Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

Hey Sara,

Nogmaals goede vlucht en een gelukkig weerzien met man en hond. De post stuur ik vandaag naar Hans.

Sterkte verder nog met afscheid nemen.

Groetjes,
Erna

Sara!

Een hele goeie reis toegewenst!!!
Het zal heerlijk zijn Hans & Marcel weer te zien!

Natuurlijk heel veel sterkte met afscheid nemen....

Groetjes Lin

Een hele goede reis vandaag Sara.............hoop dat het afscheid goed is gegaan. Maar aan de andere kant wacht je vent en je hond dus wat wil je nog meer :wink:

Hi Sara, ik hoop dat het afscheid je niet te verdrietig heeft gemaakt... Gelukkig wachten straks Hans en Marcel op je.

Goede reis!

Groetjes,
Lela

Hoi Sara,

Ik hoop dat de vlucht goed is gegaan (of gaat nu op het moment zit je in de lucht  :plane: )

EINDELIJK.........................kan je ze weer knuffelen  :group:

groetjes Miranda  :)

Ik ben er!!!  :cheer:  :happysun:
Het afscheid was vreselijk, maar ik ben toch erg blij dak Hans en Cellie weer dicht bij me heb! Het was een erg lange reis, kheb er in totaal bijna 40uur over gedaan. We hebben een erg leuk huisje, foto's volgen nog. Voorlpig nog geen Internet, dus tzijn korte berichtjes...

xx
Sara

Hoi Sara,

Veel uitrusten, op je gemak wennen en genieten.
Èn even afkicken van de toch wel spannende
afgelopen periode.

Geniet van je 'mannen' en tot horens.

groetjes Miranda  :) :)

YES!!! Je bent er!!!  :up: :up: :up: :up:

Nu lekker genieten en even rustig de afgelopen periode verwerken.

Groetjes,
Lela

Welkom Sara,

Das wel errug lang ja, 40 uur maar je hebt het overleefd en je hebt manlief en hondlief weer om je heen.

Genieten maar.

Erna

Welkom in de outback :up: :cheer: :cheer: :cheer:

gr. Barry en Vanessa

[quote author=Bear link=topic=2514.msg68490#msg68490 date=1156125781]
Welkom in de outback :up: :cheer: :cheer: :cheer:

gr. Barry en Vanessa
[/quote]

Dank je !!
Ook aan de rest merci voor alle wensen ;-)

Alles oke hier, tis wel koud 's nachts. We vertrekken morgen naar Melbourne om onze spullen op te halen dus wss gaan we effe langs Barry en Vanessa in CP, daar moeten we toch passeren. Ook gaan we in Melbourne bij Koen en Katrina, en we moeten een hond ophalen van iemand die Hans hier heeft leren kennen ... het wordt druk de volgende dagen. Misschien goed ook want ik moet toch nog effe wennen en kmis mijn familie best erg.

Tot in de outback!

Sara

Fijn dat jullie weer lekker samen zijn. Gelukkig heb je wat te doen aankomende tijd en kun je je gedachten even verzetten. het afscheid lijkt mij ook vreselijk maar ja.... het hoort er wel heel duidelijk bij.

[quote author=sarabaes link=topic=2514.msg68493#msg68493 date=1156133249]
Alles oke hier, tis wel koud 's nachts. We vertrekken morgen naar Melbourne om onze spullen op te halen dus wss gaan we effe langs Barry en Vanessa in CP, daar moeten we toch passeren. Ook gaan we in Melbourne bij Koen en Katrina, en we moeten een hond ophalen van iemand die Hans hier heeft leren kennen ... het wordt druk de volgende dagen. Misschien goed ook want ik moet toch nog effe wennen en kmis mijn familie best erg.

Tot in de outback!

Sara
[/quote]

ow gezelli. :cheer:
Dat zal redelijk goed uitkomen. Morgen dinsdag tijd zat om een biertje te drinken oid.  :cheers:
Kom je een dag later dan heb ik helaas nightshift in de bottle-lo.  :| maar dat zien we dan wel weer.
Groetjes en goede reis voor morgen.

ooo ja en koud s'nachts ik slaap alweer met 1 deken minder. ivg met vorige maand is het al erg aan het opwarmen. Wat was het vandaag bij jullie hier dik 30graden. Gelukkig hebben wij 2 dagen vrij. Nu een lekker koud biertje en straks met wat vrienden bbq-en..... Ja gaat lekker zo :lol:

gr. Barry & Vanessa

Back