Gwen's Lastavaza

Hee Gwen,
Leuk om weer wat van je te lezen!
Ik dacht al: die zit daar en is ons vergeten, maar gelukkig niet!
Mooie foto´s. Gefeliciteerd met de verloving!
 
Ik ben altijd wel blij als er foto's van katten passeren, maar dit zijn echt wel van de beste die ik al gezien heb! ;)
Congrats met ... alles eigenlijk, super dat het zo goed loopt daar! :)
 
Ik zag je al wat posten op andere draadjes, maar leuk om nu weer een echte update te lezen :)
En fijn dat het zo goed gaat!
 
Zo stoer die Rosie, geweldig. Fijn weer een keer een update te zien. Ik merk een heleboel overeenkomsten in je verhaal op.
oa de frustratie van Ferdie op het werk en het sparen voor een huis, plus een extra pluizenbeest.
Wij zitten er middenin, eerste week, onze rescue van 3 jaar moet heel erg wennen aan ons supersnelle kitten. Maar we boeken al vooruitgang, just got to give it time.
Ondertussen lekker genieten van alles daar in WA, we komen een keertje die kant op, we weten alleen nog niet wanneer :D
 
Zo stoer die Rosie, geweldig. Fijn weer een keer een update te zien. Ik merk een heleboel overeenkomsten in je verhaal op.
oa de frustratie van Ferdie op het werk en het sparen voor een huis, plus een extra pluizenbeest.
Wij zitten er middenin, eerste week, onze rescue van 3 jaar moet heel erg wennen aan ons supersnelle kitten. Maar we boeken al vooruitgang, just got to give it time.
Ondertussen lekker genieten van alles daar in WA, we komen een keertje die kant op, we weten alleen nog niet wanneer :D
Zeker langskomen dan!!
Rosie moet ook wel even wennen aan Luna maar het gaat best goed gelukkig. Hopelijk worden ze snel goede vriendinnen!
 
En we zijn weer een jaar verder.. Tijd voor een update.

Na 2.5 jaar hebben Ferdie (Gaat nu door het leven als Peter aangezien eerste naam in paspoort Petrus is en roepnaam moeilijk uit te leggen is...) en ik in Dec 2017 afscheid genomen van onze rental in Midland en zijn we in ons eigen huis getrokken. We hebben een prachtig huis kunnen kopen aan het begin van de hills. Heerlijk rustig, veel bomen, uitzicht over de stad, 5/10 min lopen van giga National Park, gewoon helemaal top. Ik werk nog steeds bij Key Assets en Peter bij Wesfarmers Kleenheat. Hij is ondertussen wel gepromoveerd en heeft afgelopen jaar de 'young credit professional of the year' gewonnen voor WA. Dat leidde tot een tripje naar de credit convention in Canberra in Oct 2017, en een goed excuus voor kleine holiday voor mij. Daar gezellig met Mr en Mrs @afterbang bij kunnen kletsen.

In Sept 2017 zijn we voor het eerst naar Nederland geweest voor een bruiloft. Het was leuk om iedereen even te zien maar ik had al snel heimwee naar thuis! (Perth). Peter vond er 3x niks aan en wilde ook snel weer terug komen. Ik ben er blij mee want het geeft iig aan dat wij beide goed gesettled zijn hier!

De bruiloft staat nog steeds gepland voor Nov 2019 en wij mochten zo gelukkig zijn dat de natuur/universum instemde met ons plan om eerst een gezin te starten: Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger, van een meisje! Zoooooo ontzettend blij, ik kan het niet in woorden uitdrukken. 3 Augustus ben ik uitgerekend.

De katjes zijn goede vriendinnen en ook zij vinden het nieuwe huis top. We zijn nog aan het wachten op onze banken (12 weken levertijd) en wat andere meubels en uiteraard moet de nursery in orde gemaakt gaan worden.. Dus dat staat op de planning voor de komende 4 maanden..
 
Leest als een succesverhaal!

Gaaf zeg. Gesetteld, dromen gerealiseerd en een echt thuis gevonden.
En natuurlijk gefeliciteerd met de verwachting! Gaaf zeg! Nog een meisjesnaam nodig zeker;).
:up::up::up:
 
ah, een klein Gwennetje op komst! Van harte gefeliciteerd! Fijn om te lezen dat het zo lekker gaat in Perth en zo'n reisje naar Nederland was een heerlijke bevestiging dat het goed zit in Perth. Hadden we uiteraard niet aan getwijfeld, maar wel fijn hoor.
 
Als nieuwkomer "even" 53 pagina's bij moeten lezen maar jeeee wat is het leuk om je belevenissen van de afgelopen 6 jaar te lezen. En natuurlijk een prachtige update op de laatste pagina, gefeliciteerd!!
 
Back
Top