Hier nog een!! Volgens mij heb ik mijn vader's huis ook gevonden, wat geweldig zeg!!!

Heel veel dank Mark!!  :flowers:
 
ja super geweldig dit google earth. Gisteren zitten spelen met de overlay-functie: als je een landkaart oid hebt kun je die met wat passen en meten precies over de aarde leggen. Je kunt er dan op dezelfde manier mee tilten, zoomen etc. Ik werk bij National Pharmacies, wij hebben zo'n 65 outlets. Onze Victoriaanse staan op een kaartje en die heb ik over Melbourne gelegd, echt lachen.
 
[quote author=Maluka link=topic=2007.msg19452#msg19452 date=1120042772]
Ik heb al een beetje over Australie gevlogen, maar helaas zijn ze nog niet zo gedetailleerd in Australie. Komt tijd, komt......detail :)

Ohwja.... http://earth.google.com up to Ozzieland
[/quote]

Yo ! Thanks. Ik ga er van genieten.
(vanaf augustus heb ik vacantie, dan heb ik een beetje tijd, yeah!!  :-D)
 
Ik zie dat er ook een Google Earth Plus is. Daar moet je dan wel voor dokken volgens mij. Heeft iemand deze versie en zo ja, is het 't geld waard? Wat zijn de extra's?
 
Hebben jullie Google earth al op je comp. gezet, kan bijna in onze tuin kijken!!  :donttell:

aus1.jpg
 
:fishing2: WWhhooo!!! Google earth is inderdaad super..... en jullie hebben dit ook errug goed geregeld!!!
(jammer dat er nog veel wazige plekken zijn bij googl-earth. Ik ga ook maar es een mooie plek uitzoeken somewhere in OZ :up:
groet Richard
 
Als je inzoomd op de inrit van ons huis kun je zelfs het grote gat zien wat er in zit... Echt niet normaal... Toch maar es wat aan gaan doen :)

Anne Marie
 
ook een leuke vakantiebestemming:

http://maps.google.com/?t=h&ll=29.979175,31.133789&spn=0.002407,0.003616&t=h
 
Even nieuw leven blazen in dit topic.
De golfbaan waar ik lid van ben:
googlegolfbaan.jpg


Mijn huidige thuis: Uhmm, een beetje veel huizen hier maar goed.
thuis.jpg
 
ja hoor, narangba is dus 1 grote vlek alsof ik mn bril niet op heb (droeg ik die dan?)
je kan nu wel kijken of die vakantieplek echt wel leuk is voor de kinderen ivm speeltuin/zwembad, best handig
 
Er zijn inderdaad nog erg veel plaatsen blurry. Hoewel er al een heleboel verbeterd is sinds de opening van dit topic. De grote plaatsen zijn allemaal vrij helder. Heb geen idee meer van de coordinaten, maar Maluka heeft zelfs Uluru terug gevonden ;)
 
[quote author=Annemiek link=topic=2220.msg57663#msg57663 date=1146147726]
Maluka heeft zelfs Uluru terug gevonden
[/quote]
uluru.jpg

Bingo!
 
Bingo indeed...

Maar de laatste keer dat ik keek leek het veel minder groen....kans is groot dat ze nieuwe foto's hebben geplaatst....
 
als je de beelden van vericaal naar horizontaal draait blijkt de uluru gewoon plat te zijn. en ik maar denken dat het een behoorlijk hoge steen is :-(
 
heb ook even sydney bekeken en de havens van brisbane is echt geweldig. de site zou nog mooier zijn als wereldberoemde gebouwen in 3d opgeslagen zouden zijn zodat je ze ook van de zijkant zou kunnen zien.
nu zijn de petronastowers van boven erg mooi en van de zijkant nix.
komt misschien nog
 
Back
Top