Hans&Arjan - Laatste stand (YESSSSSSSSSSSSSSSS)

He Hansie en Aukje

Laten weten wanneer we gaan kamperen want wij hebben heel wat mee genomen van de campingspullen.
Alleen de drie dozen die we met de post hebben verstuurd zijn zoek of in ieder geval niet aangekomen.
En daar zaten ook nog wat campingspullen in.

Ik heb dei Big4 parken gezien en daar kan ik het best een tijdje uithouden hoor.
En aangezien we nog geen geld hebben voor een camper (als we dat al ooit zullen hebben, haha) zal het voorlopig toch kamperen worden.
Trouwens ook leuker voor de kinderen.
Alhoewel twee van hun nu toch meer de leeftijd hebben voor luxe resorts. :roll:

Mariette

Tjeempie ik krijg het nog druk met het bijhouden van al die blogs!
Ziet er top uit  :up:

Groetjes Chantal

Ik kom niet meer achter die PC vandaan op deze manier. Geen eens meer tijd om te posten anders kom ik niet meer aan lezen toe. :roll: :wink:
Laat staan aan het zoeken van een baan. :evil: :|

Mariette

We zijn inmiddels onze laatste week ingegaan en hebben onze afscheidsfeestjes al gehad. Meer is uiteraard te lezen op ons blog  :lol:

Jaja, het schiet op he! Nog een paar daagjes :) Hoe vul je nou je laatste dagen? Veel afspraken? Of moet je ook nog eea regelen?

Helaas gaan de poezen niet mee. Ze gaan morgen naar Arjan zn ouders  :cry: :cry: :cry: en blijven daar.

[quote author=Hansie link=topic=6640.msg100953#msg100953 date=1192478649]
We zijn inmiddels onze laatste week ingegaan en hebben onze afscheidsfeestjes al gehad. Meer is uiteraard te lezen op ons blog  :lol:
[/quote]

Succes met alles en veel plezier! Ik ga gelijk even naar jullie blog.

[quote author=Hansie link=topic=6640.msg100995#msg100995 date=1192540809]
Helaas gaan de poezen niet mee. Ze gaan morgen naar Arjan zn ouders  :cry: :cry: :cry: en blijven daar.
[/quote]

Sja is ook wel een enorm gedoe he. Ik heb het ook nog uitgezocht maar het is vrij veel werk, plus de vlucht en quaraintaine en daarnaast ook nog ca € 1000,- per kat oid. Maar je weet iig dat ze goed terecht komen ;) De mijne wonen als sinds april bij een meisje in Baarn. Laatst ben ik nog even gaan kijken maar volgens mij herkennen ze me niet echt meer. Blijkbaar binden ze zich met name aan de omgeving; en dat jij nou toevallig onderdeel bent van die omgeving.... ;)

Back