Google Earth

Beetje domme vraag misschien  :blond: maar hoe kom je het snelste 'op bestemming'. Het werkt als een speer ik zit ook in no time in Brisbane....maar hoe kom ik dan thuis?? :)

Groetjes
Syl
 
Als je in Amerika had gewoond Syl (excuse me for the insult :p ) dan had je nog binnen een plaats op een detail kunnen zoeken. Of ze ook al zo ver zijn dat je straatnamen in kan voeren weet ik niet...in Amerika kun je al wel een route plannen van plaats A naar B en dan vliegt Google Earth over de route naar de eindbestemming (trek wel een paar uur uit als je van New York naar Los Angeles wilt "vliegen")
 
Hm, ik denk dat ik in de juiste richting zit. Ik heb Wet & Wild (dat zwemgebeuren in de Gold Coast) gevonden en daar wonen wij niet zo gek ver vandaan....maar daar na...ben ik toch de weg kwijt :) alles lijkt dus heel kaal en onbebouwd?!

Groetjes
Syl
 
ja tis niet echt gemakkelijk om iets te vinden. Beetje gokken en geluk hebben denk ik. In de stad is het nog het makkelijkst om in et zoomen en gewoonw egen t evolgen. Daarbuiten geeft ie bij mij wel wat namen enzo aan, dus daar kan je t ook nog een beetje vanaf lezen.
 
Joepie hij doet het :cool:  :cool:  :cool:

Oplossing was simpel. Je moet eerst een lang weekend naar Ameland als je dan terug komt doet ie het :|  :|  :|  :-D
 
Hm, op het strand....ben bang dat het een Beached Whale was :-D :-D, enneh.........lag ik maar op het strand! Het is koud, miezerig en de hele fam. ligt in de ziekenboeg :-D

Ga maar weer even kijken of ik mijn huis kan vinden!
Groetjes
Syl
 
Lin,

Ik kon het niet laten, ik had beenleigh toch tamelijk snel gevonden!
Tip: volg stukje voor stukje de grote autobaan vanuit Brisbane naar het zuiden dan kom je er vanzelf bij uit!!
 
Hedenmiddag (NL tijd - dinsdag 05-07-2005) is de Xpdite.net chat geopend (eigenlijk altijd wel, maar er is nooit iemand) om te helpen met Google Earth.......ik ben al online...zijn er nog meer gegadigden?
 
In combinatie met http://www.maporama.com is Google Earth perfect te gebruiken. Je zoekt op maporama.com de plaatsnaam en laat de afbeelding zien. Als de plattegrond wordt getoond zie je links een button Informatie, met daaronder de breedtegraad - lengtegraad informatie. Deze graden kun je met de cursor in Google Earth ook weer inzoomen. Eerst grof beginnen en daarna kun je steeds verder inzoomen.....zo kun je tot op de graad nauwkeurig een locatie in Google Earth opzoeken....
 
Hmm heb een probleempje, mn computer is een tijdje geleden gecrasht enu heb ik geen java virual machine meer, maar waar z eje naar verwijzen kan je m niet meer downloaden, meningsverschil tussen 2 bedrijven ofzo. Heb al verder gezocht, maar kan t niet vinden. Weet iemand waa rik m vandaan kan halen???
Ennuh soory dat t een beetje of topic is, maar hierdoor kom ik de chat op de site dus niet in.
 
Java is van origine ontwikkeld door Sun Microsystems. Maar omdat Mickeysoft (Microsoft) altijd meent dat datgene wat zij maken het beste is (NOT) maken ze dus weer een eigen Java variant....

Als je Windows XP hebt (ik ga er vanuit dat er hier (helaas) maar weinig MacOS, danwel Linux desktop gebruikers zijn) dan zul je eerst Service Pack 2 moeten installeren alvorens je de JVM weer kunt installeren. Maar van http://java.sun.com kun je wel de JRE (Java Runtime Environment) of de JDK (Java Development Kit) downloaden en installeren. Die laatste heb je in principe niet nodig, tenzij je een ontwikkelaar in Java bent (maar dan is al het bovenstaande wel bij je bekend :p )

Anders kun je ook gewoon een irc-client downloaden (bijvoorbeeld mirc van www.mirc.com) en die installeren en dan connectie maken met de server van alternet.org en dan het xpdite kanaal joinen (weet zo niet de exacte naam, want dat komt omdat Firefox niet de nieuwste Java plugin accepteert....maar dan een ander probleem :( )

Ik kan me voorstellen dat de meesten dit nu te off-topic vinden, dus met vragen mag je me ook een PM sturen!!!
 
Hi! not yet.....ben net wakker :) en heb net met interesse bovenstaande gelezen! Zal Maporama zo even een try geven.

Will keep you posted!
Groetjes
Syl
 
Heb Beenleigh gevonden m.b.v. maporama. Ik kan jammergenoeg geen plaatje hier neerzetten. Heb inderdaad vanaf Kangaroo Point de grote weg schuin naar beneden gevolgd. Op een gegeven moment kun je dan Beenleigh zien liggen, links van een groot knooppunt in die grote weg.
En dan ligt Edens Landing daar mooi schuin boven. Kun je heel goed zien aan die rivier die ten noorden loopt. Geen idee hoe die heet.

Is het je al gelukt Lin? Lijkt me zo gaaf als je dan gewoon het huis van je vader kunt vinden :) Vond het ook zo leuk toen ik Marks apartement in Parramatta had gezien :)
 
Het is gelukt! Thanks to the two M's :-D Maporama & Mark/Maluka!!!! hm, three M's dan maar :-D

Kan eindelijk de weg naar huis vinden!
Groetjes
Syl
 
Back
Top