Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

Hoi Sara,

Goed te horen dat jullie weer allemaal samen zijn. Geniet maar lekker van elkaars gezelschap en jullie nieuwe omgeving. Ben wel eens (kort, voor vakantie) in Alice geweest. Ben benieuwd naar jullie opdates om te horen hoe het leven daar nu is!

Hoi Sara,

Ben weer uptodate met je svz na mijn vakantie.  Good om te lezen dat alles goed is gegaan en jullie weer samen zijn.  Veel plezier in CP en Melbourne.

Groetjes,
Susan

Hoi luitjes.

Gaat alles goed?.... Zitten jullie nog in Allice of toch maar gelijk door gereden naar port. A
Begrijpelijk jullie willen natuurlijk zo snel mogelijk naar Melbourne om de spulletjes op te halen :up: :up:

No worries.

groetjes Barry & Vanessa

Hey Bear,

Ik heb ze net aan de telefoon gehad, ze zijn vlak bij Melbourne waar ze op de camping gaan staan, en morgen komen ze bij ons op bezoek. Ik denk dat ze inderdaad door zijn gereden maar ze zullen op de terugweg zeker nog even bij jullie langs komen.... :up:

Groeten,

Koen

[quote author=Koengaroo link=topic=2514.msg68853#msg68853 date=1156406445]
Hey Bear,

Ik heb ze net aan de telefoon gehad, ze zijn vlak bij Melbourne waar ze op de camping gaan staan, en morgen komen ze bij ons op bezoek. Ik denk dat ze inderdaad door zijn gereden maar ze zullen op de terugweg zeker nog even bij jullie langs komen.... :up:

Groeten,

Koen
[/quote]

tnx mate :up: :up:

Hee effe online

Bear sorry joh we moesten eerst dringend onze spullen ophalen want die hielden maar drie dagen gratis bij. We vonden ni direct een internetshop en zijn direct doorgereden, we hadden ookjullie nummer niet. Nu zijn we bij Koen en Katrina, maar op de terugweg komen we zeker langs hoor. Hope we didn't cause any problems....

Morgen kopen we een pc want ik wil weer op Xpdite ... ik mis het !!!

Groetjes!!!

[quote author=sarabaes link=topic=2514.msg68966#msg68966 date=1156497160]
Hee effe online

Bear sorry joh we moesten eerst dringend onze spullen ophalen want die hielden maar drie dagen gratis bij. We vonden ni direct een internetshop en zijn direct doorgereden, we hadden ookjullie nummer niet. Nu zijn we bij Koen en Katrina, maar op de terugweg komen we zeker langs hoor. Hope we didn't cause any problems....

Morgen kopen we een pc want ik wil weer op Xpdite ... ik mis het !!!

Groetjes!!!
[/quote]

:lol: no worries mate :up: :up:
We dachten dat het al zo iets zou zijn.

Je moet maar kijken of je tijd heb op de terug reis. Ik kan begrijpen dat jullie natuurlijk weer zo snel mogelijk terug willen zijn in Allice.
Bij ons staat ook nog  een trip geplant naar Uluru en alice dus die mini meeting gaat er zeker komen.
Jullie kijken maar. Mijn mobieltje is  0419824934

greetz Barry & Vanessa

Hans heeft een baan! Hij heeft een job aan genomen als lasser, bij een bedrijf dat vooral in de outback werkt. Eerst een week in het atelier, om te kijken op alles goedgaat en dan nadien wss drie weken de outback in, om een schuur voor aboriginals te gaan bouwen/lassen. Hij kijkt er echt naar uit!
We hebben internet aangevraagd maar dat duurt zo een "eight to ten days" dus nog effe afwachten.....

Sara

Harstikke goed, mooi 'back on track'!
Die 8 tot 10 dagen zou ik met een korreltje zout nemen, maar dat weten jullie wel denk ik ;-)
Peter

Gefeliciteerd met de baan, ik hoop dat het Hans
(en jou natuurlijk  :) )  gaat bevallen. Maar
geld moet rollen en EEN BAAN JEEEAAAHHH.

Groetjes Miranda  :)

Hoi Hans en Sara,

Leuk weer van jullie te horen en wat goed dat Hans een baan heeft. Ben benieuwd of het hem gaat bevallen.

En eh, wat Peter zegt, neem die 8 - 10 dagen maar niet te nauw, zet er maar gerust een 0 bij achter :-D. Zo ging het bij ons in ieder geval.

Groetjes,

Erna

Hoi Sara,

Super nieuws  :up:  Gefeliciteer Hans namens ons.  Het zal wel goed komen, een mooi begin in ieder geval.

Groetjes,
Susan

Hoi

Gefeliciteerd met de baan Hans :up:, en Sara ben jij ook een beetje aan het rond kijken voor een baan?
Hoe gaat het met marcel :dog:, heeft tie het een beetje naar zijn zin? kan hij wennen?

Veel succes met alles :up:

Groeten,
Arnold

Bedankt iedereen, Hans heeft het best naar zijn zin met zijn nieuwe baan. En donderdag mag ie voor twee weken in de outback gaan werken, iets wat hij erg graag wilde. Wel hard werk maar erg goedbetaald. Het zou kunnen dat we nadien een grote kampeertrip gaan maken, met mensen die we hier hebben leren kennen. We zouden richting Darwin gaan. Maar dat zien we nog wel, eerst wat geld verdienen.
Ik vraag vandaag nog mijn TFN aan (we hebben eindelijk internet nu!! toch redelijk snel he!) en dan ga ik zoeken naar een baan, want hier maar zitten is niks voor mij.

Gr,
Sara

PS Arnold, met Narcel alles goed hoor, hij ligt graag int zonneke en is zelfs wat lichter van vacht geworden.  :-D HIj heeft wel al drie teken gehad, die zitten hier ongelooflijk veel.

Veel plezier en succes natuurlijk met het zoeken
naar een baan. Ik ben blij dat het met Marcel ook
allemaal goed gaat, leuk hè  :-D teken verwijderen.
Ik ben er met onze hond (is helaas al overleden)
destijds een expert in geworden  :up:

groetjes Miranda  :)

Hoi Sara ,Tof voor Hans dat hij een toffe baan heeft .Ook tof te horen dat je zo vlug al kennisen hebt ,voel je je ook vlugger thuis .
Enjoy uw camping trip en veel succes naar het vinden van een toffe baan voor jou .
Groetjes ,Katja

hallo sara,

leuk te lezen dat alles goed gaat en ook met de hond. We hebben iemand anders gevonden die ons wilde helpen als importer. nog even en dan mogen wij de sprong in het diepe wagen. geniet maar lekker, daar in Alice!!!

Hier het verslag van het voorbije weekend. Hans zit nog steeds in Tennant Creek en hij heeft dit spijtig genoeg ni kunnen meemaken..... het was me het weekend! Zaterdag was het het drukste weekend vant jaar in Alice, de dag van de Henley-on-Todd regatta in de droge Todd river. Gooi alle verwachtingen die je had overboord, dit sloeg alles! Zo typisch australisch! Ongelooflijk. Iedereen met zijn campingstoelkes en koud bier ( a ja he de Ozzies bewegen niet zonder hun pintjes) naar de rivierbedding. Om 12 uur begonnen ze. Je kan dit echt ni beschrijven, je moet het zien. Int kort: het is een watersporthappening in een droge rivierbedding. Er is surf and rescue, waar ze dan met een schep een boot op wielkes moeten doen voortbewegen doort zand naar een "drenkeling". Er zijn kajakken, zeilboten en sandskis. Om ter snelst heen en weer rennen. Ent publiek maar juichen (en lachen als er iemand valt in dat diepe zand, of zijn broek of schoenen verliest) Een o zo typisch Northern Territory evenement. Overal de fun van inzien, zelfs van de droogte. En erg relaxed allemaal. Echt supertof. Nog nooit zo hard geapplaudiseerd. Na de wedstrijden was er nog een grote "battle" tussen drie grote schepen ( op een Jeep gezet), die een grote slag moesten spelen, bloem en waterbalonnen naar elkaar gooien/afvoeren en buskruit en waterkanonnen afschieten. Nadien mocht het publiek beslissen wie gewonnen had. PS De vikings hebben gewonnen. :)
Zondag besloten we (Aaron, Justin, Kelly en ik) naar Threphina Gorge te rijden omdat daar een permanent waterhole is en we graag eens wilden zwemmen. Het ligt zo'n 70 km van Alice, in de East MacDonnel Ranges (bergketentje). Wij daarnaartoe......bijna geen water in the hole, wel supermooi daar. Toch effe gebleven, genietend van de omgeving ( en het bier en de muziek). Je kan er enkel geraken via een 4WD track, veel stenen, soms zanderig.
Nadien besloten we naar Threphina Gorge zelf te gaan, was 30 km verder via een zandweg. Daar aangekomen stond het vol met autos. Bleek dat ze in the middle of nowhere een concert hadden georganiseerd. Speciale plek, dat wel.
Natuurlijk zijn we veel te lang gebleven en om 9uur zaten we nog steeds op die zandweg, int pikkedonker. Gelukkig hadden de Jeeps grote lichten (verstralers jaja papa ;-) ) op hun bullbars en dak. Opeens hoorden we rare geluiden aan het wiel van Aaron zijn Jeep. Van de 6 bouten waren er 4 volledig afgebroken en we konden dus met die auto onmogelijk verder. Het wiel kon er elk moment afvallen. Gsm geen ontvangst, geen levende ziel op de radio te krijgen......en ja geen verkeer he.

Er zat dan ook niks andere op dan ter plekke te overnachten. Gelukkig hebben we in elke Jeep vanalles zitten, dus we hadden water, eten, kookvuur en zelfs koud bier in de ijskast. Vuur gemaakt, nog wat gepraat en dan gaan slapen. Dju het was wel erg koud hoor. s Ochtends is Justin met de 2de Jeep ( we waren met 2 auto's) dan om bouten gegaan, zodat we het wiel en de bouten ( compleet kapot) konden vervangen. Maandagmiddag dan toch nog thuisgeraakt! Jaja quite the adventure! Ma eigenlijk wel leuk.... :)

je ziet...Alice is helemaaaal niet saai  :up: !!!

Sara

PS de fotos van de Henley-on-Todd vind je op onze blogspot.

Jee wat een avonturen...wel geweldig hoor allemaal. Kan me wel voorstellen dat jullie even dachten..oeps wat nu!!! maar alles is weer opgelost en gelukkig zat de jeep vol met lekkers  :wink:

Back